کد خبر: ۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ نشان می‌دهد آسمان تهران ایری و در برخی ساعات بارانی خواهد بود. حداکثر دما ۱۸ درجه است و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا ابری و در برخی ساعات آفتابی پیش‌بینی می‌شود. فردا ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ آسمان نسبتا ابری و در برخی ساعات بارانی خواهد بود و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

 

پیش بینی آب و هوای تهران

 


بیشتر بخوانید: هشدار قرمز هواشناسی برای بوشهر




به گزارش فرارو؛ امروز آسمان تهران نسبتا ابری است و دما در طول شب از ده درجه به مرور و در طول روز به نوزده درجه می‌رسد و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود

 


آسمان تهران فردا (۲۴ اسفندماه) نسبتا ابری و در برخی ساعات بارانی با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۵ اسفند ماه) نسبتا آفتابی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (۲۵ اسفندماه) ابری با وزش باد و با حداقل دمای ۵ درجه و با حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.
جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

 

پیش بینی آب و هوای تهران


وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

کیفیت هوای پایتخت امروز دوشنبه ۲۳ اسفند از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص لحظه‌ای ۱۳۶در شرایط نا سالم برای گروه‌های حساس است.

کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۲۳ اسفند ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۲۴ اسفند ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

 

پیش بینی آب و هوای تهران


با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه (۲۴ اسفندماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده
در استان‌های ساحلی دریای خزر، استان‌های واقع در شمال‌شرق، شرق و مرکز کشور، شاهد بارش باران خواهیم بود.

بارش پراکنده در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، سمنان و البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، قم و استان مرکزی را خواهیم داشت.

 

پیش بینی آب و هوای تهران

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد title
آذرنگ در صفحه شخصی خود نوشت: قرار نبود سعید آقاخانی از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.