کد خبر: ۱۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار بر ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی تاکید کرد

معاون تجاری و خدمات مشتریان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار که امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در مخابرات منطقه خراسان رضوی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره شرکت، جمعی از معاونین مرتبط ستادی و مدیران مختلف مخابرات منطقه خراسان رضوی و روسای مراکز برگزار شد، با ارایه موضوع "چگونه یک شرکت مشتری محور باشیم" گفت: برای ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی باید انتظارات مشتریان را شناخت وبا ایده‌های جدید برنامه ریزی راهبردی وعملیاتی داشته باشیم.
دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار بر ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی تاکید کرد

دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار بر ترویج فرهنگ سازمانی برای ایجاد تجربه جذاب برای مشتریان در مراکز مخابراتی تاکید کرد

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان ضمن بیان این مطلب و با تاکید بر اینکه در این همایش قصد داریم نگاه به کسب و کار را در شرکت تغییر دهیم به تشریح محور‌های اصلی همایش پرداخت و گفت: تبیین سیاست‌های راهبردی ستاد در حوزه کسب و کار، تشریح وضعیت موجود استان در حوزه کسب و کار، خلق تجربه جذاب و متفاوت برای مشتریان در مراکز مخابراتی و مراکز مطلوب از منظر کارایی، نوآوری و اقتصادی ازجمله آن‌ها است.
وی درتشریح اهداف کلان معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، افزایش درآمد ماهیانه به ازای هر مشترک، توسعه بازار و جریان‌های درآمدی مشتریان تجاری و بهبود تجربه دیجیتال و یکپارچه مشتری را از جمله آنان برشمرد و گفت: ورود به بازار سرویس‌های دیجیتال همسو با اپراتور‌های مطرح از طریق مشارکت با شرکت‌های دانش بنیان، نوآور و سرمایه گذار، ارائه خدمات متنوع و متناسب با نیاز انواع بخش‌های مشتریان وخدمات باندل ثابت و سیارنیز از دیگر اهداف عنوان کرد.
معاون تجاری و خدمات مشتریان با تاکید بر توجه و مشارکت تمام حوزه‌ها به توسعه کسب و کار شر کت برای تامین سریع نیاز مشتری گفت: همه واحد‌ها باید با برنامه ریزی درست در راستا هم خدمات را ارایه کنند تا به نیاز مشتری پاسخ داده شود وموجب افزایش درآمد شرکت نیزمی شود.
همه کارکنان به مشتری فکر می‌کنند
دکتر زارعیان به تشریح ویژگی ها، فروش و پشتیبانی شرکت‌های مشتری محورپرداخت و گفت: کارکنان متخصص و آموزش دیده برای ارائه خدمات به مشتریان – (همه کارکنان به مشتری فکر می‌کنند)، ارائه خدمات و خلق تجربه مشتری یکپارچه در همه کانال‌های حضوری و غیرحضوری، را از جمله ویژگی‌های شرکت‌های مشتری محوراست.

