کد خبر: ۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

افزایش رضایت مشتریان باعث ماندگاری آنان به عنوان حیاتی‌‌ترین عنصر برای ادامه حیات بیمه کوثر است.
مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از  روابط عمومی بیمه کوثر، جانشین سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح که به‌عنوان مهمان ویژه در همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر حضور داشت در سخنانی، با تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف بیمه کوثر و ساتا را افزایش رضایت مشتریان خود بیان کرد.

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی، گفت: هرگونه واکنش نامناسب در تعامل با مشتری ممکن است به ناراحتی و کاهش رضایت او منجر شود، به همین خاطر پس از برنامه‌ریزی برای جلب رضایت مشتری باید سطح انتظارات و رضایت او از خدمات ما بررسی شود، زیرا اینجاست که لزوم نظارت بر عملکرد و رفتار کارکنان و شبکه فروش از سوی مدیران بالادستی به وضوح دیده می‌شود.

 

وی افزود: لازم است گاهی بیمه گر خود را به جای مشتری بگذارد تا به خوبی دریابد، اگر خدمات با دقت و سرعت در اختیار مشتری قرار گیرد و کرامت وی حفظ شود حتما به رضایت او منجر می‌شود.

جانشین مدیرعامل ساتا استفاده از فناوری و هوش مصنوعی را برای شرکت بیمه کوثر یک الزام دانست و گفت: در شرایط امروز و با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین بیمه‌گران کشور وجود دارد و ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به این عرصه، برای اینکه شرکت بیمه کوثر بتواند به خوبی راه رشد و تعالی را بپیماید و به قله پیشرفت در صنعت بیمه دست یابد ناگزیر است از این ابزار‌های نوین فناورانه بهره ببرد.

گودرزی با بیان این مطلب که مدیریت دانش به معنای تبدیل داده‌ها به اطلاعات و دسته‌بندی آن و سپس تحلیل اطلاعات برای بهبود خدمات و عملکرد باعث روشن شدن مسیر درست و بی‌نیازی از آزمون و خطاست، یاداور شد: متاسفانه ما در کشور هنوز استانداردسازی خدمات را به خوبی ایجاد نکرده‌ایم، شاید به این دلیل که به اهمیت آن واقف نیستیم. فکر می‌کنم سازمان‌های خدمت‌محور از جمله بیمه کوثر و ساتا باید با جدیت به دنبال یافتن یا تولید استاندارد‌هایی برای ارزیابی خدمات به مشتری و تعامل با او باشند تا از این طریق هم کنش‌های سازمانی به سمت یکدستی و همنوایی سوق یابد و هم کیفیت آن بالا رود.

وی در پایان سخنانش با تشکر از همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه کوثر که همواره می‌کوشند از طریق ارائه خدمات مناسب و خرسندساز به جامعه هدف رضایت آنان را برآورده سازند، گفت: جلب رضایت مشتری و افزایش آن در سوی مقابل به افزایش فروش و در نتیجه سوداوری بیشتر منتهی خواهد شد. از طرفی، هرچه سودآوری بیشتر باشد، علاوه بر ارائه خدمات بهینه، سهام‌مدارانی که به امید کسب بازدهی مناسب در شرکت بیمه کوثر سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز با رسیدن به خواسته خود به رضایت بیشتری خواهند رسید؛ بنابراین برنامه‌ریزی درست برای افزایش سودآوری در عمل می‌تواند به رضایت همه ذی‌نفعان منجر شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
ببینید زندان توالت چطور محلی برای رهایی می‌شود! ببینید زندان توالت چطور محلی برای رهایی می‌شود!
ده زندانی از جمله شماری قاتل از زندانی از نیواورلئان آمریکا گریختند.
مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی‌ها از نظر خانم سخنگوی دولت چیست؟ مهم‌ترین وظیفه روابط‌عمومی‌ها از نظر خانم سخنگوی دولت چیست؟
امروز کار روابط‌عمومی‌ها ساختن و ایجاد روایتی است که آینده را می‌سازد؛ این کار نیازمند انسجام در روایت‌گری، شفافیت در اطلاع‌رسانی و صداقت در عملکرد است.
نظر نماینده مجلس در خصوص دختران باکره که مهریه می‌گیرند! نظر نماینده مجلس در خصوص دختران باکره که مهریه می‌گیرند!
محمدتقی نقدعلی نماینده مجلس شورای اسلامی درباره کاهش سقف مهریه الزام آور برای پرداخت به چهارده سکه، به تبدیل شدن مهریه به ابزار شیادی اشاره کرد و گفت: «در حال حاضر بسیاری از دختران به محض ازدواج درخواست مهریه می‌کنند و به خانه شوهر نمی‌روند، این یعنی آش نخورده و دهان سوخته!»
آموزش و پرورش می‌تواند به تربیت نیروی انسانی با مهارت منجر شود آموزش و پرورش می‌تواند به تربیت نیروی انسانی با مهارت منجر شود
جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
جهانگیر: حکم اعدام تتلو آماده اجرا است جهانگیر: حکم اعدام تتلو آماده اجرا است
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه گفت: «تشویق به فساد و فحشا» که توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی منجر به صدور حکم ۱۰ سال حبس تعزیری شد. این حکم هم‌اکنون در حال اجراست و متهم به همین دلیل در زندان به سر می‌برد.
تالاب‌های تهران را دریابید تالاب‌های تهران را دریابید
تخلیه پساب سمی ۲۰۰ کارخانه به تالاب بندعلیخان ورامین، باعث طوفان ریزگرد در تهران می‌شود.
برگزیده
بحران بی پایان مسکن مستاجران بحران بی پایان مسکن مستاجران
رشد بی‌سابقه قیمت مسکن و اجاره‌بها در سال‌های اخیر، مستاجران را در تنگنای معیشتی قرار داده و تامین مسکن در ایران را برای اقشار متوسط و ضعیف به بحرانی جدی تبدیل کرده است.
هجوم ناشران کتاب‌ساز به نمایشگاه هجوم ناشران کتاب‌ساز به نمایشگاه
چرا مانند سال گذشته ۲۲ کتاب‌ساز را از نمایشگاه بیرون نکرده‌اند؟ چرا تعداد کتاب‌ساز‌ها بیشتر شده؟ اگر مسأله تنها به نظارت مربوط است چرا ارشاد در سال ۱۴۰۳ کتاب‌ساز‌ها را از نمایشگاه کنار می‌گذارد، اما نمی‌تواند مجوز‌هایشان را باطل کند؟
فراخوان جمع‌آوری محصولات و خوشبوکننده‌های غیرمجاز فراخوان جمع‌آوری محصولات و خوشبوکننده‌های غیرمجاز
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از جمع‌آوری و فراخوان تعدادی از محصولات بهداشتی و خوشبوکننده‌های غیرمجاز در سطح عرضه خبر داد.
صفحه خبر بالای تصاویر