کد خبر: ۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
اختراع جدید اپل، سطحی با الگوی هندسی است می‌تواند به چندین شکل تبدیل شود. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند قاب را خم کنند و برای مشاهده راحت‌تر دستگاه خود را در هر زاویه و جهتی نگه دارند.

اختراع جدید اپل، سطحی با الگوی هندسی است می‌تواند به چندین شکل تبدیل شود. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند قاب را خم کنند و برای مشاهده راحت‌تر دستگاه خود را در هر زاویه و جهتی نگه دارند.

آی پد انعطاف پذیر؛ اختراع جدید اپل!
مخاطب ۲۴- شرکت اپل، به تازگی در حال طراحی  پتنت جدیدی می‌باشد. سطحی با الگوی هندسی که می‌تواند به چندین شکل تبدیل شود. مفهوم جدیدی که دیروز توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده” USPTO” تایید و منتشر شد، اولین بار توسط Patently Apple کشف شد. او تمام جزئیات و پیاده سازی‌های ممکن را مورد بررسی قرار داد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، کل سطح این طرح به اشکال هندسی مثلثی تقسیم می‌شود که همگی قابلیت خم شدن در امتداد لبه‌ها را دارند. این ویژگی سبب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند قاب را خم کنند و برای مشاهده راحت‌تر دستگاه خود را در هر زاویه و جهتی نگه دارند.

آی پد انعطاف پذیر؛ اختراع جدید اپل!
یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اختراع اپل این است که قاب خمیده می‌تواند علاوه بر دو برابر شدن، به عنوان یک پایه چند منظوره در نظر گرفته شود. همچنین لوازم جانبی می‌توانند به یک سیستم ذخیره انرژی مکمل تبدیل شوند، که با انتقال مقداری از انرژی الکتریکی ذخیره‌شده در عناصر ساختاری، سبب افزودن انرژی به دستگاه مورد نظر خواهند شد. از این رو، اپل می‌گوید، این محصول را می‌توان به عنوان یک "تشک شارژ "نیز نامید.

آزادی شکل دادن قاب دستگاه به همراه یک پایه نگه دارنده، یک ویژگی شگفت انگیز است که نه تنها داشتن آن فوق‌العاده سرگرم‌کننده به نظر می‌رسد، بلکه بسیار راحت‌تر از آن است که همیشه به دنبال چیزی بگردید که دستگاه خود را روی آن نگه دارید. اپل نسبت به آنچه که تا به حال تولید کرده است، طرح‌های بسیار بیشتری را، هم برای دستگاه‌های الکترونیکی و هم برای لوازم جانبی به ثبت رسانده است. امیدوار هستیم که این قاب هندسی شکل‌پذیر، وارد بازار شود.

منبع: فرارو

برچسب ها: اپل
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش title
فریدون زندی تصویر جالبی در فضای مجازی به اشرتاک گذاشت.
عمو ابراهیم رییسی با حقوقش چی کار می‌کند؟ title
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.
دلیل سفید شدن مو‌ها چیست؟ title
از زمان‌های قدیم تا به امروز این باور وجود دارد که کندن مو‌های سفید باعث زیاد شدن آن‌ها می‌شود، اما این فرضیه تا چه حد درست است.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.