کد خبر: ۲۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مدیر امور مالی شرکت بیمه تعاون از آخرین تحولات مالی صورت گرفته در شرکت سخن گفت.

مخاطب۲۴ : به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، مسلم اسدی، مدیر امور مالی شرکت در گفتگویی اظهار داشت: پیرو تأکیدات مدیرعامل، سرعت پرداخت خسارت که در سال ۱۴۰۰، ۷۲ ساعت بود به ۴۸ ساعت در سال ۱۴۰۱ رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز این میزان به ۲۴ ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

سهامداران به گوش، خبر‌های خوش در راه است

مدیر امور مالی بیمه تعاون، گام دیگر اقدامات صورت گرفته را بستن به موقع حساب‌های شرکت مطرح کرد و بیان داشت: صورت‌های مالی نیز به موقع ارائه شده و در تلاش هستیم تا مجمع را نیز در سال آینده زودتر از موعد برگزار کنیم.

اسدی در ادامه، از اقدام مطلوب دستیابی به شاخص پورتفوی ۱۸۰۰ میلیاردی سخن گفت و تشریح کرد: این مهم ۵۰ میلیارد تومان سود را برای سهامداران به ارمغان آورده که احتمالاً برای هر سهم ۱۰ تومان تقدیم خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه ریزی قبولی اتکایی اشاره کرد و گفت: از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها سرمایه شرکت را به هزار میلیارد تومان افزایش خواهیم داد که این مهم حداکثر در ۹ ماهه ابتدایی سال صورت خواهد پذیرفت که این نیز خود خبری خوش برای سهامداران محسوب می‌شود.

مدیر امور مالی شرکت همچنین از قدرت نقدینگی خوب شرکت سخن گفت و بیان داشت: این مهم سبب شده تا بتوانیم در لحظه خسارت‌های زیان دیدگان را پرداخت کنیم که این خود نشأت گرفته از شبکه فروش خوب، فروش خوب و سرمایه گذاری در بازار‌های مطمئن است.

سوددهی از محل وصول مطالبات

اسدی در ادامه ضمن بیان پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومانی خسارت در سال ۱۴۰۱ به روند تعاملی صورت گرفته برای وصول مطالبات اشاره کرد و تشریح کرد: این روند تعاملی به نحوی بوده که نه تنها توانستیم به طور مثال از «سایپا» بخشی از بدهی را به صورت سهام دریافت کنیم، بلکه سهام دریافتی نیز به سود ۹۰ درصدی برایمان تبدیل شده است.

وی در ادامه به فعالیت شرکت در فرابورس اشاره کرد و گفت: پذیرش در فرابورس اکنون بسیار سخت است و باید وضعیت صورت‌های مالی، روند سوددهی در چندسال گذشته، افشاکردن به موقع اطلاعات شرکت و ... به صورت منظم و شفاف موجود و در دسترس باشد که خوشبختانه با فعالیت‌های خوب صورت گرفته ما نیز توانستیم از بازار پایه به بازار فرابورس برویم که این مهم توانست به بهره مندی از نوسان بازار بیشتری نیز برای سهامداران منجر شود.

مدیرامور مالی بیمه تعاون همچنین تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌ها هنوز نتوانسته اند به خاطر زیان دهی یا عدم شفافیت به موقع صورت‌های مالی به این بازار ورود کنند و ورود به این بازار بسیار مهم است و اگر سایر شرکت‌ها نیز بتوانند به فرابورس بیایند، میزان شفافیت بازار نیز بسیار بیشتر خواهد شد.
اسدی در ادامه سخنان خود به تأمین مالی پروژه ساختمان ستادی بیمه تعاون اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، ۱۴۰ میلیارد تومان برای این ساختمان تأمین مالی صورت گرفت و بناست تا اواخر بهمن ۱۴۰۲ این پروژه تکمیل شده و برای آن نیز ۱۲۰ میلیارد نیز بودجه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: بیمه تعاون
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازداشت داروفروشی که تاریخ انقضای دارو‌ها را تمدید می‌کرد title
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش دارو‌های غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از ۵۰هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.
مرگ مردی که با کلیه خوک زندگی می‌کرد title
مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.
علائم اولیه آلزایمر در کدام قسمت بدن ظاهر می‌شود؟ title
محققان اظهار کردند که علائم اولیه آلزایمر در دهان فرد آشکار می‌شود.
عروس، مرد از آب درآمد title
مرد جوان اندونزیایی وقتی متوجه شد، زنی که۱۲ روز است با او ازدواج کرده، درواقع مردی است که خود را به‌جای زن جا زده است شوکه شد.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز دو زن title
به‌دنبال مرگ مشکوک دو زن در دو پرونده جداگانه و شکایت خانواده آنها، دختر یکی از آن‌ها و شوهر دیگری بازداشت شده‌اند.
چه نکات مهمی را باید قیل از خرید دستگاه‌های الکترونیکی استوک بدانیم؟ title
بسیاری از مردم تمایل دارند کامپیوتر‌های دست دوم را خریداری کنند، زیرا قیمت آن‌ها بسیار کمتر از کامپیوتر‌های نو است.
آپدیت جدید واتساپ با تغییرات گسترده منتشر شد title
انتشار آپدیت جدید واتساپ برای اندروید و iOS آغاز شده است. آخرین به روزرسانی WhatsApp تغییراتی ظاهری و همچنین کاربردی را به دنبال می‌آورد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.