کد خبر: ۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
دکتر محمودزاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در استان گلستان اظهار کرد: توسعه فیبر با هدف افزایش خدمات به مردم و مشتریان در قالب دیتا و همه مجموعه که مشترکان نیاز دارند در نظر گرفته شده و باید این خدمات توسعه پیدا کند.

مخاطب ۲۴- به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران ادامه داد: امروز ما نیازمند یک مدل کسب و کار برای مخابرات در همه استان‌ها و کشور هستیم، مدل‌های کسب و کار به عبور از بن بست استراتژیک کمک می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران تاکید کرد؛ توسعه فیبرنوری نخستین گام برای ایجاد زیست بوم جدید مخابرات

محمودزاده به موضوع ایجاد زیست بوم جدید در مخابرات که یکی از آن‌ها توسعه فیبر است اشاره کرد و گفت: امروز بنا داریم که بتوانیم یکی از موضوعاتی که در حوزه مخابرات پیگیری کنیم توسعه فیبر نوری است تا بتوانیم نگار جدیدی در حوزه مخابرات ایجاد کنیم.

وی افزود: توسعه فیبر نوری انتهای کار ما نیست و نخستین گام برای ایجاد زیست بوم جدید مخابرات است و باید بین ۵۰۰ تا یک هزار میلیارد تومان در گلستان هزینه صرف شود و می‌خواهیم از سرمایه اصلی شرکت به استان‌ها قرض دهیم و بتوانیم هزینه جاری اجرایی این طرح را تامین کنیم.

این مقام مسئول افزود: باید از منابع غیرمولد برای اجرای فیبر که زیرساخت مهم توسعه استان‌ها است را بتوانیم اجرایی کنیم و گلستان شاخص‌های برجسته‌ای دارد که می‌توانیم به توسعه روستایی در آن اشاره کرد.

محمودزاده بیان کرد: جنگ بزرگی بین ابرقدرت‌های تکنولوژی رقم خورده است و هر روز اتفاقات جدیدی رقم می‌خورد و اگر صحبت از توسعه می‌کنیم نباید تصور کنیم که در یک سال یا دو سال این توسعه پایان می‌باید بلکه سیار است و هر ساله در حال پیشرفت است.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: گلستان در بخش فناوری و ارتباطات شاخص‌های برجسته و ظرفیت‌های مناسبی دارد.

دکتر ابراهیم محمودزاده در آیین آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران از نظر تعرفه خدمات شرایط مناسبی ندارد، زیرا با توجه به تورم و سایر شاخص‌های اقتصادی نرخ بازگشت سرمایه آن جزو کمترین هاست.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: توسعه باید تدریجی یا با روند تحولی انجام شود که برای شرکت مخابرات، توسعه تدریجی جوابگو نخواهد بود.

وی با بیان این نکته که ایجاد تحول در مخابرات منوط به تدوین برنامه پنج ساله است، گفت: ما نیازمند یک تغییر در برنامه‌ها و سیاست‌ها به منظور تنوع در ارائه خدمات هستیم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه ما در حوزه مخابرات فقط بر برخی زیرساخت‌ها کار کردیم، گفت: با توجه به سایر حوزه‌ها امروز باید تحولی در بخش مخابرات و فناوری ارتباطات ایجاد کنیم.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.