به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون:در این بازدید که با هدف بررسی راهکارها و اتخاذ تدابیر جدید برای دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمانی و نیز شناسایی نقطه نظرات، چالشها و مشکلات نمایندگان و ارائه پیشنهادات صورت پذیرفت، از تلاش مجدانه همکاران به عنوان راهکاری نتیجه بخش یاد شد.
مدیرعامل بیمه تعاون با اشاره به سیستم نظام پیشنهادات، بار دیگر برای رسیدگی بهتر به پیشنهادات مکتوب نمایندگان تأکید کرد و در خصوص میزان رضایتمندی مشتریان خاطرنشان کرد: نمایندگان میتوانند با ارسال پیشنهاد در سامانه نظام پیشنهادات هم در جهت رفع موانع گامی بردارند و در صورت استقبال از پیشنهاداتشان از جوایز بهرمند شوند.
وی با بیان سیاست خلاق و نوآوری در این شرکت افزود: شرکت بیمه تعاون برای چندمین سال متوالی به دلیل سیستممدیریتی پرداخت خسارت ایده آل و ارتباط مستقیم پاداش همکاران با سرعت پرداخت خسارت، مورد تشویق بیمه مرکزی قرار گرفته است.
مظلومی در ادامه با بیان نام بیمه گزاران بزرگ بیمه تعاون از جمله؛ بانک رفاه، بانک توسعه تعاون، موسسه مالی اعتباری ملل، گروه صنعتی زر، ایران خودرو و سایپا و شرکت گاز، بر اعتبار و جایگاه مناسب این شرکت تأکید کرد.
در ادامه، بهروز جوزی نجف آبادی، مدیر شعبه اصفهان بیمه تعاون، با بیان مسائل و مشکلات شبکه فروش و تلاش برای رفع محدودیتها و ایجاد انگیزه در بین کارکنان اذعان داشت: حضور پررنگ نمایندگان و کارگزاران، در این جلسه نشانی از انگیزه و میل به همکاری ایشان با شرکت بیمه تعاون است.
وی در ادامه با اشاره به آمار رشد پرتفوی در سال قبل، خاطر نشان کرد: رشد پرتفوی شعبه اصفهان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، معادل ۱۳۷ درصد و در سه ماهه نخست معادل۱۵۰ درصد بوده است.
سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون نیز با اشاره به این گزاره که «مزیت رقابتی بیمه تعاون سرعت در پرداخت خسارت است» اظهار داشت: یکی از دغدغههای امور مشتریان، میزان رضایت مندی مشتریان، حادثه دیدگان و دریافت کنندگان خسارت از این شرکت است.
وی با استناد به آمار بدست آمده از ۲ میلیون کاربر فضای مجازی، طی سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به شناخت بیشتر برند بیمه تعاون در اذهان هموطنان اشاره کرد.
در ادامه، محمدحسین یوسفی، مدیر بیمههای زندگی شرکت با تأکید بر اینکه کاملترین و جامعترین بیمه زندگی حال حاضر کشور، در شرکت بیمه تعاون ارائه میشود؛ به مزایای این بیمه نامه اشاره کرد. او همچنین از راه اندازی شعب جدید تخصصی بیمههای زندگی خبر داد.
رزا سعیدی، مدیر بیمههای درمان بیمه تعاون نیز از دیگر افراد حاضر در نشست بود که با بیان گزاره «هدف شرکت بیمه، خرید ریسک مشتریان است نه خسارتهای آنان» تشریح کرد: بیمه یک بنگاه اقتصادی است نه حمایتی؛ وی با اشاره به واحد مخصوص حامی حقوق بیمه شدگان، گفت: هدف بیمه تعاون همواره رضایتمندی مشتریان است نه صرفاً صدور یک بیمه نامه!
عسل اشتری، مدیر بیمههای مسئولیت و مهندسی شرکت نیز با تأکید بر ارایه نرخ رقابتی شرکت بیمه تعاون گفت: سیاست این شرکت برحسب شناخت و سنجش ریسک بیمه گزار و نرخ رقابتی است.
