کد خبر: ۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
نشست فیلم «مرد بازنده» در شرایطی که بسیار از حاضران نگران گردش ویروس کرونا در سالن بودند، با اعتراض و ترک سالن از سوی عکاسان خبری برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی مخاطب ۲۴ به نقل از ایسنا، عصر دوشنبه ۱۱ بهمن ماه پس از نمایش فیلم جدید محمدحسین مهدویان در اولین روز جشنواره، که با حضور جمعیت زیادی هم همراه بود نشست مطبوعاتی این فیلم با حضور تعدادی از عوامل در سالن سعدی برگزار شد که در ابتدای نشست عکاسان خبری به نشانه اعتراض از شرایط موجود سالن، نشست را ترک کردند. مهدویان درباره شخصیت رسول فیلمش با بازی جواد عزتی گفت: فیلم یک جهان محدود دارد و قرار نیست من بیرون از فیلم توضیح بیشتری از شخصیت‌ها بدهم و هر چیزی که دریافت شده است بر عهده مخاطب است.

 

عکاسان به نشست خبری فیلم بازنده اعتراض کردند


او همچنین درباره ساخت قسمت‌های بعدی این فیلم اضافه کرد: فکر نمی‌کنم قسمت دوم این فیلم را بسازم و اکنون قصد آن را ندارم. انتخاب جواد عزتی هم به دلیل این است که او ستاره تکرار نشدنی سینما است و از پس اجرای هر نقشی بر می‌آید.

وی درباره تعدد فیلم‌هایش بیان کرد: من همیشه چند پروژه همزمان باهم انجام می‌دهم. پیشنهاد‌های بسیار زیادی به من می‌شود که گاهی نمی‌رسم به آن‌ها فکر کنم. گاهی برخی فیلمساز‌ها وقت بیشتری دارند و یا پیشنهاد‌های بیشتری به آن‌ها می‌شود.

جواد عزتی هم در بخشی از صحبت‌های خود درباره شرایط موجود سالن نشست بیان کرد: من از طرف خودم بابت جای کم عذرخواهی می‌کنم. من معمولا اهل انتقاد نیستم و هیج بازیگری نسبت با دیگری ارجح نیست و اگر انتقاد زیاد است باید دوستان جشنواره فکری بکنند و من بابت جای کم و زمان کمی که برای عکاسی انجام شد عذرخواهی می‌کنم. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی از جمله بازیگران فیلم سینمایی مرد بازنده حاضر در نشست هستند.

آناهیتا درگاهی در این نشست در پاسخ به سوالی درباره کوتاهی نقش خود در این فیلم، بیان کرد: نقش، بار خوبی داشت و تا انتهای فیلم هرکس فکر می‌کرد شاید کاراکتر من قاتل باشد و این رمزآلود بودن نقش را می‌پسندم.

در ادامه جواد عزتی درباره بازی در این فیلم توضیح داد: وقتی کاراکتری در سن و سال خودش بازی نکند نقش سخت‌تر می‌شود. مهدویان از نظر شخصیت‌پردازی این فیلم را دو سال در ذهنش پروراند و وقتی این نقش به من پیشنهاد شد، غافلگیر شدم؛ زیرا بار‌ها درباره این فیلمنامه با او حرف زده بودم.

مهدویان در پاسخ به سوالی درباره شباهت این فیلم با سریال «زخم کاری» گفت: پتانسیل آن را داریم که تغییرات لازم را ایجاد کنیم. آزادی‌ور و عزتی شخصیت‌های متفاوتی در این فیلم دارند و این حتی در صحنه‌های رو در رو نیز قابل رویت است.

 

عکاسان به نشست خبری فیلم بازنده اعتراض کردند


بابک کریمی دیگر بازیگر این فیلم در سخنانی گفت: مهدویان تسلط بالایی روی حس تصویر دارد. دوست داشتم با عزتی همکاری داشته باشم. ۹ سال پیش در تئاتری حضور داشتم و می‌خواستم بدانم بازیگر اصلی تئاتر کجا هست که بعد با جواد عزتی آشنا شدم. گریم عزتی روزانه پنج ساعت طول می‌کشید. بازیگری تنها ردکارپت و دوربین نیست و این سختی‌ها را هم باید دید.

محمدحسین مهدویان، امیر بنان و کامران حجازی، جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، شبنم قربانی، مهدی زمین‌پرداز، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مجید نوروزی، سجاد بابایی، سجاد پهلوان‌زاده (تدوینگر)، هادی بهروز (مدیر فیلمبرداری) و بابک کریمی طاری (طراح صحنه) از جمله عوامل فیلم «مرد بازنده» بودند که در این نشست حضور داشتند.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.