کد خبر: ۳۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

تعرفه ارسال پیامک انبوه چه قدر است؟

برخی از کسب‌وکار‌ها برای فرآیند بازاریابی و تبلیغات از پیامک انبوه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. تعرفه ارسال پیامک انبوه، جزء کم هزینه‌ترین و مناسب‌ترین فرآیند تبلیغاتی و بازاریابی است که کسب‌وکار‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر تمایلی به استفاده از پنل پیامکی ندارید، می‌توانید از خدمات شرکت‌هایی که پیامک انبوه ارسال می‌کنند استفاده کنید؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید که از پنل پیامکی استفاده کنید، ولی می‌خواهید تبلیغات پیامکی انجام دهید، می‌توانید از پیامک انبوه استفاده کنید.
تعرفه ارسال پیامک انبوه چه قدر است؟

مخاطب۲۴- اکنون تعرفه ارسال پیامک انبوه چقدر است؟ این موضوع به فاکتور‌های مختلفی بستگی دارد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی کامل این موضوع بپردازیم تا ببینید که چطور می‌توانید با کم‌ترین تعرفه ارسال پیامک انبوه آن را به دست هزاران کاربر برسانید.
تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی چه قدر است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی برای کاربران پیش می‌آید، این است که تعرفه ارسال پیامک انبوه چقدر است؟ در واقع این دسته از کاربران می‌خواهند ببینند که بازاریابی پیامکی می‌تواند مفید و ارزشمند باشد یا نه. فرقی هم نمی‌کند که خودتان اقدام به خرید پنل پیامک انبوه نیازپرداز یا از خدمات شرکت‌های فعال در این زمینه استفاده کنید. در هر صورت باید هزینه ارسال پیامک انبوه را پرداخت کنید تا پیامک برای کاربران مورد نظر ارسال شود.

بیشتر بخوانید

تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی بستگی به پنل پیامک و شرکتی که از خدمات آن استفاده می‌کند، خواهد داشت. اگر پنل پیامکی داشته باشید، تعرفه بستگی به اپراتور و خط مورد استفاده شما دارد. همچنین نوع پنل پیامک هم تاثیر زیادی روی هزینه ارسال پیامک خواهد داشت! دلیل آن هم این است که برخی از پنل‌های پیامکی هزینه کمتری نسبت به پنل‌های دیگر دارند. در این صورت می‌توانید با انتخاب بهترین شرکت در زمینه خرید پنل پیامک در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
مهمترین عوامل موثر در تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی

حال اگر هنوز به دنبال تعرفه ارسال پیامک انبوه هستید، باید عوامل موثر در قیمت نهایی را بشناسید. در این بخش از مقاله به بررسی مهم‌ترین فاکتور‌های تاثیرگذار در تعرفه پیامک انبوه می‌پردازیم تا با دانستن آن‌ها بتوانید هزینه‌های خود را کاهش دهید.
مهم‌ترین فاکتور‌های تاثیرگذار روی تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی عبارتند از:
تعرفه اپراتور‌ها

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که روی هزینه ارسال پیامک انبوه تاثیر زیادی دارد، تعرفه اپراتور است. ارسال پیامک از طریق اپراتور‌های مختلف هزینه خاص خود را دارد! برای مثال اگر شما از طریق اپراتور ۲۰۰۰ پیامک ارسال کنید هزینه خاص خود را دارد و اگر از طریق اپراتور ۵۰۰۰ پیامک ارسال کنید، باز هم هزینه خاص خود را دارد. شاید در نگاه اول هزینه‌های آن دو به هم نزدیک باشد، اما اگر تعداد ارسال پیامک انبوه زیاد باشد، قطعاً با انتخاب اپراتور و خط مناسب می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
لیست مخاطبین

فاکتور مهم دیگر که در تعرفه ارسال پیامک تاثیرگذار است، لیست مخاطبان است! این موضوع که شما می‌خواهید برای کدام دسته از افراد پیامک ارسال کنید هم می‌توانید روی تعرفه آن تاثیرگذار باشد. برای مثال اگر هدفتان از ارسال پیامک تبلیغاتی این است که آن را به دست افراد ساکن در یک منطقه خاص برسانید، باید از پیامک انبوه منطقه‌ای استفاده کنید. در این صورت تعرفه آن نسبت به زمانی که شما لیست شماره موبایل مخاطبان خود را داشته باشید، می‌تواند کمی بیشتر باشد.
انتخاب زبان نوشتاری

