به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:دکتر علی مطهری، معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت در این گردهمایی با بیان اینکه برای کارکنان فنی و خدمات پس از فروش بر اساس نظر مدیرعامل در حوزه FTTH آموزشهای لازم را تدارک دیدهایم، افزود: مرکز آموزش و نوآوری شرکت نیز بهطور کلی برای کارکنان در راستای مهارتافزایی برنامههای مدونی را احصا و اجرا میکند.
مطهری با بیان اینکه منابع انسانی ظاهراً در کسبوکار شریک نیست، اما به علت هدایت و کنترل نیروی انسانی به عنوان بازوی اصلی شرکت در موارد فنی و افزایش درآمد نیز میتواند به صورت مثبت نقشآفرینی نماید.
وی با اشاره به اینکه شرکت در بخشهای فنی و شبکه برای افزایش درآمد در تلاش است خاطرشان کرد: همه این فعالیتها زمانی مؤثر است که کارکنان رضایتمندی لازم را در بخشهای مختلف داشته باشند که بهمرور وضعیت در این حوزه با توجه به برآوردها و بررسیهای انجامشده علائم بهتری را نشان میدهد.
معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت با تأکید بر تعلق سازمانی کارکنان برای داشتن بیشترین بهرهوری در شرکت گفت: برای داشتن بیشترین بهرهوری فقط رضایت کافی نیست بلکه ما نیاز به کارکنان دلبسته و توانمندی داریم که برای تحقق اهداف سازمانی تلاش میکنند.
وی افزود: شاخصهای مرتبط با معیار توانمندی کارکنان بر مدیریت عملکرد اختیارات و توانمندسازی دسترسی به اطلاعات و منابع آموزش همکاری فرایند شیوه و شرایط کار مؤثر است.
دکتر مطهری افزود: هدف راهبردی توسعه شایستگیهای سازمانی از طریق توانمندسازی منابع انسانی و جذب یا مشارکت با نیروهای تحول آفرین پیمایش تعلق سازمانی کارکنان به صورت یک سال در میان در سالهای زوج برگزار میشود.
وی با اشاره به بهبود سیاستهای توسعه سرمایه انسانی گفت: پیشبینی سازوکار و پیادهسازی سامانه ارزیابی شایستگی نیروی انسانی، امکان استفاده از فرایند اپلای در فرصتهای شغلی، همسوسازی توافقات عملکردی با اهداف راهبردی و عملیاتی شرکت، آموزش کارکنان، تأکید بر ارتقا سطوح مهارتی کارکنان فنی و خدمات پس از فروش از جمله سیاستها در این زمینه است.