وی اضافه کرد: نرخ بیمههای مسئولیت و مهندسی در شرکت بیمه تعاون با توجه به سوابق خسارتهای بیمه گزار نرخ معقول و متناسب است.
مصطفی زحمتی پاک، مدیر بیمههای اتومبیل شرکت نیز با اشاره به وجود مشکلاتی که در سیستم استعلام نرخ در تمامی شرکتهای بیمه وجود دارد توضیح داد: درصدد هستیم تا با رونمایی از سیستم یکپارچه استعلام نرخ، این مسیر نیز برای فعالان رشته اتومبیل در شرکت بیمه تعاون برطرف شود.
وی با تأکید بر سیاست داخلی این شرکت گفت: تلاش میکنیم به رضایت مشتریان در بالاترین سطح ممکن دست یابیم.
حسن پوراسکندری، مدیر بیمههای آتش سوزی نیز به تشریح وضعیت صدور در این شرکت اشاره کرد و گفت: اکنون با ارایه طرح صدور رایگان بیمه آتش سوزی برای بیمه گزاران عمر و بدنه اتومبیل، راه را برای نمایندگان هموارتر ساخته ایم.
وی افزود: در این شرکت ممانعت برای صدور بیمه آتش سوزی برای هیچ یک از مشاغل وجود ندارد و ریسک سنجی بر عهده مدیران شعب است.
قابل بیان است که در این بازدید، مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی؛ محمدصالح چیتگران، مدیر امور حقوقی و المان ورقائی، مدیر امور فناوری اطلاعات نیز از دیگر مدیران حاضر در نشست بودند.
گفتنی است، بهروز جوزی نجف آبادی، همزمان با هشتمین سالروز تأسیس بیمه تعاون به عنوان مدیر شعبه اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده و معتقد است: هم اکنون در بیمه تعاون با توجه به نوآوری و خلاقیت در ارائه خدمات و محصولات جدید به بازار بیمه و نیز بوروکراسی محدود که اجازه چابکی سازمانی را به مجموعه میدهد میتوان بر روی تقویت فعالیتها تمرکز کرد.
جوزی نجف آبادی همچنین وجود نیروهای توانمند و دلسوز در بخشهای مختلف ستادی و شعب کشور را از دیگر مزایای شرکت بیمه تعاون دانست.
وی همچنین با اشاره به سیاست گذاری سازمانی اظهار داشت: اتکاء به بخش تعاون در اقتصاد کشور و وجود فرصتهای گسترده در این حوزه برای جذب پرتفویهای مناسب با ریسک کم و نیز توجه به سایر ارائهدهندگان خدمات در صنعت نظیر کارگزاران و شرکتهای ارزیاب خسارت را به عنوان موارد مثبت مورد توجه بیمه تعاون مطرح کرد.
مدیرشعبه اصفهان همچنین معتقد است که با تقویت تبلیغات محیطی و استفاده از فضای مجازی میتوان در مسیر مطلوب تری برای معرفی برند شرکت حرکت کرده و در این مسیر لازم است تا برنامههای مستمر برای آموزش شبکه فروش و کارکنان شعب در نظر گرفته شود.
جوزی نجف آبادی به تقویت ساز و کار و ساختار منسجم برای ارائه خدمات به بیمه گذاران بزرگ در استانها و تقویت مشوقهای کافی ویژه کارکنان و نمایندگان نیز اشاره کرده و معتقد است با توجه به این موارد، شرکت بیمه تعاون در سالهای آینده در زمره شناخته شدهترین شرکتها و گزینه اصلی بیمهگذاران خواهد بود.
شایان ذکر است که «اخترالملوک قربان»، نماینده بیمه تعاون استان اصفهان نیز در روز بیمه سال ۱۴۰۱، از سوی سندیکای بیمه گران ایران و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان «نماینده برگزیده» صنعت بیمه انتخاب شد.