مخاطب24:معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو که سال ۱۴۰۳ را با امتیاز ۸۰۷ در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، توانست با بهبود مستمر و انجام اقدامات اصلاحی، در پایان تابستان این عدد را به ۸۱۲ ارتقا دهد و رکورد تازهای به خود اختصاص دهد.
ماشااله وردینی تشریح کرد: این امتیاز حاصل نظرسنجی از مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش و زیرشاخصهایی، چون هزینه پرداختی، رفع کامل ایرادات ثبت شده، تامین به موقع قطعات، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو و... بوده است.
وی افزود: ایساکو با بررسی نقاط قابل بهبود و تلاش همه جانبه در مسیر ارتقای رضایت مشتریان توانست در شش ماهه ابتدایی امسال، با طی روندی صعودی، امتیاز خود را به صورت ماهانه افزایش دهد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۰ امتیاز رشد را در این زمینه تجربه کند.
وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو با دارا بودن گستردهترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور و تیراژ بالای محصولات ایرانخودرو، مسوولیت سنگینی در قبال هموطنان دارد و ارتقای امتیاز در شاخصهای مختلف، نشان میدهد تلاشهای مجموعه، در مسیر درست پیش میرود و به صورت مستمر به بر آورده شدن انتظارات و خواستههای مشتریان نزدیک میشویم.
وی تصریح کرد: بر این باوریم که تا رسیدن به ایدهآلترین و بالاترین سطح استانداردهای خدمات پس از فروش، مسیر پر چالش و نیازمند تلاش صدچندان را پیش رو داریم و همچنان باید در مسیر بهبود مستمر، استوار گام برداریم.