کد خبر: ۴۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
به روزرسانی می‌شود

پورمحمدی در کجا رای داد؟

محمدباقر قالیباف، محسنی اژه ای، محمود واعظی و همسرش، حسین دهقان و آملی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند.

مخاطب ۲۴- دکتر حسن روحانی با حضور در یکی از مدارس منطقه ۱، رأی خود را در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم به صندوق انداخت.

رأی دادن سید محمد خاتمی در مرحله دوم در حسینیه جماران

 

رئیس دولت اصلاحات سید محمد خاتمی در حسینیه جماران رأی خود را به صندوق انداخت.همچنین تعدادی از مردم حاضر در حسینیه جماران با شعار «درود بر خاتمی» در حسینیه جماران، او را همراهی کردند.علی لاریجانی در روستای لوت بخش لاریجان رأی خود را به صندوق انداخت

 

سید حسن خمینی با حضور در حسینیه جماران رای خود را برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت.در زمان حضور وی در حسینیه ارشاد جمع حاضر در این شعبه اخذ رای با شعار‌هایی همچون سید حسن زنده باد خاتمی پاینده باد از او استقبال کردند.رأی دادن سید محمد خاتمی در مرحله دوم در حسینیه جماران

 

تصویری از محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه در صف رای دادن و در حال گپ و گفت با مردم شکار دوربین عکاسان شد. محسنی اژه‌ای صبح امروز با حضور در مسجد لرزاده در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
واعظی با همسرش به جماران رفت


 محمد مخبر جهت بررسی روند رای گیری وارد مسجد النبی نارمک شد.رأی دادن سید محمد خاتمی در مرحله دوم در حسینیه جماران

 

جمیله کدیور همسر عطاالله مهاجرانی و نماینده مجلس ششم با اشاره به اهمیت انتخابات و انتشار عکسی که حاکی از شرکت او در انتخابات است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

رأی به مسعود پزشکیان

رأی به ایران

ما برای آنکه ایران

گوهری تابان شود

خون دل‌ها خورده ایم
حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت
 
 
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم رضوی رأی خود را به صندوق انداخت. او یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری بود که در مرحله اول انتخابات نتوانست آرای مردم را از آن خود کند.واعظی با همسرش به جماران رفت


واعظی و همسرش به جماران رفتند
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم به همراه همسرش پروین داداندیش در شبعه اخذ رأی جماران حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق انداختند.
واعظی با همسرش به جماران رفت

 


مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، با حضور در ستاد انتخابات کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.واعظی با همسرش به جماران رفت


حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان هم با حضور در حسینیه ارشاد تهران رأی خود را به صندوق انداخت.واعظی با همسرش به جماران رفت

 

آملی لاریجانی هم آمد
صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رأی خود را در صندوق انتخابات انداخت.واعظی با همسرش به جماران رفت

 

لیلاز به حسینیه جماران رفت
همچنین سعید لیلاز، اقتصاددان برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به حسینیه جماران رفت.واعظی با همسرش به جماران رفت


عکسی از وزیر ارتباطات در حال رأی دادن
عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در ساعت اولیه رای‌گیری با حضور در ستاد انتخابات کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرد.واعظی با همسرش به جماران رفت

 

آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی جانشین اجرایی شورای نگهبان و عضو فقهای شورای نگهبان رای خود را به صندوق انداخت.چه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟



ذبیح‌الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
چه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد اشرفی اصفهانی، نماینده ادوار مجلس و حسینعلی امیری معاون پارلمانی دولت دوازدهم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه جماران حاضر شدند.چه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟

 


علی مطهری نماینده ادوار مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
چه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟

 

محمد باقر نوبخت با حضور در حسینیه جماران در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.چه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟

 

علی لاریجانی، رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی در نخستین ساعت آغاز فرایند دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در روستای لوت بخش لاریجان رأی خود را به صندوق انداخت.
چه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟

 

آیت‌الله حسین نوری همدانی رأی خود را به صندوق انداختچه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟

 

همچنین آیت‌الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان رای خود را به صندوق سیار ۱۷۴ انداخت.چه کسانی تا الان رای خود را به صندوق انداخته اند؟

 

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا دبیرکل حزب جمهوریت در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 

محمد توسلی دبیرکل پیشین نهضت آزادی با حضور در حسینیه ارشاد در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی سابق رییس‌جمهور با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامحسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 


عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی در دولت دوازدهمحسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 


پرویز فتاح، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 

رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب

حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

کامبیز مهدیزاده داماد حسن روحانی رییس‌جمهور پیشین کشورمان با حضور در حسینیه ارشاد در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 

عفت مرعشی، همسر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و «فاطمه رفسنجانی» با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.حسن روحانی رأی خود را به صندوق انداخت

 

آیت الله جوادی آملی با حضور در پای صندوق دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداخت.

زاکانی کجا رای داد؟


محمود صادقی و غلامحسین کرباسچی، دو فعال سیاسی اصلاح‌طلب برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد حضور یافتند.

