کد خبر: ۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
در دومین روز از جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های علف‌زار و شادروان به اکران درآمدند. عوامل این دو فیلم با استایل‌های زیبای خود در فوتوکال و نشست خبری این فیلم‌ها حضور یافتند.

به گزارش سرویس فرهنگی مخاطب ۲۴ به نقل از برترین ها، در دومین روز از جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های علف‌زار و شادروان به اکران درآمدند. عوامل این دو فیلم با استایل‌های زیبای خود در فوتوکال و نشست خبری این فیلم‌ها حضور یافتند. تهیه‌کنندگی فیلم علف‌زار برعهده بهرام رادان بوده و بازیگرانی از جمله سارا بهرامی، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی و ترلان پروانه در آن ایفای نقش کرده‌اند. در فیلم شادروان نیز بازیگرانی از جمله نازنین بیاتی، رویا تیموریان، بهرنگ علوی و گلاره عباسی حضور دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی استایل بازیگران در دومین روز جشنواره فیلم فجر بپردازیم:

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)


سارا بهرامی
سارا بهرامی را می‌توانیم یکی از خوشپوش‌ترین بازیگران زن سینمای ایران بدانیم. او در مراسم مختلف سعی کرده نشان دهد که خاص و منحصر به فرد بودن را ترجیح می‌دهد. او در دومین روز جشنواره فیلم فجر پالتویی قرمز رنگ را با شلوار مشکی پلیسه‌ای جذابی ست کرده بود.

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

 

 


ست قرمز و مشکی از زمان قدیم محبوبیت زیادی داشته و سارا بهرامی هم به این ست رنگی پرطرفدار بی‌توجه نبوده است. به جز پالتوی قرمز او، تمام عناصر به کار گرفته شده در استایلش مشکی‌رنگ هستند. نکته دیگر در رابطه با سارا بهرامی در دومین روز جشنواره، تغییر چهره او بوده که به شدت خبرساز شده و هنوز نمی‌دانیم این تغییر چهره ناشی از تغییر شکل میکاپ او بوده یا سارا بهرامی هم به سراغ عمل‌های جراحی رفته است. حتی اگر نپذیرید هم او یکی از بازیگران خوش‌استایل سینمای ماست.

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

ستاره پسیانی

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

به خوبی اندامش را می‌شناسد و متناسب با آن لباس می‌پوشد. او در دومین روز جشنواره فیلم فجر، یک بلیز و شلوار مخمل را انتخاب کرده و آن را با پالتویی نسبتا پرنقش و نگار ست کرده بود. پارچه مخمل انتخاب مناسبی برای فصول سر سال به حساب می‌آید و ستاره پسیانی رنگ مشکی مخمل را به خوبی با رنگ طوسی پالتویش ست کرده است. شال و کیف و کفش او تناژ زیتونی‌رنگ دارند و سعی کرده با به کار بردن این رنگ در استایلش، خنثی بودن رنگ طوسی و مشکی را تا حد زیادی از بین ببرد.

ترلان پروانه

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

ترلان پروانه در دومین روز از جشنواره فیلم فجر، نسبت به استایل‌هایی که اخیرا از او دیده‌ایم، ساده‌تر به نظر می‌آید. البته خز‌های روی یقه و آستین پالتوی ترلان پروانه، سادگی را تا حدی از استایل او دور کرده‌اند، اما انتخاب شلوار، شال و کیف و کفش در نهایت سادگی بوده است.

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

 


بیشتر بخوانید:بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت اول)



بهرام رادان

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

 

کمتر پیش می‌آید که بهرام رادان را با استایل منحصر به فرد و خاصی روی فرش قرمز‌ها یا مراسم مختلف ببینید. ترجیح او معمولا کت و شلوار‌های ساده است. او در مراسم اکران فیلمی که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، مثل همیشه ساده و اینبار طوسی رنگ را انتخاب کرده بود. ست شدن رنگ طوسی با پیراهن مشکی جذابیت استایل را بیشتر می‌کرد، اما باید بپذیریم که بهرام رادان هر طوری هم لباس بپوشد باز یکی از جذاب‌ترین بازیگران سینمای ایران به حساب می‌آید و به هرحال چیزی از چهره فتوژنیک او کم نمی‌کند.

