کد خبر: ۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۵ اسفند ۱۴۰۰ نشان می‌دهد آسمان تهران آفتابی خواهد بود. حداکثر دما ۱۹ درجه است و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت سالم پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی و در برخی ساعات ابری پیش‌بینی می‌شود. فردا ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آسمان آفتابی و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد خواهد بود.

 

پیش بینی هوای تهران ۵ شنبه


به گزارش فرارو، طبق پیش بینی‌های هواشناسی امروز آسمان تهران ابری و در برخی ساعات آفتابی و حداکثر و حداقل دما هم ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد است. امروز آسمان تهران نسبتا آفتابی است و دما در طول شب از هفت درجه به مرور و در طول روز به هفده درجه می‌رسد.
پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود


آسمان تهران فردا (۵ اسفند ماه) آفتابی حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۶ اسفند ماه) بارانی حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۷ اسفند ماه) تا حدودی آفتابی و با حداقل دمای ۸ درجه و با حداکثر دمای ۱۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.
جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران امروز و فردا

 

پیش بینی هوای تهران ۵ شنبه


کاهش تندی باد تا اواخر وقت امروز (۴ اسفند ماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی باعث افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد که به‌تبع آن برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود. افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز پنجشنبه (۵ اسفند ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد، هرچند با افزایش تردد خودرو‌ها غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت. کاهش تندی باد در طول روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد. با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت پنجشنبه (۵ اسفند ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

امروز در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ خواهد داد. از اواخر وقت پنجشنبه سامانه بارشی جدیدی بتدریج از جنوب غرب وارد کشور می‌شود.

 

پیش بینی هوای تهران ۵ شنبه


آسمان تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی می‌باشد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتایج نهایی شمارش آرا انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور title
ستاد انتخابات کشور از صبح روز شنبه نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برای اطلاع ملت شریف ایران اسلامی منتشر می‌کند که براساس آخرین اطلاعات دریافتی، این گزارش به روز رسانی می‌شود.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.