زاکانی کجا رای داد؟

زاکانی کجا رای داد؟



علیرضا زاکانی، شهردار تهران همزمان با ساعات اولیه برگزاری دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد مرحوم میرزاعیسی‌خان وزیر واقع در خیابان حافظ تهران، رأی خود را به صندوق انداخت.

زاکانی کجا رای داد؟

مصطفی کواکبیان نماینده ادوار مجلس امروز با حضور در حسینیه جماران رأی خود را برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداخت. محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا هم در با حضور در حسینیه جمارات در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

 

صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح طلب، برای مشارکت در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه ارشاد حضور یافت.زاکانی کجا رای داد؟

 

شهیندخت ملاوردی، دستیار ویژه روحانی در امور حقوق شهروندی نیز در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداخت.زاکانی کجا رای داد؟

 


محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سابق،در حسینیه جماران حاضر شد و رأی خود را به صندوق انداخت.زاکانی کجا رای داد؟

 


علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی دولت روحانی، برای مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری حاضر و رأی خود را به صندوق انداخت.زاکانی کجا رای داد؟

 

حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی رأی خود را به صندوق انداخت.
پورمحمدی در کجا رای داد؟

 


همچنین مصطفی پورمحمدی نیز قبل از اقامه نماز جمعه، در مصلی مهرشهر کرج رأی خود را به صندوق انداخت.پورمحمدی در کجا رای داد؟



حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز با حضور در حسینیه شهدای قم، رأی خود را به صندوق انداخت.پورمحمدی در کجا رای داد؟

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مزایا و معایب جنگنده‌های اف ۱۶ برای اوکراین title
اضافه شدن جنگنده‌های اف-۱۶ چالش‌های لجستیکی مورد نیاز برای حفظ آمادگی نظامی اوکراین را پیچیده‌تر خواهد کرد.
تصویری از بازیگر لیسانسه‌ها در آمریکا title
تصاویری از تغییر چهره و تیپ بهنام تشکر بازیگر نقش «فرید» در سریال لیسانسه‌ها را بعد ۸ سال و در آمریکا خواهید دید.
مالک تلگرام با این خبر دل همستر باز‌ها را شاد کرد title
به زودی، تیم همستر توکن خود را بر روی TON عرضه خواهد کرد و مزایای بلاکچین را به صد‌ها میلیون نفر معرفی می‌کند.
چند عکس جدید از سریال سلمان فارسی title
سریال «سلمان فارسی» این روز‌ها در شاهرود به فیلمبرداری خودشان ادامه می‌دهند و تا پایان شهریورماه به شهرک غزالی برخواهند گشت.
دردسر جدید رونالدو در یورو ۲۰۲۴ title
کریستیانو رونالدو به تبلیغات غیررسمی یک برند در جریان دیدار تیم ‏ملی پرتغال با اسلوونی متهم شده و ممکن است از طرف یوفا ‏مجازات شود. ‏
حرف‌های تند و طوفانی علیرضا بیرانوند title
با اظهاراتی جنجالی در مورد جدایی از پرسپولیس صحبت کرد.
نابغه‌های بازاریابی یا طنزپرداز؟ title
«همستر کامبت» یک بازی تلگرامی ساده نیست بلکه یک محصول دیجیتالی است که با کلیک‌های بی‌وقفه کاربرانی که در سودای کسب درآمد هستند، کار می‌کند.
برگزیده
رهبر انقلاب: مردمی‌بودن از مهمترین خصوصیات آقای رئیسی بود title
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای کابینه‌ی دولت سیزدهم تأکید کردند: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود. یکی از مهمترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی‌بودن بود، این باید برای همه مسئولان دولت‌ها الگو باشد.
پیام تبریک مقامات جهان به مسعود پزشکیان title
مسعود پزشکیان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که دیروز (جمعه پانزدهم تیرماه) برگزار شد، با کسب اکثریت آرا پیروز و نهمین رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.
رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی تاکید کردند: اکنون ملت ایران رئیس جمهور خود را انتخاب کرده است. اینجانب با تبریک به ملت و به رئیس جمهور منتخب و به همه‌ی فعالان این صحنه‌ی حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستاد‌های انتخاباتی نامزدها، همگان را به همکاری و نیک‌اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه میکنم. شایسته است رفتار‌های رقابتی دوران انتخابات به هنجار‌های رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.
مسعود پزشکیان، نهمین رئیس‌جمهور ایران شد title
در پایان شمارش آرای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، مسعود پزشکیان با کسب ۵۳.۷ درصد آرا رئیس دولت چهاردهم شد.
پورمحمدی در کجا رای داد؟ title
محمدباقر قالیباف، محسنی اژه ای، محمود واعظی و همسرش، حسین دهقان و آملی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند.
رهبر انقلاب: مردم عزیزمان امروز بهترین را انتخاب کنند title
رهبر انقلاب گفتند: ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق شوند رای بدهند و بهترین را انتخاب کنند.