کد خبر: ۱۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی بهش داشته باش؟!

فال روزانه دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مخاطب 24:اگر با این مثل موافق هستید می‌توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۶ فروردین:
فال روز تولد: شما در زمینه رشد شخصی دارید به نقطه عطف مهمی می‌رسید. شما خیلی احساساتی‌تر از همیشه شده اید و باید مواظب باشید خودتان را از تنش‌های بیهوده و تصمیم گیری‌های عجولانه‌ای که ممکن است ناشی از این احساسات شدید باشند دور نگه دارید. اگر موفق به انجام این کار شوید امسال برایتان سالی پر از انرژی، انگیزه و رشد خواهد بود. شما با جاه طلبی و میل شدیدی که به پیشرفت دارید سالی پر از کوشش و حرکت در پیش خواهید داشت. به ویژه در فصل زمستان آنچه انجام خواهید داد برای شما نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و دانه‌هایی که می‌کارید قطعا پربار خواهند بود. شاید با توجه به بار کاری سنگینی که در انتظارتان است وقت کمتری برای حضور در جمع‌های ختلف و مهمانی‌ها پیدا کنید و همین موضوع می‌تواند برای مجرد‌ها مانعی در راه پیدا کردن نیمه گمشده شان باشد. اگر مجرد باشید اشکالی ندارد که بخاطر کارتان برای مدتی دیگر هم تنهایی را تحمل کنید، اما اگر متأهل هستید به هیچ عنوان نباید نسبت به عشقتان و رابطه زناشوییتان کوتاهی کنید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین
امروز احساسات شما بسیار قوی هستند و این که بخواهید کاری را بدون دخالت دادن احساسات بسیار قدرتمند خود انجام دهید برایتان تقریبا غیر ممکن است. با این همه باید دقت کنید که پیش از گفتن حرف هایتان روی تأثیری که روی طرف مقابلتان خواهند گذاشت خوب فکر کنید و تا زمانی که از درست بودن گفتن این حرف‌ها در موقعیت فعلی مطمئن نشده اید چیزی نگویید. اگر مشکلی بین شما و دوستتان به وجود آمده است هر کاری می‌توانید بکنید که پل‌های پشت سر خودتان را خراب نکنید، البته به شرط آن که خودتان را در این راه قربانی نکنید. در مورد نیتتان فعلا زمان مناسبی برای مطرح کردن خواسته تان نیست. برای رفع یک مشکل خانگی از یک متخصص کمک خواهید گرفت. با کمک به یک دوست در واقع به خودتان کمک می‌کنید و تاثیر این کار را در آینده خواهید دید. عجله نکنید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت
امروز برای شما یک روز عادی نخواهد بود. شاید اوضاع برای دیگران خیلی هم خوشایند نباشد، اما شما به خوبی می‌توانید خودتان را با شرایطی که پیش آمده است تطبیق دهید. هر کاری که بخواهید انجام دهید را با جدیت تمام پیش خواهید برد و کمتر چیزی می‌تواند مانعی جدی بر سر راهتان محسوب شود. ممکن است در زمینه مسائل عاطفی امروز دریایی طوفانی پیش رویتان داشته باشید، اما شما خیلی خوب می‌دانید که قایقی که بر آن سوار هستید قدرت آن را دارد که در این شرایط دوام بیاورد و باعث می‌شود که با خیالی راحت با این اوضاع روبرو شوید. شخصی که بسیار دوستش دارید این روز‌ها در مورد مسئله مهمی با نظر شما بسیار مخالف است و دائم باهم بر سر این موضوع جنگ و جدل می‌کنید. به جای جنگیدن مسئله را از دیدگاه او هم ببینید. یک ملاقات مهم کاری همانطور که می‌خواهید پیش خواهد رفت.

♊ فال امروز متولدین خرداد
امروز فرصتی برای پیش بردن کارهایتان فراهم شده است و به ویژه اگر مسئولیت‌هایی بیش از حد توانتان پذیرفته بودید که نتوانسته بودید آن‌ها را به انجام برسانید خواهید توانست با استفاده از این فرصت کوتاهی‌های خود را جبران کنید و وظایف خود را انجام دهید. البته همه چیز به این بستگی دارد که خودتان نیز تمرکز لازم را داشته باشید. امروز مسائل احساسی ممکن است با مشکلاتی همراه باشند که سر و کله زدن با آن‌ها آسان نخواهد بود. سعی کنید راه را برای صحبت کردن در مورد آن باز بگذارید. حواستان به همسایه تان باشد و از او احوالش را بپرسید، با این کار کمک بزرگی در حقش می‌کنید. در مورد نیتتان یادتان باشد اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود. به نیتتان فرصت بدهید، اما شک نکنید که به نتیجه خواهد رسید. قوی باشید.

