به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون:شبکه فروش به عنوان بازوی اجرایی شرکتهای بیمه در حوزه بازاریابی و فروش، نقش مهمی در جذب پورتفو ایفا کرده و موجب بسط وگسترش فعالیتهای بیمهای میشود. در همین راستا شرکت بیمه تعاون اقدام به پرداخت کارمزد به صورت ۲ بار در ماه به جای ۱ بار درماه کرده است تا موجب حمایت و ایجاد انگیزه بیشتر در شبکه فروش و در نهایت افزایش ضریب نفوذ بیمه شود.
گفتنی است اهتمام شبکه فروش در بیمه تعاون بر تعامل بیشتر و ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران و همچنین پرداخت خسارت در کمترین زمان بوده و در این راستا سلسله دیدارهای یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران همواره به صورت مستمر در جریان است که موجب شده در سال ۱۴۰۲ این دیدارها با هدف «بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات، چالشها و مشکلات نمایندگان و ارائه پیشنهادات» در استانهایی همچون اردبیل، اصفهان، تهران، کردستان و ... صورت گیرد.