کد خبر: ۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
شرکت نیسان، برنامه خود برای توسعه خودرو‌های برقی طی یک دهه آینده را اعلام کرد.

در اطلاعیه‌ای که جزئیات رویداد نیسان آمبیشن ۲۰۳۰ را شرح می‌دهد، این برند ژاپنی برنامه‌های خو را برای عرضه ۲۳ مدل برقی که تا پایان این دهه عرضه خواهند شد، فاش کرد. ۱۵ مورد از این اتومبیل‌ها به طور کلی از موتور احتراقی استفاده نمی‌کنند و حداقل یکی از آن‌ها تا سال مالی ۲۰۲۸ دارای باتری‌های حالت جامد خواهد بود.


تغییرات جالب خودرو‌های نیسان در دهه آینده فاش شد
motor ۱ گزارش داد، این شرکت خودرو سازی علاوه بر ارائه دستور کار خودرو‌های برقی خود، چهار طرح مفهومی از خودروی‌های الکتریکی را معرفی کرد. با طرح اتومبیل Chill-Out شروع می‌کنیم که یک کراس اوور است و احتمالا نسبت به نیسان آریا اندازه کوچکتری دارد. از نظر ظاهری می‌توان گفت که این خودرو به خودرو‌های Leaf نیسان شباهت دارد. این کانسپت بر روی پلتفرم CMF قرار دارد و با سیستم e-۴ orce مهندسی شده است. e-۴ orce اصطلاحی است که نیسان برای خودرو‌های الکتریکی مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک استفاده می‌کند انتظار می‌رود مدل تولیدی این خودرو در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود.

تغییرات جالب خودرو‌های نیسان در دهه آینده فاش شد

طرح مفهومی Surf-Out، شکل یک وانت برقی تک کابین با قسمتی نسبتا مناسب برای باربری است که چرخ‌های درشت با روکش پلاستیکی مشکی برای آن گذاشته شده است. نیسان پیش بینی می‌کند که با راه اندازی موتور دوگانه AWD عملکرد راندن در محیط‌های خارج از جاده را فراهم کند.

تغییرات جالب خودرو‌های نیسان در دهه آینده فاش شد

کانسپت Hang-Out یک خودروی هاچ بک الکتریکی است که به راحتی می‌تواند رقیبی برای Kia Soul EV باشد. این خودرو همچنین دارای صندلی‌های شبیه به سینما هستند و سیستم رانندگی نیمه خودمختار پیشرفته دارد. هنوز خیلی زود است که بگوییم Hang-Out می‌تواند به یک خودروی واقعی تبدیل شود، اما ظاهر بیرونی خودرو برای تبدیل شدن به یک خودروی واقعی دور از انتظار نیست.

تغییرات جالب خودرو‌های نیسان در دهه آینده فاش شد

شاید در بین موارد معرفی شده، کانسپت Max-Out جالب‌ترین نوع آن‌ها باشد. این خودروی کوپه و برقی با ساختار «فوق العاده سبک» تنها دو صندلی دارد. خودرو‌های کوپه به طور کلی این روز‌ها فروش سختی دارند و امید به موفقیت تجاری برای نوع برقی آن‌ها دشوارتر است.

تغییرات جالب خودرو‌های نیسان در دهه آینده فاش شدتغییرات جالب خودرو‌های نیسان در دهه آینده فاش شد

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محمد مصطفی نخست وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شد title
با حکم ریاست تشکیلات خودگردان، «محمد مصطفی» به عنوان نخست وزیر جدید فلسطین کابینه خود را معرفی کرد
مردمان سنگی در شهری سنگی در ایتالیا title
انسان‌هایی که به یکباره و توسط آتفشان شهر با گداخته‌های مذاب تبدیل به سنگ می‌شوند و به همان شکل در شهر می‌مانند و شهر تبدیل می‌شود به موزه‌ای از انسان‌های سنگ شده.
جزئیات عملیات تروریستی در مسکو/ عامل حمله تروریستی مسکو مشخص شد + فیلم title
در پی حمله حداقل سه نفر با لباس شبه نظامی به طبقه همکف یک تالار کنسرت در شهر کروکوس در نزدیکی مسکو و تیراندازی با سلاح‌های خودکار به سمت حاضرین در این تالار و پرتاب نارنجک، بیش از 40 نفر کشته و حداقل یکصد نفر زخمی شده‌اند.
هایده و معین خواننده های مورد علاقه علی پروین و حسن روشن title
اسطوره پرسپولیسی‌ها در پاسخ به اینکه علاقه‌اش به صدای کدام خواننده است؟ بعد از اینکه حسن روشن نام معین را به زبان آورد، گفت: من صدای خانم هایده را دوست دارم و گوش می‌دهم!
کاوشگرِ استقامت محموله‌های حاوی سنگ و خاک مریخ را جمع آوری کرد + فیلم title
تصویری از محموله‌های حاوی سنگ و خاک در سطح مریخ که توسط کاوشگرِ استقامت انبار شده اند. این‌ محموله‌ها آماده میشوند تا با ماموریت بعدی ناسا، به زمین پرتاب شوند.
انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه آغاز شد title
رای دهندگان روسی در شرق دور روسیه شامل «کامچاتکا»، «چوکوتکا» و سایر نواحی این منطقه ۸ صبح امروز (جمعه) به وقت محلی آرای خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه به صندوق رای انداختند.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
برگزیده
پیام نوروزی رهبر انقلاب جهش تولید با مشارکت مردم در سال ۱۴۰۳ title
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.
اعلام ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در نوروز title
ساعت فعالیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ و لیالی قدر اعلام شد.
محدودیت بانکی برای کسانی که ارز مسافرتی گرفته‌اند و مسافرت نرفته‌اند title
بانک مرکزی اسامی خریداران ارز مسافرتی را که سهمیه ارز را تحویل گرفته، ولی بلیط‌شان را کنسل کرده‌اند، دریافت کرده است و بناست تغییرات مهمی در خدمات بانکی به این افراد اعمال شود. یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت ارز در ایام نزدیک به سال نو، در سال جاری و سنوات قبل، افزایش تقاضا در بازار ارز است که موجب تشدید دلالی و سوداگری هم می‌شود.
نتایج نهایی شمارش آرای نامزدهای شهر تهران ۱۰۰ نفر آخر ۱۰۰ رای هم نداشتند! + لیست کامل title
نتایج انتخابات مجلس شهر تهران ۱۴ نفر اول این فهرست، با کسب حدنصاب حداقل ۲۰ درصد آرای صحیح، در دور اول به مجلس راه می‌یابند و ۳۲ نفر بعدی برای تعیین ۱۶ نماینده دیگر این حوزه در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم رقابت خواهند کرد.
نتانیاهو چه قولی داده بود به بایدن؟ title
اسکای نیوز عربی در گزارشی امروز از عدم تمایل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای گفتگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل خبر داد.