کد خبر: ۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

مهندس فیضی: سامانه ارتباطی مرکزبازرسی، موجب کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات است

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانه های مختلف ارتباطی و پاسخگویی مرکز بازرسی موجب موجب کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات شده است، اظهارداشت: بر این اساس علی رغم افزایش قابل توجه موارد وصولی به بازرسی به دلیل سهولت ارتباط گیری، میانگین زمان پاسخگویی و حل مشکل موارد مربوط به بازرسی بیش از هشت برابر در یک سال گذشته کاهش یافته که موجب رضایتمندی بیشتر ذی نفعان، کارکنان و مشتریان مختلف است.
مهندس فیضی: سامانه ارتباطی مرکزبازرسی، موجب کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات است

مخاطب ۲۴- به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس فیضی در گفتگو با اداره کل ارتباطات ضمن تشریح فعالیت‌های مختلف مرکز بازرسی در یک سال گذشته عنوان کرد: این مرکز، دارای پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و تحلیل‌های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش‌های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود آمده است.

مهندس فیضی: سامانه ارتباطی مرکزبازرسی، موجب کاهش قابل توجه زمان رسیدگی به شکایات است

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار‌مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه‌های فنی و غیرفنی و نیازمندی‌های مشتریان ایجاد شده است.

مهندس فیضی افزود: از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می‌کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش‌های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه‌های ثابت، دیتا و مخابرات‌های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت‌های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست‌های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می‌توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می‌کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام‌مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش‌های مرتبط شرکت به سرعت انجام می‌شود.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می‌توانند با استفاده از شماره تماس ۲۰۱۹۵ به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی افزود: در حال حاضر حداقل ۲۰ درصد از شکایت ها، در مواردی است که مستقیما به مجموعه بازرسی مرتبط نیست و با راهنمایی‌های انجام شده، توسط کارشناسان مرکز پاسخگویی و بازرسی به حوزه مدنظر و مرتبط راهنمایی و راه یابی می‌شوند.

رییس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با توجه دادن به این نکته که ارتباط مرکز بازرسی و نظارت شرکت با بخش‌های مختلف درون و برون سازمان؛ به صورت تنگانگ و تعاملی است اظهار داشت: مرکز بازرسی شرکت مخابرات ایران به صورت کامل در تمام مناطق مخابراتی و معاونت‌های مختلف سیستم ارتباط گیری مستمر و تعریف شده‌ای دارد، به نحوی که بخش بازرسی به عنوان چشم بینای سازمان عمل می‌کند.

وی افزود: طبق برنامه مدون سال ۱۴۰۱ در ۵ماه کاری از ۳۱ استان و حوزه‌های بازرسی به طورکامل بازدید به عمل آمده است که در این سفرها، دو موضوع مهم شامل ایراد‌ها و نواقص منطقه بررسی می‌شود.

مهندس فیضی گفت: مرکز بازرسی در بخش نواقص به عنوان پل ارتباطی تمام کمبود‌ها را در بخش‌های مختلف به اطلاع حوزه ستادی می‌رساند تا با استفاده از شناسایی نقاط ضعف، مشکلات مختلف منطقه حتی الامکان شناسایی شده و در حل و چاره جویی آن حداکثر تلاش ممکن به عمل آید.

وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های مهم حوزه بازرسی، کاهش قابل ملاحظه زمان پاسخگویی و حل مشکل به حداکثر ۴روز کاری است، اضافه کرد: روش‌هایی مانند فکس، شماره مستقیم مرکز در ساعات اداری، سامانه پاسخگویی حوزه بازرسی به آدرس bazresi.tci.ir و‌ای میل مرکز در اختیار تمام مشترکین و کارکنان قرار دارد.

مهندس فیضی با تشریح چگونگی برقراری ارتباط بهتر کارکنان و مشترکین با بخش بازرسی و نظارت گفت: پس از بازدید‌های استانی، بازدید بعدی برای راستی آزمایی و صحت سنجی موارد انجام شده حداکثر تا ۳ ماه آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۷۰ تا ۷۵ درصد مشکلات بازرسی با این فعالیت‌ها حل می‌شود گفت: حقیقتا در دوسال اخیر مرکز بازرسی با رویکردی جدید ضمن حفظ شان نظارتی خود در تحقق رضایت مندی هر چه بیشتر کارکنان و مشتریان کوشیده است که آثار آن به خوبی در حال نمایان شدن است.

مهندس فیضی در ادامه این گفتگو با تشریح بخش‌های مختلف سامانه اینترنتی مرکز بازرسی اعلام کرد: این سامانه با بخش‌ها و نوارابزار‌های مختلف به صورت تخصصی مشکلات ارائه شده را در دسته بندی‌های مختلف احصا می‌کند تا با استفاده از ارتباط تعاملی و کد پیگیری ارسال شده، مخاطبان مراحل حل مشکل و مورد درخواستی خود را به صورت آنلاین و برخط مشاهده کرده و پس از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نتیجه این فعالیت بازرسی و نظارتی به اطلاع فرد درخواست کننده برسد.