تغییر پارادایم در ارایه بسته‌های خدمات متناسب با نیاز مشتری
وی محصولات و سرویس‌های مشتری محور، نظارت و ارزیابی مستمر کانال ها، واحد‌های پشتیبان و فرایند‌ها و تصمیم گیری داده محور و مبتنی بر داده برای بهبود تجربه مشتری نیز از دیگر ویژگی‌ها دانست و گفت: مدیران همه مناطق در همه حوزه به تمام جزییات در ارایه خدمات توجه کنند و تغییر پارادایم را در ارایه بسته‌های خدمات متناسب با نیاز مشتری داشته باشند.
معاون تجاری و خدمات مشتریان فروش از طریق کانال‌های مختلف متناسب با نیاز بخش‌های مشتریان، فروش شخصی سازی شده و متناسب با نیاز و سلیقه انواع مشتریان، ارائه اطلاعات دقیق، کامل و شفاف در مورد محصولات، قیمت ها، نحوه خرید نیزرا از جمله نکاتی دانست که باید در زمینه فروش شرکت‌های مشتری محور به آن توجه داشت.
تغییررفتاربا مشتری وپشتیبانی سریع و آنی برای رفع نیاز مشتری
وی با تاکید برتغییررفتاربا مشتری وپشتیبانی سریع و آنی برای رفع نیاز مشتری گفت: ارائه پشتیبانی از طریق کانال‌های مختلف حضوری و غیرحضوری، پاسخگویی سریع و صحیح به مشتریان در همه ساعات شبانه روز، پشتیبانی متناسب با نیاز مشتریان، رفع مشکلات و رسیدگی به تیکت‌های مشتریان در زمان وعده داده شده و پشتیبانی پیش فعال (Proactive) را نیز از جمله مواردی عنوان کرد که در زمینه پشتیبانی در شرکت‌های مشتری محور باید رعایت شود.
دکتر زاعیان با اشاره به ابعاد معادله تجربه مشتری گفت: بهبود تجربه مشتری، با بهبود عملکرد در ابعاد ساده سازی و کاهش زحمت مشتری، تامین نیاز‌های عاطفی، ایجاد مزایای حاصل از استفاده از محصول قابل انجام است.
وی عوامل موثر در کیفیت سرویس راعوامل قابلیت اطمینان، پاسخگویی، تضمین، همدلی را عنوان کرد و گفت: ظاهرامکانات فیزیکی، تجهیزات، کارکنان، توانایی ارائه خدمات به‌صورت درست و دقیق، تمایل به کمک و پاسخگویی به نیاز مشتری، توانایی کارکنان برای ارائه حسن اطمینان و اعتماد و اهمیت دادن و توجه ویژه به تک‌تک مشتریان از جمله مولفه‌های آنان است.
وی با تاکید بر اینکه آنچه که موجب می‌شود سطح رضایتمندی مشتری کاهش یابد شکاف بین نیاز مشتری وانچه که شرکت ارایه می‌دهد است به انواع شکاف ها‌ی خط مشی، دانش، ارتباطی، تحویل و مشتری اشاراه کرد و گفت: تفاوت بین انتظارات مشتری با آنچه از سرویس تجربه می‌کند، مشتری از خدمات اطلاعات کافی ندارد و برداشت نادرست مشتری از کیفیت خدمات، مهمترین موارد‌ی است که در شکاف با مشتری مطرح است.
وی در پایان از تمامی مدیران حوزه مختلف خواست دراین نشست با شناسایی تمامی نقاط ضعف و قوت، راهکار‌های بهبود را بررسی کنند تا با کمک هم و با برنامه ریزی کار‌ها را جدی‌تر عملیاتی کنیم تا به اهداف تعیین شده در شرکت برسیم.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
سووشون توقیف شد و نماوا مسدود! سووشون توقیف شد و نماوا مسدود!
معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا گفت که نماوا به علت تخلف عمدی و برنامه ریزی شده، احتمالاً تا چند ماه مسدود می‌ماند.
هشدار جدید عربستانی‌ها به زائران هشدار جدید عربستانی‌ها به زائران
وزارت حج و عمره عربستان از زائرانی که در مناسک حج حضور دارند، خواست برای جلوگیری از گرمازدگی، از ساعت ۱۰ تا ۱۶ چادر‌های خود را در عرفات و منا ترک نکنند.
اتهام تجاوز جنسی به ورزشکاران ایرانی در کره جنوبی صحت دارد؟ اتهام تجاوز جنسی به ورزشکاران ایرانی در کره جنوبی صحت دارد؟
اتهامی سنگین در یکی از رقابت‌های ورزشی آسیایی باعث بازداشت چند ایرانی شد.
استقلال اسم بزرگی همچون کلارنس سیدورف را به خدمت گرفت؟! استقلال اسم بزرگی همچون کلارنس سیدورف را به خدمت گرفت؟!
کلارنس سیدورف که شب گذشته بازی پاری‌سن‌ژرمن و اینترمیلان را در فینال لیگ قهرمانان اروپا از نزدیک تماشا کرد فردا وارد ایران خواهد شد تا همکاری خود را به طور رسمی با استقلال آغاز کند.
زنان کدام استان رتبه اول مصرف قلیان را در کشور دارند؟ زنان کدام استان رتبه اول مصرف قلیان را در کشور دارند؟
رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد و سبک زندگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شیوع مصرف قلیان در میان زنان بوشهری و داشتن بالاترین میزان مصرف در کشور زنگ خطری برای سلامت جامعه است.
شناسایی خانه‌های خالی! شناسایی خانه‌های خالی!
نماینده هشترود و چاراویماق در مجلس تصریح کرد: تکمیل سامانه املاک و اسکان کمک بزرگی به تحقق دولت الکترونیک خواهد کرد و به این ترتیب امکان شناسایی دقیق خانه‌های خالی و اتصال کد ملی به کد پستی هر فرد و سرشماری برخط برای دولت فراهم خواهد شد.
پزشکیان رسما قانون FATF را ابلاغ کرد! پزشکیان رسما قانون FATF را ابلاغ کرد!
مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران، رسماً قانون الحاق به کنوانسیون پالرمو (Palamo Convention) را به وزارتخانه‌های امور خارجه، دادگستری و کشور ابلاغ کرد.
برگزیده
روایتی از نداری مردم! روایتی از نداری مردم!
صاحبان غذافروشی‌های تهران می‌گویند، افزایش قیمت‌ها رفتار اقتصادی مشتریان‌شان را تغییر داده و حتی برای ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت غذا، باید نگران از دست دادن مشتریان باشند.
زنان کدام استان رتبه اول مصرف قلیان را در کشور دارند؟ زنان کدام استان رتبه اول مصرف قلیان را در کشور دارند؟
رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد و سبک زندگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شیوع مصرف قلیان در میان زنان بوشهری و داشتن بالاترین میزان مصرف در کشور زنگ خطری برای سلامت جامعه است.
مبلغ جریمه ورود غیرمجاز به طرح ترافیک تغییر کرده است؟ مبلغ جریمه ورود غیرمجاز به طرح ترافیک تغییر کرده است؟
تعرفه‌های جدید طرح ترافیک تهران از ۱۰ خرداد رسما اجرا شد و تغییرات تازه‌ای را به همراه آورد که واکنش‌های زیادی در میان شهروندان و کارشناسان برانگیخت.
صفحه خبر بالای تصاویر