♋ فال روزانه متولدین تیر
امروز دیدن رفتار‌های غیر منطقی دیگران باعث عصبانیت شما می‌شود، اما نباید فکر کنید که مسائل آنقدر که به نظر شما واضح و مشخص هستند برای دیگران هم باید همین طور باشند. احساسات نیز همیشه نقشی مهم در همه کار‌ها ایفا می‌کنند و نمی‌شود همه چیز را بر اساس منطق پیش برد. ایجاد تغییراتی که پایدار باشند همیشه اسان نیست، اما کار‌هایی که امروز آغاز کنید به احتمال زیاد می‌توانند برای مدتی بسیار طولانی ادامه پیدا کنند. پس از این فرصت استفاده کنید و کار‌هایی که مدت‌ها قصد انجام آن‌ها را داشته اید شروع کنید. قدر شخصی که بی‌هیچ چشم‌داشتی دوستتان دارد و همیشه چشم به راهتان است بدانید. این روز‌ها حواستان به بچه‌ها باشد. تا می‌توانید از اتفاقات بیرون از خانه بی خبر نگه‌شان دارید. این روز‌ها شجاعت شما و گذشتن از مرز‌های ترستان ستودنی‌ست.

♌ فال روزانه متولدین مرداد
امروز شما احساس می‌کنید که شکست ناپذیر شده اید، زیرا هر کاری که به قصد پیش بردن اهدافتان انجام می‌دهید بدون مواجه شدن بی هیچ مانع و یا مخالفتی پیش می‌رود. علاوه بر این همراه‌هایی نیز برایتان پیدا می‌شوند که برای رسیدن شما به خواسته هایتان و حمایت از شما یاریتان می‌کنند. فکر نکنید که این احتمال وجود دارد که با نیت بدی به شما نزدیک شده باشند و از همراهی آن‌ها استفاده کنید و به صورت گروهی اهدافتان را پیش ببرید. چه اشکالی دارد اگر در این میان هم آن‌ها سودی ببرند و هم شما به خواسته هایتان برسید؟ مردم گاهی بدون اطلاعات کافی حرف زیاد می‌زنند، بیهوده حرص نخورید از این گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون کنید. یادتان باشد با عصبانیت کارهایتان فقط گره می‌خورد، انجام نمی‌شود. مجبور می‌شوید به شخصی اعتماد کنید و انجام کاری مهم را به او بسپارید.

♍ فال امروز متولدین شهریور
امروز شاید با خودتان فکر کنید که چطور می‌توانید همه چیز را در زندگیتان به خوبی پیش ببرید و تحت کنترل داشته باشید، اما وقتی پای مسائل عاطفی به میان می‌آید هیچ چیز درست پیش نمی‌رود. این که شما قابلیت دوست داشته شدن را ندارید تنها گزینه‌ای است که حتی یک درصد هم نمی‌تواند صحت داشته باشد. اولین قدمی که در راه حل این مشکل باید بردارید این است که تظاهر به چیزی که نیستید نکنید. شاید شما دارید با نشان دادن تصویری از خودتان که با خود واقعی شما فاصله بسیاری دارد دیگران را دچار سوء تفاهم می‌کنید. از شخصی هنری را یاد گرفته‌اید، آن را بی چشم‌داشت و رایگان به شخص دیگری یاد بدهید. برای شروع کاری تازه باید فکرتان را باز و دیدگاهتان را عوض کنید. مجبور به فروش چیزی خواهید شد، غصه نخورید بعدا فرصت برای جبران خواهید داشت.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر
امروز خلاقیت شما آنقدر زیاد شده است که خودتان هم نمی‌دانید این ایده‌هایی که به سرتان می‌زنند را از کجا می‌آورید. این ایده‌ها حتی اگر در نظر اول کمی عجیب به نظر برسند این قابلیت را دارند که زندگیتان را برای همیشه تغییر دهند. البته این که افکاری که به ذهنتان می‌رسند را با دیگران به اشتراک بگذارید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در غیر این صورت این ایده‌ها را خیلی زود از یاد خواهید برد و عملی کردن آن‌ها اهمیت خود را برایتان از دست خواهد داد. در مورد نیتتان یادتان باشد شما هیچ‌وقت نمی‌توانید همه را راضی کنید و دلشان را به دست آورید. بهتر است در این مورد خاص فقط خواست قلبی خودتان را در اولویت قرار دهید و تصمیمتان را عملی کنید. عشق به زندگی تان گرما و نور می‌دهد. تغییر را از خودتان شروع کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان
امروز شما سعی دارید که با نظم و ترتیب خاصی به کارهایتان سر و سامان بدهید، اما باید سعی کنید که اگر کار‌ها دقیقا به همان شکلی که خودتان می‌خواهید پیش نرفتند عصبانی نشوید و کنترل خود را از دست ندهید. پای مسائل عاطفی که به میان بیاید احتمال بروز تنش‌هایی وجود دارد. دیگران خیلی احساساتی رفتار کرده و با این کار خود برنامه‌های حساب شده شما را به طور کامل بهم می‌ریزند و این چیزی نیست که کنترل آن در دست شما باشد، پس سعی کنید خودتان را یک طوری با آن تطبیق بدهید. نشست و برخاست با جمعی فقط شما را خسته می‌کند و انرژی‌تان را می‌گیرد. با خودتان مهربانتر باشید و به هر دعوتی پاسخ مثبت ندهید. روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی را تحت هر شرایط به زندگی‌تان اضافه کنید. این تغییرات کوچک حالتان را بهتر می‌کند.

