کد خبر: ۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد که مسعود نقاش‌زاده دبیر این رویداد به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی مخاطب ۲۴ به نقل از مهر، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر ضمن تأیید خبر ابتلای مسعود نقاش‌زاده دبیر این رویداد به ویروس کرونا گفت: برنامه‌ریزی‌ای که برای نشست خبری جشنواره داشتیم، منوط به جواب تست کرونای دبیر جشنواره است و به همین دلیل برگزاری این نشست خبری تا کنون به تعویق افتاده است. امیدواریم تا پیش از جشنواره فرصتی برای گفتگو با اهالی رسانه برگزار شود.

دبیر جشنواره فیلم فجر، کرونا گرفت
وی افزود: در ابتدا علائم مشابه سرماخوردگی بود و برنامه داشتیم که نشست رسانه‌ای جشنواره را روز سه‌شنبه برگزار کنیم، اما با اطلاع از ابتلای ایشان به کرونا ناگزیر از تغییر برنامه‌ها شدیم.

عشیری درباره پیگیری کار‌های اجرایی این دوره از جشنواره در ایام استراحت دبیر هم عنوان کرد: تیم اجرایی جشنواره به همان ترتیبی که معرفی شده بودند، پیگیر کار‌ها هستند و ارتباط مجازی هم با دبیر جشنواره خواهیم داشت. ابتلای کرونای ایشان هم شکر خدا خفیف است و احتمال بهبودی زودهنگام هم وجود دارد، اما حتماً مباحث مرتبط با فاصله‌گذاری در دوران نقاهت را رعایت خواهیم کرد. تیم خبره‌ای که از ابتدا در کنار آقای نقاش‌زاده کار‌های اجرایی جشنواره را آغاز کرده‌اند، در ادامه نیز پیگیر کار‌ها هستند و با امکانات ارتباطی جدید مشکلی برای هماهنگی کار‌ها از راه دور نیست. مطمئن باشید لطمه‌ای به روند اجرایی جشنواره وارد نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر با تأکید بر برگزاری این رویداد طبق برنامه‌ریزی‌های از پیش اعلام شده، افزود: نشست خبری دبیر جشنواره حتماً برگزار خواهد شد و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مجازی این نشست هستیم.

وی درباره تأثیر احتمال فراگیری موج جدید کرونا بر برگزاری جشنواره چهلم هم گفت: طبق جلساتی که تا کنون با دوستان وزارت بهداشت و ستاد کرونا داشتیم، همه پیش‌بینی‌ها درباره وضعیت کرونا در ایام جشنواره مثبت بود و همه چیز هم عادی بود، به تازگی، اما نگرانی‌هایی به‌وجود آمده که امیدواریم تأثیری بر فرآیند برگزاری جشنواره نداشته باشد، به‌خصوص که از قبل برنامه‌ریزی‌ها برای سینما‌های مردمی جشنواره با ظرفیت تعریف‌شده از سوی وزارت بهداشت بوده است. تلاش می‌کنیم با توزیع جمعیت و ضریب اشغال محدود سالن‌ها جشنواره را براساس پروتکل‌های وزارت بهداشت برگزار کنیم.

مشاور رییس سازمان سینمایی مطرح کرد: این درخواست را از اهالی رسانه، منتقدان و صاحبان آثار داریم که با تعامل کامل با جشنواره همراه شوند چرا که با اوج‌گیری کرونا دست ما برای میزانی از مهمانان بسته‌تر خواهد بود و با محدودیت بیشتری مواجه هستم.

وی درباره وضعیت بلیت‌های مردمی فروخته‌شده در صورت قرمز شدن وضعیت کرونایی هم گفت: در این صورت سراغ سانس‌های فوق‌العاده می‌رویم تا پاسخگوی علاقه مندانی که به‌صورت پیش‌خرید بلیت تهیه کرده بودند باشیم و مکانیزمی را تعریف می‌کنیم تا میزبان همه علاقه‌مندان باشیم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش title
فریدون زندی تصویر جالبی در فضای مجازی به اشرتاک گذاشت.
عمو ابراهیم رییسی با حقوقش چی کار می‌کند؟ title
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.