کد خبر: ۵۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
مدیرعامل شرکت سایپایدک عنوان کرد:

کاهش ۳۱ درصدی شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: تعداد شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش در پنج ماه ابتدایی سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۳۱ درصدی شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا

مخاطب24:اردلان حسینی در خصوص عملکرد ۵ ماهه این شرکت در سال جاری تصریح کرد: در ارزیابی وزارت صمت از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، شرکت سایپایدک برای اولین بار، موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا شد و در سال گذشته نیز برای اولین بار موفق به کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو شده بود.

مدیرعامل شرکت سایپایدک افزود: در راستای افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و به منظور تسریع در فرآیند ترخیص خودرو در نمایندگی‌ها، از ابتدای سال جاری اقدام به تشکیل کمیته واکنش سریع در سطح مدیران ارشد سازمان برای خودرو‌های متوقف در نمایندگی‌ها با حضور متولیان مربوطه کردیم که با اقدامات انجام شده، تعداد خودرو‌های گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب خودرو، از ۱۳۴۶ دستگاه در اسفند ماه ۱۴۰۲، به ۸۷۸ دستگاه در مرداد ماه سال جاری رسید.

وی تصریح کرد: تعداد خودرو‌های گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب خودرو در مردادماه سال ۱۴۰۲، حدود ۱۹۰۳ خودرو بوده که بر این اساس، شاخص نسبت تعداد خودرو‌های گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب به تعداد پذیرش، در مردادماه سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۵۹ درصد بهبود یافته و تعداد خودرو‌های متوقف در پایان ماه، از ابتدای سال از ۸۱۸ خودرو به ۳۵۴ خودرو در پایان مردادماه کاهش یافته است که ۵۷ درصد بهبود نشان می‌دهد.

حسینی گفت: شرکت سایپایدک با برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات اصلاحی در پنج ماهه اول سال جاری، تعداد شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش را نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۳۱ درصد بهبود داده به گونه‌ای که تعداد کل شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۶۰۳ شکایت بوده و اکنون به ۳۱۹۵ مورد تقلیل یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اهداف تعیین شده در خصوص تسریع در فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش، شاخص متوسط زمان رسیدگی به شکایات از ۱۹ روز به ۱۰ روز کاهش و با اقدامات صورت گرفته در این زمینه، متوسط زمان رسیدگی به شکایات مشتریان، از عملکرد ۲۴ روز در پایان سال ۱۴۰۱، به رکورد بی سابقه ۸ روز در انتهای مرداد ماه سال ۱۴۰۳ رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان ۱۹ درصد و نسبت به ابتدای سال گذشته ۶۶ درصد بهبود یافته است.

مدیرعامل سایپایدک افزود: عارضه یابی‌های صورت گرفته در فرایند تأمین و توزیع قطعات یدکی مورد نیاز خدمات پس از فروش موجب شد، نرخ پاسخگویی به درخواست‌های قطعات خدماتی شبکه از ۶۰.۸ درصد در فروردین ماه به ۷۲.۲ درصد در مردادماه سال جاری افزایش داشته باشد.

گفتنی است، شرکت سایپایدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی مورد نیاز خودرو‌های تولیدی گروه خودروسازی سایپا است که با ایجاد و به کارگیری شبکه گسترده خدمات پس از فروش شامل بیش از ۵۴۳ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش و بیش از ۴۸۳ عاملیت‌های مجاز فروش قطعات یدکی، این مأموریت مهم را به انجام می‌رساند.

برچسب ها: سایپا
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
فوری؛ وقوع زلزله در تهران فوری؛ وقوع زلزله  در تهران
لحظاتی پیش زمین لرزه ای شدید تهران را لرزاند. این زلزله در غرب تهران به وضوح احساس شد
انفجار در دانشگاه تهران؛ یک کشته و چند زخمی انفجار در دانشگاه تهران؛ یک کشته و چند زخمی
انفجار کپسول هیدروژن در آزمایشگاه دانشکده مواد دانشگاه تهران باعث مرگ یک دانشجو و مصدومیت سه نفر دیگر شد؛ حادثه در محدوده امیرآباد رخ داد.
مهربانی در قلب آفریقا؛ تصویری متفاوت از همزیستی مسالمت آمیز+ فیلم مهربانی در قلب آفریقا؛ تصویری متفاوت از همزیستی مسالمت آمیز+ فیلم
ویدئویی تازه از آفریقا نشان می‌دهد انسان‌ها با هم مهربانی و همزیستی شگفت‌انگیزی دارند؛ لحظه‌ای که گردشگران آن را «تفریح عادی در آفریقا» توصیف می‌کنند.
استقلال این بار زیر تیغ فیفا استقلال این بار زیر تیغ فیفا
فیفا پس از شکایت منتظر محمد، هافبک سابق عراقی استقلال، این باشگاه را به دو دوره محرومیت از نقل‌وانتقالات و پرداخت ۳۰ میلیارد تومان جریمه محکوم کرد.
معاهده مشارکت راهبردی ایران و روسیه رسماً اجرایی شد معاهده مشارکت راهبردی ایران و روسیه رسماً اجرایی شد
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد معاهده مشارکت راهبردی جامع میان ایران و روسیه که در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ در مسکو امضا شد، از امروز به طور رسمی اجرایی می‌شود.
استیضاح وزیر کار دولت پزشکیان کلید خورد استیضاح وزیر کار دولت پزشکیان کلید خورد
جمعی از نمایندگان مجلس با محوریت سمیه رفیعی، نماینده تهران، طرح استیضاح احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به دلیل ضعف مدیریتی و تهدید ثبات اقتصادی و اجتماعی کشور کلید زدند.
آمریکا در یک قدمی درگیری با روسیه آمریکا در یک قدمی درگیری با روسیه
دولت آمریکا در ادامه حمایت‌های نظامی از اوکراین، تصمیم گرفته اطلاعات دقیق درباره زیرساخت‌های انرژی در عمق خاک روسیه را در اختیار کی‌یف قرار دهد تا برای حملات موشکی دوربرد استفاده شود.
برگزیده
قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟ قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مابقی سود سهام عدالت تا آخر هفته جاری طی روزهای آینده واریز می‌شود.
علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: محدودیت عرضه و عدم همخوانی عرضه و تقاضا منجر به نوسان قیمت برنج شده است، درحالیکه افزایش واردات برنج پاکستانی منجر به تنظیم بازار می‌شود.
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
صفحه خبر بالای تصاویر