مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر؛ مدیرعامل شرکت در نشستهای هماندیشی با کارکنان، نمایندگان و نیز گفتگو با مشتریان به بررسی مسائل آنان پرداخت. در این جلسات، کارکنان و شبکه فروش در صحبتهای خود تا حد زیادی توانستند مشکلات و دغدغههای موجود در سطح استان را تشریح کنند. مدیرعامل شرکت نیز ضمن تبیین اهداف اصلی شرکت در دو بخش سودآوری و رضایت مشتری، به ارائه برخی راهکارها و رهنمودها برای رفع موانع و حل مشکلات پرداخت.
ابوالفضل آقادادی با تاکید بر تحقق شعار شرکت «کوثر، خیر کثیر»، گفت: سلامت، صداقت و خدمترسانی به موقع به ذینفعان از مصادیق این امر است که با تلاش و افزایش کار تیمی میان کارکنان و شبکه فروش توانستیم رضایت نسبی بیمهگذاران، بیمهشدگان و زیاندیدگان را به دست آوریم.
وی تفویض اختیار به مدیران ستادی و سرپرستی و نیز نمایندگان منتخب را یکی از عوامل موفقیت شرکت دانست و گفت: تصمیمهای مناسب مدیران عملیاتی در زمانهای حساس موجب افزایش رضایت مراجعین و بیمهگذاران میشود.
مدیرعامل شرکت، توسعه خدمات در بخش غیرحضوری را از اولویتهای شرکت دانست و یادآورشد: بیمه کوثر با بهرهمندی از توانایی مدیران و کارکنان و نیز ظرفیتهای شرکتهای دانشبنیان صدور معرفینامه درمان و بیمه بدنه الکترونیک را راهاندازی کرده و اکنون با عملیاتی شدن سامانه «بیمه کوثر من» این خدمات افزایش یافته است.
گفتنی است در این سفر که معاونان بازاریابی، برنامهریزی و نواوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و بازرسی مدیرعامل شرکت را همراهی کردند، مدیر جدید استان آذربایجانغربی معارفه شد. آقادادی در این مراسم، با تشکر از زحمات محمدرضا قربانی در مدیریت سرپرستی آذربایجانغربی افزود: از رضا خبازی، مدیر جدید این سرپرستی انتظار دارم همسو با خطمشی و راهبردهای ابلاغی شرکت با بهرهمندی از توان کارشناسان و اعضای شبکه فروش و شناسایی ظرفیتهای موجود برای افزایش جایگاه سرپرستی در سهم بازار صنعت بیمه استان و همچنین جلب اعتماد و افزایش رضایت ذینفعان بکوشد.