کد خبر: ۱۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
مدیرعامل بیمه ایران در آستانه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد:

معرفی دستاورد‌های شگرف بیمه ایران در توسعه بیمه گری هوشمند؛ بزودی ‏

با تامین به موقع زیر ساخت‌ها و شتاب گرفتن حرکت بیمه ایران در توسعه ابزار‌های فنآوری اطلاعات IT))، راه اندازی سامانه بیمه ایران من و تکمیل و تجهیز مرکز جامع پاسخگویی به ذینفعان و مشتریان (SRM)، ارائه خدمات دیجیتال به هم میهنان و بیمه گری هوشمند در شرکت سهامی بیمه ایران به درواز‌های ورود به جهان شگفت انگیز هوش مصنوعی رسید.
معرفی دستاورد‌های شگرف بیمه ایران در توسعه بیمه گری هوشمند؛ بزودی ‏

معرفی دستاورد‌های شگرف بیمه ایران در توسعه بیمه گری هوشمند؛ بزودی ‏

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: حسن شریفی مدیر عامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران با بیان این مطلب در آستانه برگزاری «پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)» گفت: نمایشگاه امسال صنعت مالی محلی مناسب خواهد بود برای ما و صنعت بیمه کشور به منظور معرفی آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌های بدست آمده در زمینه بیمه گری هوشمند و طرح‌های جدید بیمه‌ای که حاصل توجه به موقع و عمیق مدیران دو دهه اخیر راهبر صنعت بیمه کشور به تهیه زیر ساخت‌های لازم برای رسیدن به توفیق‌های کنونی در حوزه بیمه گری دیجیتال است. معرفی «طرح تخمین ریسک خسارت بیمه گذاران بیمه بدنه خودرو با استفاده از داده کاوی و هوش مصنوعی» از جمله این توفیقات است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، شریفی، بهره گیری از نظامات و ابزار‌های هوشمند و مجازی از جمله تلفن همراه، پادکست‌های صوتی و تصویری، شبکه‌های مجازی و کانال‌های اطلاع رسانی، پورتال و درگاه‌های درون و برون سازمانی و... در بیمه ایران را از جمله برنامه‌های در دست اقدام حوزه برنامه ریزی و نوآوری این شرکت دانست و افزود: در همین زمینه و با هدف شتاب بخشیدن به حرکت بیمه ایران در توسعه خدمات دیجیتال و بیمه گری هوشمند واحد زیرساخت‌های شرکت، راه اندازی تجهیزات جدید routing بعنوان هسته اصلی مسیریابی شبکه گسترده سراسر کشور و خروج تجهیزات قدیمی از سرویس؛ ارتقای پهنای باند مراکز استان به مرکز داده و افزایش سرعت دسترسی استان‌ها به مرکز داده؛ طراحی و پیاده سازی عملیات پشتیبان گیری اتوماتیک از داده‌ها و اجرا و اتمام فاز اول این پروژه؛ اجرای طرح ثبت لاگ‌ها در تجهیزات مرکز داده و تجهیزات شبکه سراسر کشور؛ ارتقای سامانه اتصال نمایندگان به مرکز داده و راه اندازی تجهیزات پشتیبان برای مواقع بروز خطای کارکردی در تجهیزات اصلی (به گونه‌ای که بصورت اتوماتیک تجهیزات پشتیبان وارد مدار می‌شوند) و راه اندازی سامانه دیتاگارد برای اتوماسیون اداری، جهت حصول اطمینان از پایداری سرویس و عدم از دست دادن

داده‌ها در زمان‌های بروز خطا در سامانه اصلی را در دست اجرا دارد.