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتور‌هایی که روی هزینه پیامک انبوه تبلیغاتی تاثیر زیادی دارد، زبان نوشتاری است. واقعیت این است که ارسال پیامک فارسی و انگلیسی هزینه‌های متفاوتی دارند. در واقع هزینه ارسال پیامک فارسی نسبت به ارسال پیامک انگلیسی ارزان‌تر است؛ بنابراین کسب‌وکار‌ها با ارسال پیامک فارسی به جای پیامک انگلیسی می‌توانند در هزینه پیامک انبوه تبلیغاتی صرفه‌جویی کنند.
انتخاب پنل پیامکی

پنل پیامکی توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود و جالب است بدانید که قیمت‌گذاری برای مشتریان هر شرکت هم توسط همان کسب‌وکار مشخص می‌شود. گاهی اوقات شرکت‌های تعرفه‌های بالایی برای ارسال پیامک در نظر می‌گیرند که در این صورت هزینه ارسال پیامک هم بالاتر خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید پنل پیامکی نیازپرداز با کارشناسان ما در واحد فروش در ارتباط باشید.
تعداد کاراکتر

در ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی تعداد کاراکتر‌های پیامک هم روی هزینه آن تاثیر بسیار زیادی دارد! دلیل آن هم این است که اگر تعداد کاراکتر‌های شما بیشتر از تعداد کاراکتر‌های یک پیامک باشد، به عنوان دو پیامک حساب می‌شود. در این صورت تعرفه آن بیشتر از زمانی است که پیامک شما کوتاه و تعداد کاراکتر‌های آن نهایتاً اندازه یک پیامک است؛ بنابراین بهتر است با کمی خلاقیت پیامک خود را کوتاه‌تر کنید و تعداد کاراکتر‌های آن را کاهش دهید. در این صورت می‌توانید تعرفه ارسال پیامک را کاهش دهید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
تعرفه ارسال اس ام اس گروهی

گاهی اوقات کسب‌وکار‌ها به‌جای آن که فقط برای تعداد کمی از افراد پیامک ارسال کنند، قصد ارسال پیامک گروهی را دارند! پیامک گروهی هم در واقع همان ارسال پیامک انبوه است. برای ارسال اس ام اس گروهی نیاز به پنل پیامکی دارید. پس از پرداخت هزینه‌های آن به راحتی می‌توانید متن موردنظر را به دست هزاران مخاطب برسانید. برای انتخاب شماره‌ها هم روش‌های مختلفی وجود دارد! می‌توانید از شماره کاربران سایت خود استفاده کنید یا این که از بانک شماره آماده شرکت‌های ارسال پیامک استفاده کنید.
مقایسه هزینه ارسال پیامک در اپراتور‌های مختلف

مقایسه هزینه ارسال پیامک در اپراتور‌های مختلف

شاید این سوال برایتان پیش آمده که تعرفه ارسال پیامک انبوه در اپراتور‌های مختلف چقدر است؟ تعرفه ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی نیازپرداز به صورت زیر است:

اپراتور پنل پیامکی پایه پنل پیامکی ویژه پنل پیامکی تجاری پنل پیامکی طلایی
تعرفه پیامک اپراتور ۱۰۰۰ تعرفه پیامک اپراتور ۱۰۰۰ تعرفه پیامک اپراتور ۱۰۰۰ تعرفه پیامک اپراتور ۱۰۰۰ تعرفه پیامک اپراتور ۱۰۰۰
۹۴ ۹۴ ۹۴ ۹۴ ۹۴
۸۴ ۸۴ ۸۴ ۸۴ ۸۴
۸۲ ۸۲ ۸۲ ۸۲ ۸۲
 

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که پنل پیامکی موردنظر خود را تهیه و با بهترین تعرفه پیامک انبوه پیامک‌های مورد نظر خود را ارسال کنید.
مزایای استفاده از پیامک انبوه تبلیغاتی

