به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار خراسان رضوی که امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ در مخابرات منطقه خراسان رضوی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره شرکت، جمعی از معاونین مرتبط ستادی و مدیران مختلف مخابرات منطقه خراسان رضوی و روسای مراکز برگزار شد، ضمن اشاره به لزوم تحرک بیش از پیش و همگرایی همه جانبه در سطح شرکت برای ورود به حوزههای جدید درآمدی اظهارداشت: طرح توسعه کسب و کار به ویژه در استانهای بزرگ و مهم که ۷۵درصددرآمد شرکت مخابرات ایران را تشکیل میدهند یک ضرورت است و تمام کارکنان این مناطق از پایینترین تا بالاترین سطوح سازمانی لازم است در حرکت و چابک سازی شرکت و سفارشی سازی خدمات بر طبق نیاز مشتری کوشا باشند.
مهندس سلطانی با بیان و تشریح شکاف بین نیازمندیها و خواسته مشتری با امکانات فعلی مخابرات گفت: برای به روز شدن باید متحول شویم و ضمن ارائه بهترین و کاراترین خدمات به صورت شبانه روزی، به عنوان یک شرکت مشتری محور فعالیت کنیم.
وی با توصیف اینکه مجموعه مخابرات نیاز به تحول اساسی به ویژه در سطح لایههای میانی و مراکز دارد عنوان داشت: تفکر و اقدام جهادی از سوی همه بازیگران صنعت و نهادینه سازی رویکرد دانش بنیان در صنعت بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات ضروری است.
مهندس سلطانی با اشاره به اهمیت کسب و کار خاطرنشان کرد: هم افزایی عملیاتی با استفاده از نقش آفرینی مردم در اقتصاد فناوری اطلاعات و لحاظ نمودن سیاستگذاریهای نهادهای بالادستی موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در فناوری و توسعه کسب وکار به معنی واقعی کلمه میشود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تببین کامل نقش مهم مراکز مخابراتی به عنوان پیشخوان ارتباط با مشتریان گفت: حرکت به سوی مرکز مطلوب با رویکرد هر مرکز، یک مخابرات موجب ایجاد مراکز نوآور، کارا و اقتصادی میشود.
مهندس سلطانی با اشاره به لزوم تحول اساسی در فعالیتهای بخش کسب و کار سازمانی خاطرنشان کرد: تلاش برای افزایش همسویی مثبت ستاد تا مراکز و بسیج تمام امکانات و انگیزههای کارکنان برای توسعه کسب و کار موجب یک دگرگونی اساسی در رضایتمدی مشتریان و شکوفایی اقتصادی شرکت مخابرات ایران خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: با مسئولیت پذیری حداکثری در شرکت و همدلی کامل در تمام ارکان آن، شاهد به وقوع پیوستن نوآوری موردانتظار در شرایط درآمدی و توسعه کسب و کار شرکت خواهیم بودو در این مسیر باید با توجه به انگیزههای تمام کارکنان، امکان رشد را برای تمام نیروهای با انگیزه از پایینترین سطوح فراهم آوریم.