وی با توصیف ارتباط ویژه و تنگاتنگ حوزه بازرسی به ویژه با معاونت سرمایه انسانی با توجه به شامل شدن بخش زیادی از سوالات در این حوزه گفت: در بخش بازرسی تلاش می‌کنیم تا حتی الامکان بهترین و صادقانه‌ترین ارتباط را با تمامی مخاطبان اعم از مشتریان و کارکنان بر قرار سازیم تا به نتیجه مناسب و به نفع سازمان برسیم.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه‌ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش‌های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش‌های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
ایران و تاجیکستان به‌دنبال تحقق تجارت ۵۰۰ میلیون دلاری ایران و تاجیکستان به‌دنبال تحقق تجارت ۵۰۰ میلیون دلاری
در جریان مجمع بین‌المللی سرمایه‌گذاری دوشنبه، وزیر اقتصاد ایران از برنامه‌ریزی مشترک تهران و دوشنبه برای دستیابی به سطح تجارت ۵۰۰ میلیون دلاری خبر داد.
یحیی السنوار؛ مغز متفکر «طوفان الاقصی» که بود؟ یحیی السنوار؛ مغز متفکر «طوفان الاقصی» که بود؟
امروز نخستین سالگرد شهادت یحیی السنوار، رهبر ارشد حماس و مغز استراتژی «عملیات طوفان الاقصی» است؛ مردی که نقش‌آفرینی او در صحنه مقاومت، برای همیشه در تاریخ فلسطین ماندگار شد.
روسیه برای آمریکا خط و نشان کشید روسیه برای آمریکا خط و نشان کشید
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو در هیچ شرایطی با واشنگتن علیه پکن ائتلاف نخواهد کرد و استقلال راهبردی خود در روابط با چین را حفظ می‌کند.
چین از نسل جدید تانک بدون سرنشین خود رو نمایی کرد چین از نسل جدید تانک بدون سرنشین خود رو نمایی کرد
ارتش چین با رونمایی از تانک «تایپ ۱۰۰» که مجهز به برجک بدون سرنشین و حفاظت فعال ۳۶۰ درجه است، تعریف جدیدی از جنگ‌های زرهی ارائه کرد.
ماجرای قتل جوان ۲۷ ساله در شرق تهران ماجرای قتل جوان ۲۷ ساله در شرق تهران
جوان ۲۷ ساله‌ای در شرق تهران در جریان اختلاف عاشقانه مقابل مغازه‌ای با ضربه چاقو به گردن کشته شد؛ مظنون اصلی یک پسر ۱۸ ساله دستگیر شد.
اعتراف شوکه‌کننده پدر به قتل دختر ۲۹ ساله در مشهد اعتراف شوکه‌کننده پدر به قتل دختر ۲۹ ساله در مشهد
پدر دختری ۲۹ ساله در مشهد در اعترافات خود گفت پس از درگیری لفظی، با ضربه‌ای به دخترش باعث مرگ او شد و جسد را مثله و در بیابان رها کرد.
زلنسکی: دیدار با ترامپ می‌تواند جنگ را پایان دهد زلنسکی: دیدار با ترامپ می‌تواند جنگ را پایان دهد
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد دیدار آتی او با دونالد ترامپ می‌تواند مسیر پایان جنگ با روسیه را هموار کند و دستور کار این نشست شامل مسائل نظامی و اقتصادی است.
برگزیده
یک زن رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران شد یک زن رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران شد
با انتخاب شیرین احمدنیا برای نخستین بار یک زن رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران شد. با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات دوره دوازدهم انجمن جامعه‌شناسی ایران، اعضای جدید هیأت مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند. همچنین در نخستین جلسه رسمی هیأت مدیره، شیرین احمدنیا به عنوان رئیس انجمن انتخاب شد.
ببینید| تکنولوژی جدید برای توانبخشی به افراد، پس از سکته مغزی ببینید| تکنولوژی جدید برای توانبخشی به افراد، پس از سکته مغزی
ربات اسکلت‌ بیرونی واندرکرفت Atalante ساختهٔ شرکت فرانسوی Wandercraft یک سامانهٔ پیشرفته برای کمک به افراد دارای اختلالات حرکتی مانند سکته مغزی، آسیب نخاعی یا بیماری‌های نورولوژیک است. این ربات با حدود قیمت ۱۷۶ هزار دلار در آمریکا و اروپا عرضه شده است
سالمندی در عصر دیجیتال: از خرد کهن تا مبارزه با تنهایی سالمندی در عصر دیجیتال: از خرد کهن تا مبارزه با تنهایی
به مناسبت روز جهانی سالمندان، بررسی می شود: خرد کهن سالمندان در عصر دیجیتال چگونه با تنهایی مبارزه می‌کند؟ بررسی نیازهای عاطفی، نقش دولت‌ها، فناوری و راه‌حل‌های جهانی برای جامعه دوستدار سالمند
صفحه خبر بالای تصاویر