به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:مهندس محمد جعفرپور با اشاره به اهمیت ارتقاء کیفیت نیروی انسانی در حرکت رو به جلوی شرکت بیان کرد: با نقشه راهی که هیات مدیره، سهامداران و وزارت ارتباطات به عنوان نهادهای بالادستی مشخص کرده اند، اکنون مهمترین برنامه شرکت مخابرات، ایجاد یک میلیون اتصال فیبر نوری به صورت پورت FTTH و FTTC و موکدا به صورت اتصال و نه فقط پوشش است.
وی افزود: با توجه به اینکه این پروژه مهم و ملی توسط کارکنان مختلف شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور در بخشهای فنی و غیر فنی انجام خواهد شد، باز هم نقش معاونت منابع انسانی در پروژه راهبردی شرکت بسیار مهم است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در توضیح مطلب فوق گفت: بسیار مهم است که کارکنان مخابرات با انگیزه ایجاد ارتباط صحیح، کار را به درستی انجام دهند و تنها در این صورت است که مشتریان راضی بوده و شرکت به سودآوری پایدار خواهد رسید.
مهندس جعفرپور گفت: باید به این سمت و رویکرد نوین حرکت کنیم که در اغلب موارد، دریافتیهای افراد و پرداختی به کارکنان در مجموعه مخابرات، مبتنی بر عملکرد و شایسته سالاری باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تکریم و گرامیداشت در مورد بازنشستگان عزیز شرکت، دو چندان مهم است، تصریح کرد: بازنشستگان مخابرات، رگ و ریشه این شرکت هستند، چرا که ایشان پی این ساختمان و مجموعه عظیم بیش از ۵۰ساله را ریخته اند و نگاه ویژه و سرشار از محبت و تکریم از سوی منابع انسانی برای این قشر بسیار فرهیخته و ارزشمند، اهمیت فوق العاده دارد.
وی در جمعبندی از سخنان خود گفت: از مدیران منابع انسانی در سراسر کشور به طور مجدانه بخواهید که اساس کار و رفتار با کارکنان را بر مبنای احترام و با شاخصهی حفظ و نگهداشت انگیزه و روحیهی کارکنان قرار دهند، چرا که علاوه بر تعالیم دینی، برای یک شرکت خصوصی، مهمترین سرمایه، سرمایهی انسانی با انگیزه، کاربلد و آموزشپذیر است.
مهندس جعفرپور در پایان تصریح کرد: روشهای نوین مدیریت منابع انسانی در شرکتها و سازمانهای خصوصی بر مبنای کار در اتاق شیشهای و سطح افقی بین مدیر و کارمند است که طبیعتاً موجب ایجاد شرایط بهینه، محیط شادابتر و با انگیزه و رضایتمندی بیشتر برای اغلب کارکنان و مدیران خواهد بود.