کد خبر: ۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

افزایش رضایت مشتریان باعث ماندگاری آنان به عنوان حیاتی‌‌ترین عنصر برای ادامه حیات بیمه کوثر است.
مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از  روابط عمومی بیمه کوثر، جانشین سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح که به‌عنوان مهمان ویژه در همایش مدیران ستادی و استانی بیمه کوثر حضور داشت در سخنانی، با تبریک به مناسبت هفته تامین اجتماعی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین هدف بیمه کوثر و ساتا را افزایش رضایت مشتریان خود بیان کرد.

مشتری حیاتی‌‌ترین عنصر بیمه کوثر

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی، گفت: هرگونه واکنش نامناسب در تعامل با مشتری ممکن است به ناراحتی و کاهش رضایت او منجر شود، به همین خاطر پس از برنامه‌ریزی برای جلب رضایت مشتری باید سطح انتظارات و رضایت او از خدمات ما بررسی شود، زیرا اینجاست که لزوم نظارت بر عملکرد و رفتار کارکنان و شبکه فروش از سوی مدیران بالادستی به وضوح دیده می‌شود.

 

وی افزود: لازم است گاهی بیمه گر خود را به جای مشتری بگذارد تا به خوبی دریابد، اگر خدمات با دقت و سرعت در اختیار مشتری قرار گیرد و کرامت وی حفظ شود حتما به رضایت او منجر می‌شود.

جانشین مدیرعامل ساتا استفاده از فناوری و هوش مصنوعی را برای شرکت بیمه کوثر یک الزام دانست و گفت: در شرایط امروز و با توجه به رقابت تنگاتنگی که بین بیمه‌گران کشور وجود دارد و ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به این عرصه، برای اینکه شرکت بیمه کوثر بتواند به خوبی راه رشد و تعالی را بپیماید و به قله پیشرفت در صنعت بیمه دست یابد ناگزیر است از این ابزار‌های نوین فناورانه بهره ببرد.

گودرزی با بیان این مطلب که مدیریت دانش به معنای تبدیل داده‌ها به اطلاعات و دسته‌بندی آن و سپس تحلیل اطلاعات برای بهبود خدمات و عملکرد باعث روشن شدن مسیر درست و بی‌نیازی از آزمون و خطاست، یاداور شد: متاسفانه ما در کشور هنوز استانداردسازی خدمات را به خوبی ایجاد نکرده‌ایم، شاید به این دلیل که به اهمیت آن واقف نیستیم. فکر می‌کنم سازمان‌های خدمت‌محور از جمله بیمه کوثر و ساتا باید با جدیت به دنبال یافتن یا تولید استاندارد‌هایی برای ارزیابی خدمات به مشتری و تعامل با او باشند تا از این طریق هم کنش‌های سازمانی به سمت یکدستی و همنوایی سوق یابد و هم کیفیت آن بالا رود.

وی در پایان سخنانش با تشکر از همه مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه کوثر که همواره می‌کوشند از طریق ارائه خدمات مناسب و خرسندساز به جامعه هدف رضایت آنان را برآورده سازند، گفت: جلب رضایت مشتری و افزایش آن در سوی مقابل به افزایش فروش و در نتیجه سوداوری بیشتر منتهی خواهد شد. از طرفی، هرچه سودآوری بیشتر باشد، علاوه بر ارائه خدمات بهینه، سهام‌مدارانی که به امید کسب بازدهی مناسب در شرکت بیمه کوثر سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز با رسیدن به خواسته خود به رضایت بیشتری خواهند رسید؛ بنابراین برنامه‌ریزی درست برای افزایش سودآوری در عمل می‌تواند به رضایت همه ذی‌نفعان منجر شود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
ادعای جدید آلمان علیه ایران ادعای جدید آلمان علیه ایران
دادستانی آلمان مدعی شد که یک تبعه دانمارکی را به اتهام جاسوسی برای سرویس اطلاعاتی ایران در برلین بازداشت کرده است.
نامه به وزیر آموزش و پرورش درباره دریافت شهریه‌های غیرمجاز مدارس نامه به وزیر آموزش و پرورش درباره دریافت شهریه‌های غیرمجاز مدارس
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار بررسی موضوع دریافت شهریه‌های غیرمجاز در مدارس غیردولتی و ارائه گزارشی به کمیسیون متبوعش شد.
مهاجرانی: تعلیق ارتباط با آژانس اتمی حق ماست مهاجرانی: تعلیق ارتباط با آژانس اتمی حق ماست
سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی درباره ادعای ترامپ مبنی بر درخواست مجدد ایران برای مذاکرات گفت: وزارت خارجه درباره مذاکره اعلام کرده که تاریخی برای این موضوع اعلام نشده است و احتمال دارد که نزدیک هم نباشد و تصمیم‌گیری برای این امر انجام نگرفته است.
پرنده سایبری با بانک‌های ایران چه کرد؟ پرنده سایبری با بانک‌های ایران چه کرد؟
حملات سایبری در جنگ ایران و اسرائیل سهم مهمی از خسارت‌های وارد شده به کشور را از آن خود کرد. پشت بسیاری از این حملات توسط نامی آشنا و مرموز صورت گرفت؛ «گنجشک درنده». گروهی هکری که سابقه حمله به سامانه‌های سوخت و صنایع فولاد کشور را دارد. محمد جرجندی کارشناس امنیت سایبری و هکر سابق جزییات عملیات سایبری علیه ایران را توضیح داده است
ایمیل‌های شبکه اینترنشنال هک شد ایمیل‌های شبکه اینترنشنال هک شد
یک گروه هکری با پذیرش مسئولیت هک ایران اینترنشنال، این شبکه را وابسته به رژیم صهیونیستی خواند و وعده افشای اطلاعات محرمانه کارکنان آن را داد.
مداحی یک افغانستانی در تلویزیون مداحی یک افغانستانی در تلویزیون
ویدئویی از مداحی یک مرد افغانستانی را در تلویزیون ببینید.
خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران چیست؟ خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران چیست؟
وزیر کار بر لزوم حفظ قدرت خرید طبقات فرودست جامعه و تقویت برنامه‌های حمایتی برای دهک‌های پایین با همکاری نزدیک مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
برگزیده
بسازوبفروش‌ها بیکار شدند بسازوبفروش‌ها بیکار شدند
شهرداری‏‏‌ها از صدور پروانه ساختمانی برای «مالکان فاقد سازنده مجوزدار» منع شدند.
خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران چیست؟ خبر مهم وزیر کار برای یارانه‌بگیران چیست؟
وزیر کار بر لزوم حفظ قدرت خرید طبقات فرودست جامعه و تقویت برنامه‌های حمایتی برای دهک‌های پایین با همکاری نزدیک مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.
چرا بورس قرمز شد و قرمز ماند! چرا بورس قرمز شد و قرمز ماند!
«در کنار فضای بی‌اعتمادی و بلاتکلیفی ناشی از مذاکراتی که پیش‌تر مطرح شده و بی‌نتیجه باقی مانده‌اند، حس نااطمینانی در بازار همچنان پابرجاست. موضوعی که تهدیدآمیزتر و نگران‌کننده‌تر است، آن است که در بازه‌ای بلندمدت، سهامدار و سرمایه‌گذار از حق تصمیم‌گیری درباره سرمایه خود محروم شده است.»
صفحه خبر بالای تصاویر