کد خبر: ۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
فیلم علفزار فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان است.

به گزارش سرویس فرهنگی مخاطب ۲۴ به نقل از حرف تازه، فیلم علفزار فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان است.که برای اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر ، به نمایش در می آید  این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر اجتماعی درباره یک پرونده قضایی ساخته شده است. فیلم سینمایی علف زار به تازگی مجوز ساخت گرفته و بزودی تولید و فیلمبرداری آن با بازی پژمان جمشیدی بعنوان نقش اول آغاز میشود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار

 

موضوع و داستان فیلم علفزار

عوامل «علف زار» به تهین کنندگی بهرام رادان این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال و اکران ۱۴۰۱ آماده می‌کنند.
در خلاصه داستان «علف زار» آمده است: بعضی راز‌ها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار



کاظم دانشی درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: حدود ۱۵ روز است که فیلمبرداری کار را آغاز کرده‌ایم همچنین تدوین فیلم هم‌زمان توسط حمید نجفی‌راد انجام می‌شود تا برای چهلمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شویم.

علف‌زار فیلمی اجتماعی و دادگاهی درباره یکی از پرونده‌های قضایی چند سال اخیر است و همه داستان آن در یک دادگاه می‌گذرد. قصه فیلم ما در خارج از تهران می‌گذرد که البته نامی از آن مکان آورده نمی‌شود، ولی بیشتر قسمت‌های فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود و تنها قسمت‌هایی از آن را خارج از تهران فیلمبرداری کرده‌ایم.
اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم علفزار

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار



هنوز بطور کامل بازیگران این فیلم معرفی نشدند و فقط پژمان جمشیدی بازیگر نقش اصلی و سارا بهرامی معرفی شدند، پژمان جمشیدی یکی از متفاوت‌ترین نقش هایش را در این فیلم، که نقشی جدی و سخت است، بازی خواهد کرد. نقش پژمان جمشیدی در فیلم علف‌زارکاظم دانشی درباره نقش پژمان جمشیدی در این فیلم گفته: یش از این چند نقش جدی از او دیده بودم و به نظرم آمد که بازیگر خوب و توانمندی‌ست، حال ممکن است از ظرفیت‌های او، آنگونه که باید و شاید استفاده نشده است. دوست داشتم یک کار متفاوت با پژمان جمشیدی انجام دهیم و بعد از گذشت چند روز از فیلمبرداری، به نظر می‌آید اشتباه نکرده‌ام و وقتی فیلم اکران شد مخاطب هم آن را خواهد پسندید.

لازم به ذکر است که بهرام رادان بازیگر سرشناس سینما این روز‌ها در سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی ایفاگر شخصیت ناصرالدین شاه استبهرام رادان تهیه کنندگی خود را با فیلم «گربه سیاه» آغاز کرد که در نوبت اکران قرار دارد. در فیلم گربه سیاه، بازیگرانی همچون بهاره کیان افشار، ترلان پروانه، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی و حسین پورکریمی نقش آفرینی کرده اند.

رادان تهیه کنندگی فیلم سینمایی گربه سیاه و مستند علمی «کاپیتان من» را در کارنامه خود دارد و فیلم «علف زار» چهارمین فیلم بهرام رادان به عنوان تهیه کننده است که فیلمبرداری آن پس از انتخاب عوامل و بازیگران آغاز خواهد شد. سارا بهرامی در فیلم علف زار

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار



پس از پژمان جمشیدی، سارا بهرامی نیز به جمع بازیگران فیلم سینمایی «علف زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی، پیوست.

سارا بهرامی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از بازیگران اصلی فیلم «علف‌زار» است.
کاظم دانشی کارگردان

کاظم دانشی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر که تجربه کارگردانی فیلم‌های کوتاهی همچون «راحانا»، «پرتقال»، «بادکنک‌های رنگی»، «مثل تو و محدوده یک درجه» را دارد و جوایز مختلفی را برای فیلم‌های کوتاه خود از جشنواره‌های مقاومت، فیلم کوتاه تهران، آزاد فیلم، نسیم و جشن تصویر سال دریافت نموده است.
عوامل فیلم علف‌زار

عوامل سازنده و پشت صحنه علفزار عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کاظم دانشی، مشاورفیلمنامه:علی زرنگار، مدیربرنامه ریزی: سمیرا شکوری
دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی، مدیر فیلم‌برداری: هادی بهروز، فیلم‌بردار: مهران ممدوح، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح گریم: مونا جعفری، تدوین: حمید نجفی راد، عکس: امید صالحی، منشی صحنه: گل کوشان، مدیر تدارکات: محسن ناصرنیا، کارگردان فیلم پشت صحنه: مانی قدرت‌نما، مشاور رسانه‌ای: معین منصوری‌نژاد، مدیر تولید: مینا سنگ سفیدی، جانشین تولید: عرفان صفری

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
اگر این نشانه‌ها را دارید یعنی شخصیت قوی دارید title
علم روانشناسی می‌گوید افرادی که شخصیت قوی‌ای دارند اغلب جسورترند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. آن‌ها از ابراز عقاید خود واهمه ندارند و به طور حتم به دیگران اجازه نمی‌دهند به آن‌ها بی احترامی کنند.
آموزش گرفتن خروجی و بکاپ از انواع اطلاعات تلگرام title
در صورتی که نیاز به گرفتن خروجی و بکاپ از اطلاعات خود در تلگرام دارید، در ادامه می‌توانید آموزش استخراج داده‌های Telegram را مشاهده کنید.
آشنایی به شکل بلایند دیت یعنی چی؟ title
‌نمی‌توان بلایند دیت را پدیده‌ای بیگانه و مغایر با فرهنگ ایرانی دانست خصوصا که می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی افراد برای روابط عاطفی و ازدواج در نظر گرفته شود. به تازگی هم برنامه‌ای که اصطلاحا نسخه اسلامی بلایند دیت است ساخته شده، هر چند ساخت ورژن اسلامی بلایند دیت انتقادات زیادی را بین کاربران برانگیخته است.
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
برگزیده
رییس جمهور: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود title
رییس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
چرا اسرائیل از ریزپرنده برای خرابکاری در اصفهان استفاده کرد؟ title
استفاده اسرائیل از ریزپرنده برای تهاجم به یک پایگاه هوایی در اصفهان، بیش از آنکه محصول یک طراحی عملیاتی باشد، نتیجه پذیرفتن معادله جدید با ایران تا این لحظه از تنش‌ها هست.
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.