پژمان جمشیدی

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

 

آقای فوتبالیستی که چند سالیست ثابت کرده در زمینه بازیگری هم حرف‌هایی برای گفتن دارد، در مراسم مختلف نیز نشان داده که می‌تواند یک بازیگر بسیار خوشتیپ هم باشد. او در دومین روز جشنواره، برخلاف بهرام رادان، استایلی کژوال را ترجیح داده بود. طبیعتا انتخاب کاپشن متناسب با فصل انجام شده بود و شلوار خاکستری نیز با کاپشن مشکی او همخوانی داشت.

نازنین بیاتی

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

 

نازنین بیاتی در فتوکال و نشست خبری فیلم شادروان، استایل خاص و جلب توجه‌کننده‌ای را انتخاب کرده بود. او پیراهن و شلوار ساده مشکی رنگی را انتخاب کرده بود، اما سادگی این پیراهن و شلوار را با رویه‌ای کار شده جبران کرده بود.

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

دو پارچه از جنس‌ها و سبک‌های مختلف روی این رویه یا شنل، کار شده بودند. اولی پارچه سنتی قرمزرنگ، که شبیه به پارچه‌های ترکمن بود، و دیگری پارچه چرم، که استایل او را از سنتی بودن دور میکرد. نیم‌بوت‌های سوزن‌دوزی‌شده نازنین بیاتی با لباس او همخوانی داشت و او را جذاب‌تر می‌کرد.

بهرنگ علوی

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)


بررسی استایل، نازنین، سارا و ترلان در جشنوارهبهرنگ علوی، از دیگر بازیگران فیلم شادروان، در دومین روز جشنواره، پالتویی شتری‌رنگ را انتخاب کرده بود. به کار بردن شال گردن در استایل و طرح‌های آن سبب گشته که استایل از سادگی دور شود. دو رنگ به کار گرفته شده در شال گردن با پیراهن و پالتوی بهرنگ علوی همخوانی دارند.

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

 

قد پالتو سبب شده که این بازیگر قدبلندتر دیده شود و همچنین استفاده از کیف، استایل او را کمی رسمی‌تر کرده است.

سینا مهراد

 

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)



بررسی استایل، نازنین، سارا و ترلان در جشنوارهاو را معمولا با استایل‌های کژوال می‌بینید و کمتر پیش می‌آید که این بازیگر استایل رسمی داشته باشد. او در این مراسم کاپشنی زیتونی‌رنگ را انتخاب کرده و آن را با پلیور و شلوار مشکی ست کرده بود. شاید انتخاب استایل کاملا متناسب با مدل مو‌های جدید این بازیگر انجام شده بود، ولی از نظر ما استایل او می‌توانست کمی رسمی‌تر باشد.

گلاره عباسی

بررسی نوع لباس و استایل بازیگران در جشنواره فیلم فجر (قسمت دوم)

 

انتخاب گلاره عباسی هم پارچه مخمل بود. او در دومین روز جشنواره، شلواری گشاد، که او را رسمی‌تر نشان میداد، را با سارافونی از جنس مخمل ست کرده بود. آستین‌های پیراهن او به رنگ سفید بودند که در قسمت سر آستین‌ها نیز از پارچه مخما، اما اینبار به رنگ زرشکی استفاده شده بود. سه رنگ سفید و مشکی و قرمز همخوانی بسیار خوبی در استایل گلاره عباسی به وجود آورده بودند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
آیا شما عزت نفس پایینی دارید؟ title
عزت نفس پایین می‌تواند نحوه تفکر، کار‌هایی را که انجام می‌دهید و میزان موفقیت شما را تغییر دهد.
مصرف سیگار مضرتر یا ویپ؟ title
بسیاری گمان می‌کنند که ویپ نسبت به سیگار یا قلیان خطر کمتری برای سلامتی انسان دارد. هرچند حالا دانشمندان نسبت به استفاده از ویپ هشدار بسیار جدی داده‌اند.
برگزیده
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.
واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل title
سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.