کد خبر: ۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
رحمان مخاطب حسنجاني، رئيس شوراي عالي سياستگذاري جبهه تدبير و توسعه ايران اسلامي در گفتگو با خبرنگار ايلنا عنوان کرد که نمايندگان اين جبهه با دست پر وارد مجلس دهم مي شوند.
نمایندگان تدبیر و توسعه با دست پر وارد مجلس می‌شوند

رحمان مخاطب حسنجاني در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص فعالیت‌های جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در مرحله اول به طور گسترده در سراسر کشور و تمام حوزه‌های انتخابیه لیست دادند و از این میان حدود ۸۵ نفر بدون احتساب استان تهران دردور اول به مجلس راه پیدا کردند.

وی افزود: حدود ۶۳ نفر هم به مرحله دوم راه پیدا کردند ما در اداهم فعالیت‌های انتخاباتی سال ۹۲ به عنوان حامی آقای روحانی فعالیت داشتیم و از‌‌ همان زمان دفا‌تر ما در سراسر کشور ایجاد شد. بعد از انتخابات نیز ما فعالیت خود را ادامه ادیم و دفا‌تر خود را در استانهای مختلف تعطیل نکردیم.

رییس شورای عالی سیاست گذاری جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از استقرار دولت با چند حزب ائتلاف کردیم و تشکیل جبهه تدبیر و توسعه ایرانی اسلامی را دادیم و در این مدت نیز فعالیت‌هایی داشتیم و کار خود را به صورت می‌دانی انجام دادیم. البته در فضای مجازی نیز فعالیت‌هایی داشتیم. این جریان در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخی از احزاب زمان انتخابات فعال می‌شوند و بعد از پایان شور و نشاط انتخاباتی فعالیتی ندارند ما می‌خواهیم در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی زمن حمایت از دولت فعال باشیم از قبل نیز طرحهایی را تهیه کردیم و پس از کادر سازی برای انتخابات مجلس به داوطلبان مورد حمایت خود برنامه‌های لازم را اعلام کردیم.

مخاطب با بیان اینکه ما مجلسی را برنامه‌محور می‌خواهیم نه مجلس لایحه‌محور، گفت: نمایندگانی که از سوی جبهه مورد حمایت قرار گرفته‌اند با دست پر وارد مجلس خواهند شد.

وی ادامه داد: ما به عنوان گفتمان تدبیر به دنبال این هستیم که جریان سومی را نهادینه کنیم خوشبختانه استقبال خوبی از این گفتمان شده است از نظر ما فراکسیون‌های درون مجلس محدودیت ندارد ما حامی جریان میانه رو و اعتدالی هستیم چه به صورت فراکسیون و چه به صورت فردی از نظرهای اعتدالی حمایت خواهیم کرد.

4

مخاطب در خصوص اولویت‌های جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در مجلس آینده گفت: همانطور که از شعار ما مشخص است اولویت‌های ما بیشتر اقتصادی است و در این رابطه نیز با افراد مورد حمایت خود چه کسانی که رای آوردند و چه کسانی که به مرحله دوم راه پیدا کردند جلسات گذاشته‌ایم در اولویت‌هایی با آن در میان گذاشتیم.

مخاطب در مورد فعالیت جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در انتخابات آینده خاطرنشان کرد: من قبلا رییس ستاد مردمی آقای روحانی در سال ۹۲ بودم و در مواردی که لازم بوده جبهه ما به دولت کمک کرده است از حالا خودرا نه تنها برای انتخابات ریاست جمهوری برای انتخابات شورا‌ها هم آمده کرده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر اعضای شورای شهر در استان‌ها عضو عضوی از جبهه هستند ما به صورت برنامه تخصصی در حال کادر سازی هستیم و برای انتخابات‌های آینده برنامه داریم برای انتخابات ریاست جمهوری نیز به عنوان تشکیلاتی که وارد صحنه خواهد شد آمادگی لازم را داریم. پشتیبان اصلی تشکیلات ما مردم هستند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
طب ایرانی می‌تواند مکمل پزشکی نوین باشد title
رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طب ایرانی به عنوان مکمل طب نوین نام برد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.