مخاطب24:خرید آنلاین مکان خوبی برای خرید رایانهها و لوازم ارزانتر است، اما قیمتهای مواد غذایی همچنان با سرعت بالا در حال افزایش است.
بر اساس دادهها، قیمت کالاهای مصرفی فروخته شده آنلاین در ماه میدر ایالاتمتحده ۲.۳ درصد کاهش یافت که نهمین ماه متوالی کاهش و بزرگترین کاهش از زمان شروع همهگیری بود.
با این حال، اقلام ضروری مانند غذا، محصولات مراقبت شخصی، تورم مداوم را شاهد هستند. قیمت خواربارفروشیهای آنلاین نسبت به سال گذشته ۸.۲ درصد افزایش یافته است، اگرچه سرعت تورم از زمانی که سپتامبر گذشته به ۱۴.۳ درصد رسیده بود کاهش یافته است.
آمریکاییها در سال گذشته بیشتر خریدهای خود را به سمت خدمات تغییر دادهاند و هزینههای خرید اقلام خانه را کاهش دادهاند.
بر اساس گزارش بلومبرگ، قیمتهای آنلاین لوازمخانگی در ماه می ۷.۹ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافت که بیشترین کاهش در دادههای قیمت دیجیتال به سال ۲۰۱۴ بازمیگردد. قیمتهای آنلاین برای رایانهها ۱۶.۵ درصد و لوازم الکترونیکی ۱۲ درصد کاهش یافت.