مخاطب ۲۴- حامد منکرسی، معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که آیا سازمان فناوری اطلاعات برنامهای برای ایجاد بستر تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در پلتفرمهای داخلی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به هماهنگیهای صورت گرفته با پیامرسانها تصمیم بر این شد که یک بستر انتخاباتی و تبلیغاتی در پلتفرمهای ایرانی شکل گرفته و بر اساس تجربه انتخابات مجلس شورای اسلامی بستری فناورانه ایجاد و اجرایی شود.
منکرسی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری یک کانال با تیک آبی داده شود، همچنین یک کانال اختصاصی نیز به هواداران با تایید خود نامزد انتخاباتی اختصاص داده خواهد شد.
وی افزود: همچنین امکانات مختلفی همچون پخش زنده، پین در صفحه اصلی پیامرسانها با یک تعداد مشخصی از بازدید (بین ۳ تا ۵ میلیون بازدید) به صورت رایگان خواهد بود و در صورتی که نامزد محترم درخواست بازدید بیشتر داشته باشد با تخفیف ۵۰ درصد خدمت از سوی پلتفرم ارائه خواهد بود.