کد خبر: ۵۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
مدیرعامل شرکت سایپایدک عنوان کرد:

کاهش ۳۱ درصدی شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا

مدیرعامل شرکت سایپایدک گفت: تعداد شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش در پنج ماه ابتدایی سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد کاهش یافته است.
کاهش ۳۱ درصدی شکایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا

مخاطب24:اردلان حسینی در خصوص عملکرد ۵ ماهه این شرکت در سال جاری تصریح کرد: در ارزیابی وزارت صمت از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، شرکت سایپایدک برای اولین بار، موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا شد و در سال گذشته نیز برای اولین بار موفق به کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو شده بود.

مدیرعامل شرکت سایپایدک افزود: در راستای افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و به منظور تسریع در فرآیند ترخیص خودرو در نمایندگی‌ها، از ابتدای سال جاری اقدام به تشکیل کمیته واکنش سریع در سطح مدیران ارشد سازمان برای خودرو‌های متوقف در نمایندگی‌ها با حضور متولیان مربوطه کردیم که با اقدامات انجام شده، تعداد خودرو‌های گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب خودرو، از ۱۳۴۶ دستگاه در اسفند ماه ۱۴۰۲، به ۸۷۸ دستگاه در مرداد ماه سال جاری رسید.

وی تصریح کرد: تعداد خودرو‌های گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب خودرو در مردادماه سال ۱۴۰۲، حدود ۱۹۰۳ خودرو بوده که بر این اساس، شاخص نسبت تعداد خودرو‌های گارانتی مشمول پرداخت هزینه خواب به تعداد پذیرش، در مردادماه سال جاری، نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۵۹ درصد بهبود یافته و تعداد خودرو‌های متوقف در پایان ماه، از ابتدای سال از ۸۱۸ خودرو به ۳۵۴ خودرو در پایان مردادماه کاهش یافته است که ۵۷ درصد بهبود نشان می‌دهد.

حسینی گفت: شرکت سایپایدک با برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات اصلاحی در پنج ماهه اول سال جاری، تعداد شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش را نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۳۱ درصد بهبود داده به گونه‌ای که تعداد کل شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش در ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۶۰۳ شکایت بوده و اکنون به ۳۱۹۵ مورد تقلیل یافته است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اهداف تعیین شده در خصوص تسریع در فرایند رسیدگی به شکایات مشتریان از خدمات پس از فروش، شاخص متوسط زمان رسیدگی به شکایات از ۱۹ روز به ۱۰ روز کاهش و با اقدامات صورت گرفته در این زمینه، متوسط زمان رسیدگی به شکایات مشتریان، از عملکرد ۲۴ روز در پایان سال ۱۴۰۱، به رکورد بی سابقه ۸ روز در انتهای مرداد ماه سال ۱۴۰۳ رسیده که نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان ۱۹ درصد و نسبت به ابتدای سال گذشته ۶۶ درصد بهبود یافته است.

مدیرعامل سایپایدک افزود: عارضه یابی‌های صورت گرفته در فرایند تأمین و توزیع قطعات یدکی مورد نیاز خدمات پس از فروش موجب شد، نرخ پاسخگویی به درخواست‌های قطعات خدماتی شبکه از ۶۰.۸ درصد در فروردین ماه به ۷۲.۲ درصد در مردادماه سال جاری افزایش داشته باشد.

گفتنی است، شرکت سایپایدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی مورد نیاز خودرو‌های تولیدی گروه خودروسازی سایپا است که با ایجاد و به کارگیری شبکه گسترده خدمات پس از فروش شامل بیش از ۵۴۳ نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش و بیش از ۴۸۳ عاملیت‌های مجاز فروش قطعات یدکی، این مأموریت مهم را به انجام می‌رساند.

برچسب ها: سایپا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
قدرت پرنده‌های آهنین ایران، بررسی جنگنده‌های ایران و توانمندی‌هایشان قدرت پرنده‌های آهنین ایران، بررسی جنگنده‌های ایران و توانمندی‌هایشان
نیروی هوایی ایران با ناوگان متنوعی از جنگنده‌های بومی و خارجی، نقش کلیدی در دفاع از آسمان کشور دارد. این مقاله به بررسی مزایا و معایب جنگنده‌های ایران، از اف-14 تام‌کت تا کوثر بومی، می‌پردازد و نگاهی به توانمندی‌ها و چالش‌های جنگنده‌های ایران دارد.
زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟ زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟
به گفته مسئولان، منابع مالی کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ تامین شده است.
چند جنگجو برای ایران به دنیا آمدند؟ چند جنگجو برای ایران به دنیا آمدند؟
حتی زیر آتش، زندگی راهی پیدا می‌کند... تنها در ۱۲ روز جنگ علیه ایران، ۳۰۳۰۸ نوزاد به دنیا آمدند.
چرا چاوشی را انتخاب کردند؟! چرا چاوشی را انتخاب کردند؟!
محسن چاوشی بعد از خواندن قطعه علاج و ایستادگی کنار مردم کشورش مورد تهاجم رسانه‌ها و هنرمندان ضد انقلاب قرار گرفته است.
نیرو‌های شرکت به گوش باشید! نیرو‌های شرکت به گوش باشید!
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته، از تلاش‌ها برای تعیین تکلیف و ساماندهی نیرو‌های شرکتی از سوی دولت چهاردهم خبر داد.
دیدار عراقچی و ویتکاف در اسلو نروژ واقعیت دارد؟ دیدار عراقچی و ویتکاف در اسلو نروژ واقعیت دارد؟
استیو ویتکاف نماینده ویژه دولت آمریکا قصد دارد هفته آینده در اسلو با عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران برای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای دیدار کند.
تصاویر دیدار پزشکیان و الهام علی‌اف تصاویر دیدار پزشکیان و الهام علی‌اف
مسعود پزشکیان در سفر امروز به جمهوری آذربایجان، با الهام علی اف دیدار کرد.
برگزیده
زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟ زمان واریز اعتبار کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ مشخص شد؟
به گفته مسئولان، منابع مالی کالابرگ برای دهک‌های ۴ تا ۷ تامین شده است.
نحوه محاسبه حقوق دور کاری کارمندان نحوه محاسبه حقوق دور کاری کارمندان
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: «دورکاران نیز به وظایف خود عمل می‌کنند و حقوق را مطابق قانون دریافت کنند.»
پرکاربردترین روغن گیاهی جهان را بشناسید پرکاربردترین روغن گیاهی جهان را بشناسید
روغن ذرت منبع غنی ویتامین E، بهبود عملکرد سیستم عصبی، کاهش کلسترول بد خون LDL، کاهش ریسک ابتلا به سرطان سینه، سلامت قلب و عروق، حاوی امگا ۶ و ۹، حاوی فیتواسترول‌های طبیعی، مقاومت حرارتی بالا است.
صفحه خبر بالای تصاویر