کد خبر: ۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
عضو هیئت مدیره استقلال با تکذیب دلایل غیرفوتبالی در جدایی وریا غفوری، افزایش سن کاپیتان آبی ها را عامل این مسئله دانست.

به گزارش مخاطب۲۴ _ تیم فوتبال پیشکسوتان استقلال امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم شهرداری زهوکی میناب رفت. محمد مومنی عضو هیئت مدیره آبی‌ها در حاشیه این بازی تدارکاتی جوابگوی سوالات خبرنگاران بود. او درباره این بازی دوستانه گفت: بازی بسیار خوبی بود که دوستان ترتیب دادند و از بندرعباس تشریف آوردند که به آن‌ها خیرمقدم گفته و برای آن‌ها آرزوی سلامتی داریم.

دلیل جدایی وریا غفوری از استقلال چه بود؟

وی در مورد وضعیت این روز‌های استقلال نیز گفت: اطلاع دارید که آقای ساپینتو تشریف آورده اند و کار‌ها را پیش می‌برند تا برای شروع تمرینات فصل جدید برنامه‌ای را ترتیب دهند که قطعا با مدیریت و ارکان باشگاه هماهنگ شده است. ما نیز از لحاظ مدیریتی آمادگی این را داریم که تیم در شرایط بسیار خوب و آرامش بالایی تمریناتش را آغاز کند و قدم بزرگی برای آغاز لیگ برداریم.

 

عضو هیئت مدیره استقلال درباره زمان و مکان آغاز تمرینات گفت: ان‌شاءالله در هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد. ما از لحاظ مدیریتی آمادگی کامل داریم که تیم بتواند با آرامش و روحیه بسیار بالا کارش را شروع کند. ما گزینه‌های مختلفی داریم. مهم این است که آقای ساپینتو کدام یک را انتخاب می‌کنند که تمرینات کجا آغاز شود.

مومنی درباره وضعیت چمن کمپ مرحوم حجازی نیز پاسخ داد: اتفاقا فکر کنم ۳، ۴ روز جلوتر آنجا بودم و زمین را دیدم. جا دارد بابت آماده سازی چمن از آقای فتاحی بسیار تشکر کنیم. فقط نواقصی در رختکن‌ها وجود دارد که ظرف چند روز آتی آن را حل خواهیم کرد.

او در مورد دستیار ایرانی ساپینتو نیز گفت: به هر جهت گزینه‌های زیادی در این قضیه مطرح هستند، ولی ما حتما با آقای ساپینتو صحبت خواهیم کرد. همه اصلح هستند، اما مدیریت باشگاه به ایشان پیشنهاد داده که یک فرد ایرانی در کادرفنی باشد تا برای آینده باشگاه استقلال نیز مفید باشد تا کار مربیگری و اطلاعات مربیان خارجی را در اختیار مربیان جوانمان قرار دهیم تا در این امر نیز موفق باشیم.

وی درباره اینکه قسط اول رضایت نامه جذب محمد محبی پرداخت شده است، گفت: ما کار‌های اولیه را انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم با باشگاه مربوطه توافق خوبی را حاصل کنیم و نویدبخش روز‌های خوبی برای استقلال باشیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در پاسخ به درخواست خبرنگاران مبنی بر شفاف سازی جدایی وریا غفوری با وجود درخواست هواداران برای تمدید قرارداد او و اینکه آیا مسائل غیرفوتبالی در جدایی او نقش داشته است، گفت: این قضیه شفاف است.

شما ببینید چه کسانی روی این نیمکت نشسته اند. آقایان شاهین بیانی و رضا حسن زاده و... افتخارات باشگاه استقلال هستند. فوتبال نمی‌تواند همیشه کسانی که سنی از آن‌ها گذشته است را قبول کند. فوتبال همین است. برای ما نیز همین بود.

