کد خبر: ۴۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴

لیست‌های منتسب به کابینه دولت چهاردهم کذب هستند

عضو جبهه اصلاحات گفت: جبهه اصلاحات هنوز درباره گزینه‌های خود برای کابینه دولت به جمع‌بندی نرسیده است
لیست‌های منتسب به کابینه دولت چهاردهم کذب هستند

مخاطب۲۴- احمد شریف عضو جبهه اصلاحات درباره روند بررسی گزینه‌های اصلح برای تصدی در کابینه دولت آینده گفت: جبهه اصلاحات هنوز درباره گزینه‌های پیشنهادی به جمع بندی نرسیده است؛ تا فردا وقت داریم که اسامی را نهایی کنیم.

وی افزود: گمانه زنی‌هایی که درباره کابینه دولت آقای پزشکیان در فضای مجازی صورت می‌گیرد و لیست‌هایی که منتشر می‌شود هیچ کدام واقعی نیستند و بعضاً برخی افراد که می‌خواهند خود را به عنوان گزینه کابینه مطرح کنند چند شخص مشهور را کنار خود می‌چینند و به عنوان لیست کابینه دولت چهاردهم منتشر میکنند لذا این اخبار بیشتر جعلی هستند تا اینکه واقعی باشند.

بیشتر بخوانید

شریف تصریح کرد: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم کمیته‌هایی که در کارگروه‌های آقای پزشکیان در حال بررسی صلاحیت گزینه‌های کابینه هستند هنوز وارد مصادیق نشده اند و درباره شاخص‌ها در حال بررسی هستند.

عضو جبهه اصلاحات بیان کرد: لیست‌ها باید پس از نهایی شدن مورد بررسی قرار بگیرد تا نهایتاً کمیته‌ها طبق شاخص‌های تعیین شده برای هر وزارتخانه به ۵ گزینه نهایی برسند و به آقای پزشکیان اعلام کنند.

شریف تاکید کرد: باید به مرتفع‌سازی نقاط ضعف مسئولین گذشته پرداخته شود و اشخاصی برای حضور در کابینه مشخص شوند که توانمندتر از مسئولان گذشته باشند چرا که مردم خواهان تغییر هستند و باید این مولفه را در چینش کابینه نیز احساس کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای پزشکیان بار‌ها تکرار کرد که دولت من دولت متخصصان خواهد بود لذا باید توانمندترین فرد از میان گزینه‌ها انتخاب شود. معتقدم که گرایش‌های سیاسی نباید چندان در انتخاب افراد حاضر در کابینه در نظر گرفته شود و باید به مصلحت‌های کشور توجه کنیم و بنابراین مسئولان دولت چهاردهم باید از یک مفاهمه ملی بیرون بیایند.

شریف بیان کرد: خاستگاه آقای پزشکیان عموماً اصلاح طلب هستند و در این جریان باید افراد معتدل و متعهد با آرمان‌های انقلاب انتخاب شوند چرا که این افراد قطعاً راحت‌تر می‌توانند با رئیس جمهور کار کنند. معتقدم نمی‌شود کابینه دولت را تبدیل به یک شرکت سهامی کرد که هر عضو کابینه از یک گروه و جریان سیاسی باشد چرا که کابینه یک تیم است و افراد حاضر در آن باید مکمل یکدیگر باشند و وحدت داشته باشند لذا همفکر بودن اعضا خروجی بهتری برای کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته باید منتظر انتخاب نهایی آقای پزشکیان باشیم. اشخاصی که در کارگروه‌ها نیز به بررسی گزینه‌های اصلح برای حضور در کابینه می‌پردازند نیز مدبر و کارشناس هستند.

برچسب ها: احمد شریف
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد