به گزارش سرویس اجتماعی مخاطب ۲۴ به نقل از نبض فناوری، تعدادی از دارندگان سری آیفون ۱۳ اعلام کردند که گوشی آنها دچار مشکل میشود؛ صفحه نمایش در مدلهای آسیب دیده صورتی یا بنفش میشود و نمیتوان از این گوشیها استفاده کرد.
پستهای انجمن Apple Communities درباره این مشکل در ماه اکتبر شروع شد، زمانی که کاربری به نام DPigar نوشت که «من به مدت دو روز از iPhone ۱۳ pro استفاده میکنمو صفحه نمایش من برای چند ثانیه صورتی میشود و سپس دوباره بارگذاری میشود. همیشه این اتفاق میافتد، بنابراین من نمیتوانم از آیفون خود استفاده کنم.
این پیام توسط یکی دیگر از کاربران آیفون ۱۳ پرو پیگیری شد و ادعا کرد که دقیقاً همان مشکل را دارد. ظاهراً اپل در پشت صحنه مانورهایی برای جایگزینی این تلفنهای معیوب انجام داده است، زیرا پستی از این شرکت به هر دو پیام اضافه شده است که میگوید: «مشکل حل شد. تعویض دستگاه.»
چندین کاربر آیفون ۱۳ پرو با بنفش یا صورتی شدن صفحه نمایش خود با مشکل مواجه شده اند. اپل میگوید مشکل صفحه صورتی آیفون ۱۳ پرو نرم افزاری است و راه حلی برای آن ذکر کرده است.
اما موضوع اینجاست. بسیاری از کاربران آیفون ۱۳ از این مشکل شکایت داشتند و همه آنها به اندازه کافی خوش شانس نبودند که جایگزینی از اپل دریافت کنند.
MyDrivers اشاره کرد که اپل در هفته گذشته بیانیهای در Weibo ارائه کرد که گفت: ما متوجه مشکلات مربوطه در سختافزار دستگاهها نشدیم، زیرا این وضعیت [صفحه صورتی]زمانی ایجاد میشود که سیستم قفل شده است.