زمان ارسال پیامک یکی از مهم ترین نکات برای بازاریابی پیامکی است زمانبندی درست برای ارسال پیامک تبلیغاتی کلید مهمی برای موفقیت یا شکست در کمپین پیامکی می باشد .
از آنجا که 90% افراد مجهز به گوشی همراه هستند و به دلیل پیشرفت تکنولوژی کارهای روزمره خود مانند کارهای بانکی، پرداخت فیش ها و ... را با گوشی همراه خود انجام می دهند همیشه به گوشی دسترسی دارند و پیامک های خود را چک می کنند ارسال پیامک مسیر مناسبی برای تبلیغات کسب و کار شما می باشد اما اینکه پیامک شما در زمان درستی ارسال شود بازدهی بالایی دریافت خواهد کرد تا اینکه در زمان نامناسب ارسال شود.
با ما همراه باشید تا به بررسی زمان مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی برای کسب و کار بپردازیم.
در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید که نباید وقت و بی وقت مزاحم مشتریان شوید. پیدا کردن زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی تاثیر بالایی در بازاریابی پیامکی دارد. زمانبندی درست تاثیر پیامک بر مشتری را افزایش میدهد و فروش و درآمد بیشتری به همراه دارد .
تشخیص بهترین زمان برای ارسال پیامک را متناسب با نوع کسب و کار و خدماتی که ارائه می دهید پیدا کنید و برای ارسال اس ام اس انبوه برنامه ریزی انجام دهید. دراینجا بازه های زمانی مناسب برای ارسال پیامک را برای شما مطرح می کنیم :
صبح اول وقت ساعت 7 کسی دوست ندارد با صدای پیامک بیدار شود بنابراین صبح زود زمان مناسبی برای ارسال پیامک نیست بهترین زمان برای ارسال پیامک در صبح از ساعت 9 تا 12 ظهر می باشد همچنین در ساعاتی که کارمندان در حال رفت و امد به محل کارشان هستند و درحال چک کردن اخبار و ایمیل ها هستند زمان مناسبی برای ارسال پیامک تبلیغاتی می باشد.
زمان مناسب برای ارسال پیامک در شب ساعت 7 غروب تا 9 شب است که می توانید بازدهی خوبی دریافت کنید.
مردم به دلیل تعطیل بودن ادارات و سازمان ها و ارگان ها زمان ازاد تری را برای کارهای شخصی و گذراندن با خانواده دارند برای همین جمعه نمی تواند زمان طلایی برای ارسال پیامک تبلیغاتی باشد اما بهترین زمان برای ارسال پیامک در روز اخر هفته بعد ازظهر می باشد. حتما در زمان ارسال پیامک در رزوهای تعطیل به این نکات توجه کنید.
با رعایت این نکات در زمان ارسال پیامک بازدهی پیامک های ارسالی خود را بالا ببرید.
برای ارسال پیامک تبلیغاتی به نوع کسب و کار خود توجه کنید شنبه زمان مناسبی برای فرستان پیامک تبیلغاتی نیست به دلیل اینکه ذهن تازه می خواهد شروع به کار کند و قدرت تصمیم گیری ندارد در صورتی که پیامی تشویق کننده مشتری برای ارتباط بیشتر باشد مانند ارسال کد تخفیف از برند محبوب . در این صورت در روز شنبه اولین روز کاری هفته هم می تواند به بازاریابی پیامکی برای برند خود بپردازید.
برای برخی کسب و کارهای فروشگاهی یا رستوران و کافه ها روزهای هفته تفاوتی ندارند و هر روز یک فرصت جدید است.
برای برخی کسب و کارهای تفریحی که مردم در روزهای تعطیل به سراغ انها می روند مانند شرکت های گردشگری ، اقامتگاه ها بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغات روزهایی که نزدیک به تعطیلات رسمی یا روزهای نزدیک به اخر هفته مانند چهارشنبه است می باشد.
کلام اخر
یکی از مهم ترین موارد برای افزایش تاثیر بازاریابی پیامکی انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی می باشد جامعه هدف مخاطبانتان و نوع کسب و کار به شما در انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک تبلیغاتی کمک خواهند کرد.
اگر شما هم قصد بازاریابی پیامکی برای برندتان را دارید سرویس پیامکی سیب اس ام اس با کامل ترین امکاناتی نظیر ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته ، ارسال پیامک به شهر و استان ، ارسال پیامک از طریق دکل های ایرانسل و همراه اول ، گزارش گیری وضعیت ارسال پیامک ، بانک شماره بروز و اپدیت شده و... اماده خدمت رسانی به شماست تا با ارسال پیامک در زمان درست و به صورت هدفمند با امکانات این سامانه پیامکی بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشید.
جهت مشاهده سامانه پیامکی رایگان و تست پنل اس ام اس رایگان اینجا کلیک کنید .