کد خبر: ۵۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹

پرسپولیس همگی بیرانوند تکی!

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با اعلام شکایت از علیرضا بیرانوند اقدام حقوقی مهمی را در تحولات مربوط به پرونده دروازه‌بان سابق خود انجام داد
پرسپولیس همگی بیرانوند تکی!

مخاطب۲۴- یک هفته بعد از مصاحبه جنجالی علیرضا بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام، هیئت مدیره پرسپولیس که مورد اتهام شدید دروازه‌بان شماره یک تیم ملی قرار گرفته، شکایت رسمی خود را نسبت به تهمت دریافت رشوه انجام داد.

علیرضا بیرانوند در مصاحبه خود صراحتا عنوان کرد که نه تنها جریمه ۲۰ میلیاردی را به پرسپولیس پرداخت نخواهد کرد بلکه «شیرینی پنج میلیاردی را که برای دریافت الحاقیه» به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس پرداخت کرده نیز از آنها خواهد گرفت.

بیرانوند در پایان این مصاحبه حتی مدعی شد که در صورت ادامه جنگ لفظی پرسپولیس با او، حاضر است ویدیوی پرداخت این شیرینی را هم منتشر کند. این جمله بیرو با واکنش سریع معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مواجه شد و هومن هدایتی از بیرانوند خواست تا هرچه سریع‌تر ویدیوی مذکور را منتشر کند.

با این حال در جلسه هفته گذشته هیئت مدیره پرسپولیس، آنها شکایت دوباره از علیرضا بیرانوند را تصویب کردند. بر اساس این مصوبه، اعضای وقت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای اعاده حیثیت از علیرضا بیرانوند شکایت کردند و حالا یکی از اعضای تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که این شکایت ثبت شده است.

این شکایت علاوه بر ثبت پرونده محرومیت و جریمه بیرانوند در کمیته استیناف و همچنین شکایت باشگاه پرسپولیس از او در کمیته انضباطی و همچنین احضار این دروازه‌بان به کمیته اخلاق و انضباطی است که بیرانوند را درگیر چندین پرونده حقوقی می‌کند.

او بعد از بازی ایران و قطر باید در کمیته انضباطی و اخلاق حاضر شود و در این خصوص به مسئولان این دو کمیته قضایی فدراسیون فوتبال پاسخ دهد و حالا احتمالا با شکایت پرسپولیس، پایش به محاکم قضایی نیز باز خواهد شد تا در مورد ادعای پرداخت «شیرینی» به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس توضیحات خود را ابراز کند.

بیرانوند پس از این مصاحبه هیچ واکنشی نداشته، اما محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، شب گذشته در مصاحبه مفصل خود از این دروازه‌بان حمایت کاملی را انجام داد و اعلام کرد که حکم کمیته تعیین وضعیت عادلانه نبوده است.

محمد دلبری، حسین شهریاری، مجید پوراحمدی، محمداسد مسجدی و پیمان حدادی پنج عضو هیئت مدیره پرسپولیس در زمان صدور الحاقیه فسخ قرارداد بیرانوند هستند که این شکایت دسته جمعی را ثبت کردند.

بر اساس این الحاقیه بیرانوند در صورت عدم دریافت مطالباتش تا ۱۵ روز بعد از پایان فصل، میتوانست قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند، اما آنطور که در حکم کمیته تعیین وضعیت آمده، پرسپولیس تا موعد فسخ مطالبات بیرانوند را پرداخت کرد و علاوه بر این دروازه‌بان قرمز‌ها نیز یک روز زودتر فسخ خود را انجام داد تا در این کمیته محکوم شود، هرچند که حکم محرومیت او به دلیل «عدم سابقه در کمیته تعیین وضعیت و حضور در تیم ملی» تعلیق شد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند طلا و گنج‌هایی که در اعماق آب‌ها زندانی شده اند
برآورد می‌شود که حدود ۲۱ میلیارد دلار ارزش گنجینه‌های باستانی در گور‌های زیرآبی ۳کشتی غرق‌شده ارزشمند جهان پنهان شده باشد.
چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام چوبه اعدام خراب و رهایی قاتل از اعدام
طناب دار بر گردن قاتل بسته شد و همه چیز برای اجرای حکم آماده بود، اما وقتی ولی دم اهرم اجرای حکم را کشید، اهرم کار نکرد و از سویی مرد محکوم به قصاص بیهوش شد تا اجرای حکم متوقف شود. این صحنه نادر و عجیبی بود که مدتی قبل در زندان فریدون‌شهر اتفاق افتاد تا در نهایت یک پرونده قتل با بخشش اولیای دم  به صورتی دیگر بسته شود.
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
جریان حلیم سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام چیست؟ جریان حلیم سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام چیست؟
تصویری از حلیم خوری سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام را در یک جشن خصوصی که مربوط به سال ۱۳۹۵ است مشاهده بفرمایید.
آقای بازیگر ایرانی با بافت مو‌های آفریقایی! آقای بازیگر ایرانی با بافت مو‌های آفریقایی!
اکران مردمی «زودپز» با حضور روزبه حصاری، ساقی حاجی‌پور و شیرین اسماعیلی در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.
رؤیای شفاف، ارتباط دو انسان با یکدیگر در خواب رؤیای شفاف، ارتباط دو انسان با یکدیگر در خواب
اولین بار است که دو انسان در خواب با یکدیگر ارتباط برقرار کردند. این دستاورد مهم که محققان استارتاپ REMspace مدعی آن هستند، نشان می‌دهد رؤیای شفاف (Lucid Dream) می‌تواند ابعاد جدیدی از ارتباطات و پتانسیل را معرفی کند. در این آزمایش جدید، شرکت‌کنندگان در خانه‌های خود خوابیده بودند سپس دستگاهی امواج مغزی و داده‌های پلی‌سومنوگرافی آن‌ها را از راه دور ردیابی کرد. زمانی که سرور دستگاه تشخیص داد اولین شرکت‌کننده وارد وضعیت رؤیای شفاف شده، کلمه تصادفی تولید‌شده با زبان مخصوص Remmyo را از طریق ایرباد برای او در وضعیت خواب ارسال کرد.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر