مخاطب ۲۴- به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ شیخ الاسلامی در جریان این بازدید پس از گفتگو با تک تک همکاران، به بررسی و ارزیابی آمار و عملکرد شعبه پرداخت و رهنمودهای لازم را برای بهبود عملکرد، پیشبرد امور و تحقق اهداف ترسیم شده ارائه کرد.
مدیرعامل گفت آینده از آن سازمانی است که دانش محور باشد و ضمن دارا بودن نیروی انسانی پویا و خلاق، در حوزه فناوریهای نوین نیز کارآمدی داشته باشد. وی مشتری مداری و توسعه خدمات کیفی را از راهبردها و رویکردهای اساسی بیمه میهن بر شمرد و خواستار تلاش مضاعف و شتاب بخشیدن به فعالیتها و اجرای برنامههای شرکت در حوزههای مختلف شد.
شیخ الاسلامی گفت یکی از الزامات صنعت بیمه و بیمه میهن ورود به عرصه فناوریهای نوین است تا بتوانیم با ارائه خدمات الکترونیکی روزآمد به مشتریان، امر بیمه گری را سرعت بخشیم و در جذب و جلب اعتماد بیمه گذاران بکوشیم.
وی افزود مسئولیت پذیر بودن سرمایه انسانی هر سازمان نیز در ارائه عملکرد مطلوب تأثیرگذار است که امیدوارم غالب شعب ما حائز این نقطه قوت باشند و با چنین رویکردی بتوانند بر مسائل فائق آیند.
مدیرعامل بیمه مبهن همچنین از افزایش اختیارات و مسئولیتهای رؤسای شعب خبر داد و گفت رؤسا و سرپرستان شعب باید طراز نقدینگی خود را افزایش دهند و بر مدیریت منابع و مصارف توجه داشته باشند و با تلاش و برنامه ریزی دقیقتر در جهت تأمین منابع مالی و تحقق اهداف ترسیم شده گام بردارند.
در ابتدای این مراسم، وحید کریمی سرپرست شعبه ضمن خوش آمدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، گزارشی از فعالیتهای حوزه متبوع ارائه و مسائل و مشکلات مبتلابه را بیان کرد