برای ارسال پیامک انبوه پیشنهاد می‌کنیم یک پنل پیامکی تهیه کنید! در این صورت می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز داشتید، برای کاربران خود پیامک ارسال کنید و اطلاع‌رسانی‌های کسب‌وکارتان را به راحتی انجام دهید. در این صورت فقط با پرداخت هزینه ارسال پیامک انبوه به راحتی می‌توانید برای کاربران خود پیامک ارسال کنید.
اگر هنوز هم در خرید پنل پیامکی شک دارید، در این بخش با مهم‌ترین مزایای پنل پیامکی همراه ما باشید:
نرخ پاسخ‌دهی بالا

اولین و مهم‌ترین مزیت خرید پنل پیامکی برای ارسال پیامک این است که نرخ بازدهی و پاسخ‌دهی بالایی دارد. در سال‌های اخیر موبایل جایگاه بسیار مهمی در زندگی کاربران داشته است! به طوری که همیشه همراهشان است و از آن استفاده می‌کنند. هنگامی که شما پیامکی برای کاربران ارسال می‌کنید، به راحتی به آن دسترسی دارند. این در حالی است که بسیاری از روش‌های دیگر مثل تبلیغات اینترنتی نیاز به اینترنت دارد تا کاربران آن را چک کنند. در حالی که پیامک بدون نیاز به اینترنت یا هر چیز دیگر به موبایل کاربران ارسال می‌شود.
انتخاب گروه مخاطبین

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از پنل پیامک، انتخاب گروه مخاطبین است. در واقع شما در پنل پیامکی می‌توانید گروه‌های مختلف مخاطبان را ایجاد کنید و با ارسال پیامک انبوه، پیام خود را به دست کاربران برسانید. محدودیتی هم برای ایجاد گروه مخاطبان وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید از این قابلیت ارزشمند استفاده کنید. این کار تفاوتی در تعرفه پیامک انبوه ایجاد نمی‌کند و با کمترین هزینه می‌توانید بازاریابی پیامکی خود را انجام دهید.
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بر اساس دفترچه تلفن

یکی از قابلیت‌های ارزشمندی که با خرید پنل پیامک انبوه در اختیار شما قرار می‌گیرد، امکان ارسال پیامک از طریق دفترچه تلفن است. در پنل پیامک انواع دفترچه تلفن وجود دارد و کافی است یک یا چند مورد از آن‌ها را انتخاب کنید. سپس برای اعضای همان دفترچه تلفن پیامک ارسال کنید و نتیجه خوبی از آن‌ها بگیرید.
نداشتن محدودیت جغرافیایی

برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی از طریق پنل پیامکی هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد! در واقع فرقی نمی‌کند که شما کجا باشید و بخواهید برای کاربران کدام منطقه جغرافیایی پیامک ارسال کنید. در هر جایی که کاربران بتوانند از موبایل و اپراتور‌های مختلف استفاده کنند، امکان ارسال پیامک انبوه وجود دارد. البته اگر نیاز به ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای داشته باشید، به راحتی می‌توانید از این قابلیت ارزشمند هم استفاده کنید.
نداشتن محدودیت زمانی

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای استفاده از پنل پیامکی این است که هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای شما وجود ندارد. در واقع شما هر زمانی که نیاز داشته باشید، می‌توانید پیامک موردنظر را ارسال کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا اخبار مهم کسب‌وکارتان را به گوش کاربران برسانید. این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد؛ به شرط آن که در بهترین ساعت‌ها پیامک خود را ارسال کنید تا کاربران زیادی آن را مشاهده کنند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم به بررسی فاکتور‌های مهم و تاثیرگذار در تعرفه ارسال پیامک انبوه بپردازیم. همچنین هزینه ارسال پیامک انبوه از طریق اپراتور‌های مختلف را هم بررسی کردیم. اکنون اگر قصد ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی را دارید، به راحتی می‌توانید از یک پنل پیامک استفاده کنید و با استفاده از ارسال پیامک انبوه بهترین نتیجه را برای کسب‌وکارتان بگیرید.

