کد خبر: ۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن مشکوک یک فرد بر اثر انفجار یک خودرو در شهر «زیخرون یاکوف» در سرزمین های اشغالی، خبر دادند.

به گزارش مخاطب۲۴ _ رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشته شدن مشکوک یک فرد بر اثر انفجار یک خودرو در شهر «زیخرون یاکوف» در سرزمین‌های اشغالی، خبر دادند.

کشته شدن یک فرد بر اثر انفجار در سرزمین های اشغالی + فیلم

در همین رابطه کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک مرد حدوداً ۴۰ ساله در انفجار خودروی بمب گذاری شده صبح امروز چهارشنبه در نزدیکی ساختمان شورای شهر یادشده کشته شد.

گفته می‌شود که فرد مذکور صاحب یک مغازه صرافی در نزدیکی ساختمان شورای شهر بوده است.

در پی این حادثه، نیرو‌های پلیس این رژیم در صحنه حاضر شده‌اند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که ظاهراً این خودرو منفجر شده و سپس با یک ستون برخورد کرده است. همچنین تصاویر و فیلم‌های منتشر شده نشان می‌دهد که خودروی مذکور در آتش در حال سوختن است و دودی غلیظ حاصل از آن محوطه را پر کرده است.

یک رسانه صهیونیست دیگر در این باره به نقل از یک افسر پلیس این رژیم گزارش داد: صحنه بسیار دشواری است. چیزی از ماشین باقی نمانده و شناسایی قربانی دشوار است.

پلیس رژیم صهیونیستی و نیرو‌های امدادی در ساعت ۱۰ صبح امروز گزارش‌ها و تماس‌هایی درباره این انفجار دریافت کردند.

پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقات در این باره را آغاز کرده و در همین رابطه اعلام کرده است که وسیله نقلیه مذکور، یک خودروی شخصی بوده است.


رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر بار‌ها هدف حملات سایبری و عملیات‌های استشهادی بوده است. آتش سوزی در نقاط مختلف در سرزمین‌های اشغالی نیز به امری تکراری تبدیل شده است. با این حال مقامات این رژیم سعی دارند در بیشتر مواقع این گونه حملات را تنها یک حادثه معرفی کنند.

منبع: مهر 

ارسال نظرا‌ت