♐ فال روزانه متولدین آذر
امروز هر کسی که بخواهد جلوی شما را بگیرد از این کار خود پشیمان خواهد شد، زیرا شما به طور خستگی ناپذیری برای رسیدن به اهداف خود مصمم هستید و هیچ چیزی شما را از تلاش برای تحقق یافتن اهدافتان بازنخواهد داشت. درست زمانی که فکر می‌کنید تمامی مسائل مربوط به رابطه عاطفی خود را حل کرده اید سر و کله چیزی و یا شخصی پیدا می‌شود که ذهن و قلب شما را دوباره بهم می‌ریزد. شاید در یک نگاه این موضوع به اندازه مسئله مرگ و زندگی اهمیت داشته باشد، اما بخاطر داشته باشید که در واقع اینطور نیست. در مورد نیتتان یادتان باشد شخصی که خودش را به خواب زده نمی‌توانید بیدار کنید. بیش از این آب در هاون نکوبید، بروید پی زندگی خودتان. با شخصی برای همکاری یا ملاقاتی دست داده و موافقت می‌کنید. یک آرزوی قدیمی را این روز‌ها از دست رفته می‌دانید.

♑ فال روز متولدین دی
امروز باید مواظب باشید که به قلبتان اجازه ندهید کنترل شما را در دست بگیرد. احساسات شما بیش از اندازه شدید هستند و شما را نسبت به محیط اطرافتان و فکر‌های دیگران در مورد شما حساس می‌کنند و به همین دلیل هم ممکن است دلتان بخواهد به یک جای امن پناه برده و خودتان را از دیگران مخفی کنید و مشغول خیال پردازی شوید. اما باید یادتان باشد که در یک چنین روز پر کاری نمی‌شود بیخیال مسئولیت هایتان شده و در خیال و رویا به سر ببرید. یک دنیا کار در انتظارتان هستند که باید انجام شوند. به خودتات تکیه کنید و امیدوار باشید. از مدعی بی مایه که وعده پوچ می‌دهد دوری کنید. یک وضعیت مبهم مالی بالاخره تکلیفش روشن می‌شود و انتظارتان به سر می‌رسد. یک اتفاق غیرمنتظره شگفت زده و خوشحالتان می‌کند. به گذشته برنگردید نگاهتان همیشه به جلو باشد.

♒ فال متولدین بهمن
امروز در زمینه کار و مسائل روزمره اوضاع کم و بیش روبراه است و با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد مگر در مورد مسائل عاطفی! اگر بخواهید در رابطه عاطفی خود رفتاری مالکانه نسبت به شخصی که دوست دارید داشته باشید، باید خودتان را برای یک واکنش شدید از جانب او آماده کنید. چه این رابطه یک عشق قدیمی باشد و چه یک رابطه تازه شروع شده، مسائلی در مورد آزادی و یا حس تعهد بین شما و طرف مقابلتان به وجود خواهند آمد. مراقب مسائل مالی و شغلی خود باشید. اجازه ندهید قبل از اینکه دهانتان برای شکوه و شکایت گشوده شود، احساساتتان خودبه‌خود ناپدید شوند. به همت و پشتکار خود متکی باشید و هرگز اظهار ناتوانی نکنید. وقتی کاری از دست خودتان بر می‌آید چه نیازی به کمک دیگران دارید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند
امروز به هیچ عنوان نسبت به خودتان و توانایی هایتان شک نکنید! امروز بسیار قدرتمند هستید و خودتان هم این قدرت را در وجود خود حس می‌کنید. با این حال ممکن است گاهی دچار احساس عدم کفابت شوید. این احساس شما ریشه در مشکلاتی دارد که در درک اتفاقاتی که در اطرافتان دارند می‌افتند برای شما به وجود آمده اند. این که همه چیز برای شما واضح و مشخص نیست و بعضی علامت سوال‌ها ذهنتان را به خود مشغول کرده اند به این معنا نیست که اوضاع به نفع شما نیست و یا از پس آن برنمی آیید. این روز‌ها فشار روی اعصابتان زیاد است، اما باید بتوانید آرامش خودتان را حفظ کنید، چند لحظه جایی بنشینید و چندبار نفس عمیق بکشید و به این ترتیب اعصابتان را آرام کنید. در مورد پیشنهاد‌هایی که این روز‌ها به شما می‌شود به سرعت تصمیم نگیرید و احساساتی نشوید.

برچسب ها: فال روزانه
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.