برچسب ها: پیامک
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
اتهامات سنگین علیه پسر ارشد ولیعهد نروژ اعلام شد اتهامات سنگین علیه پسر ارشد ولیعهد نروژ اعلام شد
ماریوس بورگ هویبی، پسر ارشد پرنسس نروژ، پس از تحقیقات طولانی، به چندین جرم از جمله چهار مورد تجاوز متهم شد و ممکن است تا ۱۰ سال زندان شود.
قلقلی سکوت را شکست؛روایت تلخ شهرام لاسمی قلقلی سکوت را شکست؛روایت تلخ شهرام لاسمی
شهرام لاسمی،قلقلی معروف، در برنامه رک با مجید واشقانی، از زندگی تلخ خود در فقر صحبت کرد.
مصوبه جدید شورای رقابت: تعیین قیمت خودرو به خودروسازان مصوبه جدید شورای رقابت: تعیین قیمت خودرو به خودروسازان
طبق تصمیم تازه شورای رقابت، از این پس قیمت خودرو مستقیماً توسط خودروسازان بر اساس فرمول «کاست‌پلاس» تعیین می‌شود و سازمان حمایت تنها نقش ناظر خواهد داشت.
از کنفرانس تهران تا نشست آلاسکا؛ تکرار سیاست قدرت‌های بزرگ از کنفرانس تهران تا نشست آلاسکا؛ تکرار سیاست قدرت‌های بزرگ
در گذار از کنفرانس تهران ۱۹۴۳ تا نشست آلاسکا ۲۰۲۵، تاریخ تکرار می‌شود: قدرت‌های بزرگ همچنان سرنوشت ملت‌های ضعیف را رقم می‌زنند. ایران و اوکراین، قربانیان رئال‌پلیتیک، حاکمیت محدود خود را در برابر منافع غول‌ها از دست می‌دهند.
جبهه اصلاحات: آشتی ملی فرصتى طلایی برای تغییر و بازگشت به مردم است جبهه اصلاحات: آشتی ملی فرصتى طلایی برای تغییر و بازگشت به مردم است
جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای آشتی ملی را تنها راه نجات کشور و تغییر ساختار‌ها دانست و خواستار مذاکرات مستقیم با آمریکا شد.
نخست‌وزیر دانمارک: نتانیاهو خودش یک مشکل است نخست‌وزیر دانمارک: نتانیاهو خودش یک مشکل است
مته فردریکسن اعلام کرد بنیامین نتانیاهو با اقدامات اخیر دولت اسرائیل به «مشکل» بدل شده و قصد دارد فشار اتحادیه اروپا بر تل‌آویو را افزایش دهد.
کیهان: ادعای خروج ایران از لیست سیاه FATF موهوم است کیهان: ادعای خروج ایران از لیست سیاه FATF موهوم است
روزنامه کیهان با انتقاد از اظهارات رئیس مرکز اطلاعات مالی، آن را «خوش‌خیالی موهوم» خواند و گفت ایران هنوز راه طولانی تا خروج از لیست سیاه FATF دارد.
برگزیده
تاکید مدیرعامل شستا بر ارتباط بارز با استارت آپ‌ها و پارک‌های فناوری تاکید مدیرعامل شستا بر ارتباط بارز با استارت آپ‌ها و پارک‌های فناوری
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در دیدار با مدیران گروه صنعتی بارز ضمن اشاره به اهمیت دو موضوع بین‌المللی سازی و نوآوری بر ایجاد ارتباط بین گروه صنعتی بارز با استارت آپ‌ها، دانشکده‌های تخصصی و پارک‌های فناوری تاکید کرد.
روند بازگشت دلار روند بازگشت دلار
قیمت دلار که روز گذشته خود را به کانال ۹۵ هزار تومانی نزدیک کرده بود، در معاملات نقدی امروز دوباره به کانال ۹۲ هزار تومانی سقوط کرد و روی رقم ۹۲ هزار و ۴۰۰ تومان بسته شد. تا این لحظه، قیمت دلار در معاملات فردایی هم رونق چندانی ندارد و ۲۰۰ تومان بالاتر قرار گرفته است.
ایران‌خودرو از دولت شکایت کرد ایران‌خودرو از دولت شکایت کرد
با اینکه خودروسازان به‌تازگی موفق شدند مجوز افزایش قیمت محصولاتشان را بگیرند، اما به نظر می‌رسد این افزایش نه‌تنها رضایت آنها را جلب نکرده، بلکه حالا یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کشور پای شکایت به میان آورده است.
صفحه خبر بالای تصاویر