به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از سازمان تامین اجتماعی: موسوی افزود: در نگاه پروژهای، اگر کسی با در نظر گرفتن جزئیات کار نکند، به خروجی مناسب نمیرسد. به صرف ابلاغ و تفکیک مسئولیتها و در نظر گرفتن کلیات، کاری انجام نمیشود. بلکه باید کاملاً وارد کار شد و جزئیات را دید و بررسی کرد.
وی تأکید کرد: در همه حوزههای ماموریتی سازمان تأمیناجتماعی باید همگرایی حداکثری داشته باشیم و در برابر موانع باید دست یکدیگر را بگیریم. اگر بر اثر ناآشنایی با قوانین، دستوری از مدیری صادر شد که در تضاد با قانون بود، ابا نداشته باشید که تذکر بدهید. کار خلاف ضابطه انجام ندهید و اگر دیدید کسی میخواهد چنین کاری بکند به او تذکر بدهید. هر جا نیاز شد بر سر مواضع قانونی مداخله کنید، سریع و محکم بایستید و نگذارید کاری بر خلاف ضوابط انجام شود.
موسوی تصریح کرد: تأمیناجتماعی متعلق به مردم و منابع و داراییهای آن امانت مخاطبان سازمان است و در امانتداری مناسب از این منابع، با هیچ کس تعارف نداریم.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی با اشاره به وجود شرکتهای تخصصی در تأمیناجتماعی، گفت: شرکتهای تکلیفی تامیناجتماعی، شرکتهای حرفهای و تخصصی هستند که برای مأموریتی خاص و تخصصی ایجاد شدهاند و قاعدتاً مدیر یک شرکت تخصصی باید دانش، توان و قدرت آن را داشته باشد که مأموریت تخصصیِ حرفهایِ محوله را، با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه و با بیشترین سرعت انجام بدهد و اقتضای این تخصصی بودن را در تمام لوازم و جوانب شرکت ببیند. انتظارات از شرکتهای تکلیفی به خاطر اقتضای این شرکتها، بیشتر است.
موسوی افزود: تامیناجتماعی ظرفیتهای بسیار زیادی برای درآمدزایی دارد ولی اول باید وظایف و تکلیفها و تعهداتمان را انجام بدهیم. اولین توقع ما از مدیران شرکتهای تخصصی و مأموریتی، انجام درست مأموریت محوله است. اگر از پس آن برآمدند، آن وقت میتوان به کارهای دیگر فکر کرد.
وی افزود: تحول در حوزه اقتصادی بهمعنای انجام کامل مأموریتها و سپس نگاه به بازارهای جدید برای کسب درآمد و برنامهریزی برای حضور مؤثر در بازارهای مختلف است.
براساس گزارش روابط عمومی سازمان تأمیناجتماعی در این جلسه، روحالله رحیمی سرپرست شرکت بازرگانی بینالمللی تأمیناجتماعی نیز گزارشی از فعالیتهای انجام شده در این شرکت از ابتدای سال جاری و برخی چالشهای موجود در حوزه فعالیت این شرکت ارائه کرد.