مدیرعامل بیمه ایران، در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و دستآورد‌های واحد تولید و توسعه نرم افزار این شرکت، راه اندازی سامانه پرداخت برخط خسارت ثالث در سامانه بیمه ایران من در کل کشور، پیاده سازی و عملیاتی کردن فاز پایلوت سامانه جامع درمان، طراحی پرداخت برخط خسارت بدنه، خسارت جانی در سامانه بیمه ایران من را از جمله مهمترین توفیقات شرکت در سال گذشته دانست و افزود: در همین زمینه، طراحی و پیاده سازی فاز پایلوت سامانه ارزیابان خسارت، راه اندازی سامانه آیین نامه حدود و اختیارات در رشته مسئولیت (شروع مرحله پایلوت)، صدور برخط بیمه ثالث و بدنه، طرح‌های آتش سوزی و عمر و حادثه زائران اربعین حسینی در سامانه بیمه ایران من، تفویض اختیارات به صورت سیستمی به اداره کل استان ها، طراحی برنامه موبایلی درمان، طراحی سامانه خسارت و درمان جدید و صدور بیمه نامه‌های کشتی از دیگر برنامه‌های کاربردی بوده است که در چارچوب تعهدات ما به شعار «ارائه خدمات بی منت به مردم» به اجرا گذاشته شده است.

رییس هیات مدیره بیمه ایران، همچنین از به اتمام رسیدن مراحل «طرح پوشش تکمیلی خودرو‌های نامتعارف در بیمه بدنه خودرو» خبر داد و گفت: طرح بیمه عمر امید مادر با پیشرفت ۴۰ درصدی، طرح تخمین ریسک خسارت بیمه گذاران بیمه بدنه خودرو با استفاده از داده کاوی و هوش مصنوعی با پیشرفت ۵۰ درصدی و طرح بیمه مسئولیت سرپرست طفل یا مجنون (خطای محض) با پیشرفت ۴۰ درصدی از دیگر طرح‌های ابتکاری بیمه ایران است.

شریفی، هماهنگی و برنامه ریزی به منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در حوزه آموزش عمومی بیمه گذاران، خانواده همکاران و تمامی ذی نفعان را از برنامه‌های مهم خود و مجموعه همکاران بیمه ایران خواند و اظهار کرد: تشکیل کارگروه فضای مجازی با هدف تهیه، تدوین و انتشار محتوای علمی‏-آموزشی در فضای مجازی، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی جهت دریافت گواهی کانون ارزیابی شایستگی همکاران، طراحی و ارائه طرح مستند سازی تجارب خدمتی کارکنان در شرف بازنشستگی، برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی (غیر حضوری، فنی و تخصصی بیمه مهندسی) و نیز برنامه ریزی، هماهنگی، تامین اعتبار و اخذ مجوز‌های لازم به منظور ثبت نام و بهره مندی کلیه مدیران و همکاران از دوره‌های آموزشی مرکز آموزش مدیریت دولتی و مراکز تایید صلاحیت شده از مهمترین راهکار‌های شرکت است که توسط معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران و در حوزه آموزش به اجرا گذاشته شده است. در این زمینه قابل ذکر است که سال قبل بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر-ساعت دوره‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری برای کارکنان و مدیران شرکت و نمایندگان سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

مدیرعامل بیمه ایران، تشکیل کمیته توسعه و تحول فنآوری اطلاعات و آمار و پیش پروژه تدوین استراتژی فناوری اطلاعات و آمار در بیمه ایران را یکی از مهمترین اقدامات شرکت در توسعه و تقویت برنامه‌های مدیریت فنآوری اطلاعات دانست و گفت: برگزاری جلسات با قوه قضائیه و نهایی سازی تفاهم نامه جهت دریافت وب سرویس‌های مورد نیاز، اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی: https://iran.gov.ir/ و ارائه خدمات سامانه بیمه ایران من، از کانال دولت و برگزاری جلسات با سازمان نظام پزشکی جهت توافق و تعامل برای دریافت وب سرویس‌های مورد نیاز (برای نسخه برخط) از توفیقات بزرگ بیمه ایران در حوزه فنآوری اطلاعات بوده است.

