کد خبر: ۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
بر اساس این طرح، شروع کار تمامی ادارات و سازمان‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور تعیین می‌شود؛ مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می‌شود.

مخاطب24- با مصوبه هیات دولت طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات در شهر تهران تمدید شد.

تمدید شناورسازی ساعات کاری ادارات تهران تا پایان آبان

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و تاثیر مثبت طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات و با تصویب هیات دولت، طرح شناورسازی به مدت یک ماه و تا پایان آبان برای شهر تهران تمدید شد.

بر اساس این طرح، شروع کار تمامی ادارات و سازمان‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور تعیین می‌شود؛ مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به صورت شناور تعیین می‌شود.

ساعت شروع به کار شیفت صبح مدارس مقطع متوسطه ۷:۳۰ صبح و مدارس مقطع ابتدایی ۸:۳۰ صبح تعیین شده است؛ همچنین مقرر است مدارس ابتدایی حتی الامکان به نحوی برنامه‌ریزی کنند که از ساعت ۷:۳۰ صبح نسبت به پذیرش دانش آموزان اقدام کرده و برنامه‌ریزی لازم برای استفاده مناسبت‌تر دانش آموزان از این فرصت با برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی و فوق برنامه صورت پذیرد؛ لکن آغاز رسمی فعالیت مدارس ابتدایی ساعت ۸:۳۰ صبح می‌باشد.

 

 

 

شروع به کار نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی پس از اخذ مجوز‌های لازم، ساعت ۶:۳۰ صبح و قبل از آن تعیین می‌شود؛ همچنین ساعت شروع به کار خدمات‌رسانی بانک‌ها ساعت ۷:۳۰ صبح تعیین می‌شود، از اینرو حضور کارمندان بانک‌ها نیم ساعت زودتر در ساعت ۷ صبح می‌باشد.

ساعت شروع به کار شیفت صبح کارخانجات و کارگاه‌ها ۶ صبح بوده و متناسب با آن سایر شیفت‌های کاری کارخانجات و کارگاه‌ها نیز اصلاح می‌شود.

لازم به ذکر است هر گونه تردد و تخلیه کامیون و کامیونت از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹ صبح ممنوع می‌باشد و پلیس راهور نسبت به اجرای طرح تشدید، برخورد و اعمال قانون با متخلفین توقف‌های غیرمجاز و سد معبر اقدام خواهد کرد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
۹ دلیل برای گنجاندن آجیل در رژیم غذایی روزانه title
آجیل سرشار از مواد مغذی ضروری، از جمله چربی‌های سالم، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.
«بچه مهندس» با شلوارک و دمپایی در فرودگاه! title
روزبه حصاری بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی در یک پروژه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده است.
مغز خاطرات عجیب را بیشتر به یاد می‌آورد title
پژوهش جدید دانشمندان «دانشگاه ییل» نشان می‌دهد که هرچه خاطرات عجیب‌تر و دور از ذهن باشند، مغز تمایل بیشتری به یادآوری آن‌ها دارد.
رمزگشایی از چرایی زمین گیر شدن جنگنده‌های چین! title
نفوذ سیاسی نقش بسزایی در فروش هواپیما‌های جنگنده دارد. بازار بین‌المللی هواپیما‌های جنگنده فقط به کیفیت و هزینه مربوط نمی‌شود، بلکه به شراکت‌ها و پیوند‌های سیاسی نیز مربوط می‌شود.
فروش ۳۵۰ میلیاردی نمایشگاه کتاب title
سخنگوی نمایشگاه کتاب تهران، مجموع فروش نمایشگاه در بخش مجازی و حضوری را، ۳۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.
حمله مسلحانه گانگستر‌های نقابدار به خانه‌های تهران title
۵ مرد مسلح با خونسردی وارد ساختمان می‌شوند. با یک کارت در آپارتمان را باز کرده و درحالی‌که صورت‌هایشان را پوشانده‌اند و یک ساک مشکی در دست دارند، وارد آپارتمان می‌شوند. سپس اعضای خانه را با کلت و کلاشینکف تهدید می‌کنند تا اموال قیمتی را به سرقت ببرند.
دیوید کاپرفیلد متهم به آزارگری زنان شد! title
دیوید کاپرفیلد یکی از مشهورترین شعبده‌باز‌های تاریخ به سوءرفتار جنسی با زنان متهم شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.