مخاطب۲۴ اخبار و تحلیل های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانهروز در اختیار شما قرار میدهد
مرتب دستهای خود را با استفاده از آب و صابون شستشو کنید و یا با مواد ضدعفونی کننده الکلی ضدعفونی نمایید. هنگام سرفه و عطسه جلوی دهان و بینی خود را با آرنج یا دستمال بگیرید و بلافاصله دستمال را دور انداخته و دست های خود را بشویید.
شرکت خودروسازی تسلا در تلاش برای جلوگیری از مشکلات حاشیه سود و فروش خود، ارائه مدلهای مقرون به صرفهتر را تسریع میبخشد.
مخاطب۲۴- این سازنده خودروهای الکتریکی قصد دارد تا قبل از نیمه دوم سال ۲۰۲۵ تولید خودروهای ارزانتر را آغاز کند و این زمانی است که قبلاً متعهد شده بود که تولید آنها را آغاز کند. شرکت تسلا به رهبری ایلان ماسک با کاهش تقاضای خودروهای الکتریکی با رکود فروش کنار آمده است.
تسلا انتظارات رشد کوتاه مدت خود را کنترل و اعلام کرد که تحویل ممکن است کمتر از سال گذشته باشد. در این بیانیه آمده است نرخ رشد حجم خودروی ما در سال ۲۰۲۴، ممکن است به طور قابل توجهی کمتر از نرخ رشدی باشد که در سال ۲۰۲۳ به دست آمده است، زیرا گروه ما بر روی عرضه نسل بعدی خودرو و سایر محصولات کار میکنند.
راهبرد سازنده خودروهای برقی در بیشتر سال ۲۰۲۴ مشخص نیست. این شرکت در سال گذشته در تلاش برای افزایش حجم فروش، قیمتها را کاهش داده و فقط تقاضا برای خودروهایش کاهش یافته است.
تصمیم ناگهانی ماسک روی یک روبوتاکسی اختصاصی، به مشکلات تسلا اضافه شده است. سرمایهگذاران انتظار داشتند که این شرکت به جای آن بر روی یک مدل جدید ۲۵ هزار دلاری تمرکز کند که ماسک قول داده بود تا قبل از پایان سال آینده تولید شود.
این خودروساز همچنان سازنده برتر خودروهای الکتریکی در بازار ایالاتمتحده است، اما سود آن برای چندین فصل تحت فشار بوده است. حاشیه سود ناخالص خودرو تسلا در سه ماهه اول ۱۶.۴ درصد بود که کمتر از ۱۷.۶ درصد انتظار وال استریت بود.
بر اساس گزارش بلومبرگ، تسلا اوایل این ماه، بزرگترین دور اخراج خود را آغاز کرد و بیش از ۱۰ درصد از مشاغل خود را کاهش داد، اگرچه بلومبرگ گزارش داده است که این شرکت ممکن است در نهایت حدود ۲۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کند.
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ بهصورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساختها، توسعه خدمات و بهینهسازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامههای استراتژی مخابرات در آینده است.
پس از حدود ۲۰ سال، نشان افسانهای بنتلی دستخوش بازطراحی چشمگیری شده است. این تغییر تاریخی، تنها چهارمین تکامل بزرگ در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله این برند خاص محسوب میشود.