حسن شریفی در پایان با اشاره به برنامه‌های مصوب بیمه ایران در زمینه توسعه خدمات دیجیتال، اجرای پروژه تماس مستقیم و پاسخگویی مدیران با ذی نفعان در مرکز جامع پاسخگویی به مشتریان و ذینفعان (SRM)، راه اندازی خط مخصوص پاسخگویی به خسارت دیه و تحلیل گزارشات آماری در این مرکز، تسریع در ایجاد و راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان و تهیه و تدوین گزارش امنیت سایبری در بیمه ایران را از جمله مهمترین این برنامه‌ها در سال جاری خواند.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
فوری؛ وقوع زلزله در تهران فوری؛ وقوع زلزله  در تهران
لحظاتی پیش زمین لرزه ای شدید تهران را لرزاند. این زلزله در غرب تهران به وضوح احساس شد
انفجار در دانشگاه تهران؛ یک کشته و چند زخمی انفجار در دانشگاه تهران؛ یک کشته و چند زخمی
انفجار کپسول هیدروژن در آزمایشگاه دانشکده مواد دانشگاه تهران باعث مرگ یک دانشجو و مصدومیت سه نفر دیگر شد؛ حادثه در محدوده امیرآباد رخ داد.
مهربانی در قلب آفریقا؛ تصویری متفاوت از همزیستی مسالمت آمیز+ فیلم مهربانی در قلب آفریقا؛ تصویری متفاوت از همزیستی مسالمت آمیز+ فیلم
ویدئویی تازه از آفریقا نشان می‌دهد انسان‌ها با هم مهربانی و همزیستی شگفت‌انگیزی دارند؛ لحظه‌ای که گردشگران آن را «تفریح عادی در آفریقا» توصیف می‌کنند.
استقلال این بار زیر تیغ فیفا استقلال این بار زیر تیغ فیفا
فیفا پس از شکایت منتظر محمد، هافبک سابق عراقی استقلال، این باشگاه را به دو دوره محرومیت از نقل‌وانتقالات و پرداخت ۳۰ میلیارد تومان جریمه محکوم کرد.
معاهده مشارکت راهبردی ایران و روسیه رسماً اجرایی شد معاهده مشارکت راهبردی ایران و روسیه رسماً اجرایی شد
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد معاهده مشارکت راهبردی جامع میان ایران و روسیه که در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۵ در مسکو امضا شد، از امروز به طور رسمی اجرایی می‌شود.
استیضاح وزیر کار دولت پزشکیان کلید خورد استیضاح وزیر کار دولت پزشکیان کلید خورد
جمعی از نمایندگان مجلس با محوریت سمیه رفیعی، نماینده تهران، طرح استیضاح احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به دلیل ضعف مدیریتی و تهدید ثبات اقتصادی و اجتماعی کشور کلید زدند.
آمریکا در یک قدمی درگیری با روسیه آمریکا در یک قدمی درگیری با روسیه
دولت آمریکا در ادامه حمایت‌های نظامی از اوکراین، تصمیم گرفته اطلاعات دقیق درباره زیرساخت‌های انرژی در عمق خاک روسیه را در اختیار کی‌یف قرار دهد تا برای حملات موشکی دوربرد استفاده شود.
برگزیده
قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟ قابل توجه سهامداران: سود سهام عدالت امسال چقدر واریز می‌شود؟
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: مابقی سود سهام عدالت تا آخر هفته جاری طی روزهای آینده واریز می‌شود.
علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی علت نوسان شدید قیمت برنج ایرانی
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: محدودیت عرضه و عدم همخوانی عرضه و تقاضا منجر به نوسان قیمت برنج شده است، درحالیکه افزایش واردات برنج پاکستانی منجر به تنظیم بازار می‌شود.
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
توضیحات معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ماجرای واردات گوشت‌های آلوده از مغولستان
صفحه خبر بالای تصاویر