مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ مدیرعامل بیمه میهن در دیدارِ کارکنان و نمایندگان سرپرستی استان فارس که مدیران سرمایه انسانی و امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، از نزدیک با مسائل و نیازهای آنان آشنا شد و ضمن خدا قوت و قدردانی از زحمات ایشان، در خصوص مسائل جاری شرکت و وضعیت بازار بیمه در استان با آنان به گفتگو پرداخت.
شیخ الاسلامی با تأکید بر رعایت اصول بیمه گری و اخلاق حرفهای در شبکه فروش، تصریح کرد: شبکه فروش باید به صورت حرفهای و جدی اهداف خود را دنبال نماید و با عملکرد موفق خود نشان دهند افرادی هستند که حرفه خود را جدی گرفتهاند و برای آن تلاش میکنند.
مدیرعامل بیمه میهن حرکت به سوی تخصص گرایی و مهارت شبکه فروش را از برنامههای آتی این شرکت معرفی و تصریح کرد: با توجه به وضعیت بازار بیمه کشور و فرصتهای پیش رو، از راهبردهای بیمه میهن رشد کمی و کیفی شبکه فروش و حرکت به سمت ماهرسازی نمایندگان با توانمندسازی آنها به علم روز و فناوریهای نوین و مهارت فنی به عنوان یک ضرورت است.
وی خاطر نشان کرد نمایندگان و شبکه فروش در بیمه میهن جایگاه ویژهای دارند و یکی از دغدغههای مدیران شرکت شناسایی مسائل و رفع چالشهای پیش روی آنهاست.
شییخ الاسلامی همچنین افزود در دوره جدید، رسالت بیمه میهن در کنار فعالیت بیمه گری، نوآوری و تسهیل گری در ارائه خدمات بیمهای با ابزارهای نوین است که این امر انشاءالله در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.
مدیرعامل بیمه میهن همچنین با اشاره به اهمیت توازن در پرتفوی شرکت، عنوان کرد: طبق راهبردهای ترسیم شده در شرکت، باید برنامهریزی دقیقی در جهت فروش بیشتر بویژه در بیمههای زندگی انجام گیرد و در همین راستا از شبکه فروش انتظار میرود با تلاش و افزایش دانش و مهارت خود همگام با راهبردهای شرکت، فعالیت خود را بهبود بخشند.
در ابتدای این جلسه، رضا تبری سرپرست شعبه به ارائه آمار و عملکرد شعبه متبوع پرداخت و سپس کارکنان و نمایندگان نیز مسائل خود را با مدیرعامل در میان گذاشتند.