به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران:دکتر ابراهیم محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت در آغاز روز دوم نشست هماندیشی مدیران منابع انسانی با بیان اینکه در سه سال اخیر با تمام مشکلات، توجه بیشتر به درآمدهای عملیاتی با کاهش سهم هزینه پرسنلی، تا حدی محقق شده، بیان کرد: زیست بوم دیجیتال کشوردرمحیطهای جدید، با ارتباط فیبر نوری و مهمتر از آن ایجاد محتوای لازم، و توسعه کسب و کار در اتصال مبتنی بر فیبر محقق میشود.
وی با اشاره به لزوم افزایش آرپوی شرکت با استفاده از انتخابهای بهجا و سنجیدهی منابع انسانی مسلط و توانمند، این موضوع را یکی از پنج مگا پروژه مخابرات عنوان کرد و افزود: اولین چالش در این بخش این است که نیازها با منابع انسانی موجود مطابقت داشته باشد و همچنین از نظر کیفی در پارادایم شیفت فناوری، به کار سازمان بیاید.
دکتر محمودزاده گفت: آنچه مسلم است، در حال حاضر در کنار ارائه خدمات مطلوب مخابراتی، جلب رضایت روز افزون مشتریان و ارائه خدمات مطلوب پس از فروش با بهترین سطح مشتری مداری، از دیگر وظایف و مسئولیتهای خطیر در شرکت مخابرات ایران است که لازمه و اساس آن، وجود بخشی به نام منابع انسانی مسلط به مفاهیم نوین است که بهترینها را برای هر حوزه بتواند انتخاب و به کارگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه سازمانهایی که در دنیا خدمات میدهند اختیارات را توسط حوزه منابع انسانی مسلط و آشنا به علم روز توزیع میکنند، افزود: توزیع اختیارات، موجب پاسخگوئی سریع به مشتری و جلب رضایت میگردد که نتیجه آن افزایش درآمد برای شرکت خواهد بود.
رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: بهزودی در شرکت مخابرات ایران وارد روشها و برنامههایی میشویم که در آن سه تا چهار اقدام مهاجرتی انجام میشود که برخی از مهمترین این اقدامات، تنوع محصول، استفاده از فناوری، تغییر در تکنولوژی و کسب دانش جدید توسط منابع انسانی در مجموعه مخابرات است.
وی همچنین تصریح کرد: از نظر ترکیب نیروی انسانی تحولاتی مناسب با تغییرات و ساختار آتی لازم است و همزمان، آموزش لازم برای نیروی آموزش انسانی متخصص و متناسب، صورت میگیرد و این نوید خوبی است که همکاران با انگیزه و جدیت بهتر بتوانند با انگیزش بیشتر به همراه شکوفاشدن ظرفیتهای سرمایه انسانی کار کنند.
دکتر محمودزاده اظهار امیدواری کرد: امیدواریم با تحقق برنامههای اصلی شرکت مخابرات ایران در حوزههای مختلف، از هر لحاظ شاهد توسعه متناسب و متوازن شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور یکپارچه مخابراتی کشور در بخشهای ثابت و سیار باشیم.