کد خبر: ۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی فوتبال ایران باز نشده، اما شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها درخصوص لیست ورودی و خروجی تیم‌ها از سوی رسانه‌های مختلف آغاز شده است.

هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی فوتبال ایران باز نشده، اما شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها درخصوص لیست ورودی و خروجی تیم‌ها از سوی رسانه‌های مختلف آغاز شده است. یکی از شایعات به امین قاسمی‌نژاد مهاجم مطرح استقلال مربوط است که ابتدای فصل جاری با کلی امید و آرزو به حمع شاگردان مجیدی پیوست و حالا می‌گویند شاید در نیم‌فصل از جمع استقلالی‌ها جدا شده و راهی تیم دیگری شود.

شکار بزرگ استقلال جدا می‌شود؟
مخاطب ۲۴- پیش از این خبر دادیم که برخی مشکلات حقوقی طی هفته‌های گذشته برای این مهاجم به وقوع پیوسته بود که منجر به بیرون ماندن وی از لیست دو بازی اخیر آبی‌ها شده بود. هرچند برخی سعی کردند این مسائل را به مشکلات فنی ربط بدهند و عنوان کردند که بیرون ماندن امین از لیست بازی‌های اخیر استقلال سیگنالی برای خداحافظی این مهاجم از جمع آبی‌پوشان محسوب می‌شود، اما طبق شنیده‌ها طی صحبت‌های انجام شده بین مجیدی با قاسمی‌نژاد در تمرینات روز‌های اخیر استقلال، سرمربی استقلالی‌ها به این بازیکن اعلام کرده است که همچنان او را می‌خواهد و اصلا روی جدایی از جمع آبی‌ها در نیم‌فصل دوم حسابی نکند.

در تمرینات نیز این بازیکن از لحاظ اخلاقی و فنی خود را خیلی خوب نشان داده است، اما به خاطر برخی مشکلات روحی و روانی و مالی ازجمله شکایت پدیده و سپس مدیر برنامه‌های سابق این بازیکن، قاسمی‌نژاد از لحاظ روحی و انگیزشی تا حد زیادی دچار افت شده که به نظر می‌رسد با برطرف شدن این مشکلات، این بازیکن دوباره به روز‌های اوج باز خواهد گشت.

وکیل این بازیکن شمالی در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تکذیب جدایی قاسمی‌نژاد از جمع آبی‌ها اظهار داشت: «امین در استقلال می‌ماند. دیروز با فرهاد مجیدی صحبت کردم و گفتم با توجه به شرایط اگر به امین نیازی ندارید اجازه بدهید در فضایی دوستانه این بازیکن جدا شود که مجیدی اعلام کرد این بازیکن را تا پایان فصل می‌خواهد و برای هیچ تیمی رضایتنامه‌اش را صادر نمی‌کند.»

وی همچنین از بسته شدن موقت پرونده مالی باشگاه مشهدی در رابطه با رضایتنامه این بازیکن خبر داد و اعلام کرد با پدیده درخصوص باقی مانده مبلغ رضایت امین به توافق رسیده‌اند.

منبع: خبر ورزشی

برچسب ها: استقلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.