اینکه خیلی به بحث دامن می‌زنند که این گفته، آن گفته... واقعا اینگونه نیست. ولی قبول کنیم که آقای وریا برای باشگاه استقلال زحمت کشیده است. جا دارد از ایشان قدردانی کنم و هر جا که هستند و خواهند بود برایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

مومنی ادامه داد: شرایط سنی هر کسی در هر پستی تا یک زمانی اجازه می‌دهد. من می‌دانم که هواداران او را خیلی دوست دارند و در این هیچ شکی نیست، به رأی هواداران احترام می‌گذارم، ولی این فوتبال به هیچ کسی رحم نمی‌کند. این فوتبال فراتر از عنوان هاست. ولی عنوان‌ها یک روزی هستند و یک روزی خواهند رفت و من نیز برای آقای وریا غفوری آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

او در مورد مکاتبات استقلال با فنرباغچه برای دریافت درآمد حاصل از فروش اللهیار صیادمنش نیز گفت: ما از حق باشگاه استقلال نمی‌گذریم. چه بهتر که ایشان با قرارداد بالاتری راهی تیم دیگری شوند و آورده آن برای باشگاه استقلال بیشتر باشد که ما بتوانیم از مزایای این بازیکن جوانمان نهایت استفاده را ببریم. حتما مدیریت باشگاه در این زمینه راه‌های مختلفی را جستجو می‌کند که بهترین آورده را برای استقلال داشته باشد.

منبع: ورزش سه 

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
سالم‌ترین و بدترین ظروف برای پخت و پز title
برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود، زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکتر‌های و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود.
تا حالا انگشتر الماس در کیک پیدا کردید؟ title
این روز‌ها زن‌وشوهری که شیرینی‌پزی دارند، دچار کابوس ناراحت‌کننده‌ای شده‌اند. زن شیرینی‌پز، الماس اصلی انگشتر ازدواج خود را که ۴۰۰۰ دلار ارزش داشت موقع پخت شیرینی گم کرده است.
عروس بزرگ امام:آقا مصطفی در حجاب سختگیری نداشت title
معصومه حائری درباره ازدواجش با مصطفی خمینی گفته است: در واقع من نمی‌خواستم ازدواج کنم و قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشور‌های خارجی سفر کنم؛ اما طبق رویه و روال خانواده‌های سنتی، پدرم نظرش این بود که من ازدواج کنم و من هم قبول کردم و مرحوم حاج آقا مصطفی هم، چون به پدرم علاقه داشت، از من خواستگاری کرد و پدرم نیز به جهت اعتمادی که به امام و حاج آقا مصطفی داشت جواب مثبت داد.
درخواست هادی چوپان برای عفو و بخشش توماج صالحی title
هادی چوپان قهرمان بدنسازی خواستار عفو و بخشش برای توماج صالحی شد.
آخرین خبر از وضعیت ترانه علیدوستی از زبان وکیلش title
وکیل ترانه علیدوستی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی نوشت.
دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟ title
بیماری افسردگی به تنهایی دومین رتبه را در بار بیماری‌های بعد از بیماری‌های اسکلتی عضلانی در کشور دارد و وقتی بار بیماری افسردگی با اختلالات اضطرابی که در رتبه ششم بار بیماری‌های کشور است، جمع شود؛ این دو بیماری در مجموع بار بیماری‌های روانی را در کشور به خود اختصاص می‌دهند که این موضوع نیاز به یک تمرکز ویژه دارد.
شب اول قبرِ کسانی که دفن نمی‌شوند چگونه است؟ title
آیا افرادی که بعد از چند روز از فوت شدنشان دفن می‌شوند و یا اصلا دفن نمی‌شوند و مثلا در دریا رها می‌شوند و یا شکار حیوانات درنده می‌شوند هم شب اول قبر را خواهند داشت؟
برگزیده
رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم title
رئیس جمهور گفت: نگاه غرب به آفریقا برای تامین منافع خود است؛ آن‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دو رویکرد در جهان است.
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.