کد خبر: ۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
مدیر عامل بیمه ایران در آیین رونمایی از داشبورد رتبه بندی نمایندگی ها :

ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین یکشنبه‌های نوآورانه و رونمایی از داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی‌های اعلام کرد: ارتقا‌ی سطح کیفی خدمت رسانی به مردم، اهمیت بالایی برای ما دارد و همه تصمیمات و اهداف ما در این راستا برنامه ریزی شده است. از اینرو ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌های مدیریتی، بخصوص داشبورد رتبه بندی نمایندگان اهمیت زیادی در تصمیم گیری برای تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم دارد.
ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: شریفی در این جلسه که با حضور سید ناصر مبرقعی، سید علیرضا سادات میر، علیرضا مقدسی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره، سلامی و خدامی معاونین مدیر عامل و مدیر کل امور نمایندگی‌ها برگزار گردید، با اشاره به بهبود عملکرد خدمات الکترونیک و ارتقای سیستم‌های دیجیتالی در شرکت، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها، ایده‌ها و اندیشه‌هایی که در بیمه ایران در حال انجام و پیگیری است، موضوع مشارکت نمایندگان در اداره شرکت است. این داشبورد با ایجاد ظرفیت رتبه بندی برای همکاران نماینده، آن‌ها را بیشتر از گذشته در معرض توجهات قرار خواهد داد.

وی افزود: همکاران نماینده به عنوان حلقه اتصال میان مشتریان و شرکت می‌توانند نقش موثری در افزایش ورودی‌های شرکت، افزایش پرتفوی و کاهش ضریب خسارت داشته باشند. انجمن صنفی نمایندگان نیز در یک سال اخیر، حضور با ارزشی در همایش‌ها، جلسات و مجموعه‌های مشابه داشت که این حضور قطعا نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران خواستار استفاده از ظرفیت آی تی و داشبورد‌های ۲۵ گانه توسط مدیران شرکت شد و گفت: بر اساس ظرفیتی که در داشبورد نمایندگان پیش بینی شده، باید برای هر کدام از نمایندگان، کارنامه بهره وری نیز صادر گردد تا در ارائه انواع خدمات به نمایندگان از قبیل تسهیلات، تفویض اختیار و سایر موارد دیگر، از این کارنامه بعنوان مرجع رسیدگی و تصمیم گیری استفاده شود.

سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره نیز با اشاره به ظرفیت‌های داشبورد نمایندگی‌ها اظهار داشت: خروجی این داشبورد باید برای نمایندگان ملموس باشد و شبکه فروش احساس کند که تحت ارزیابی است و بازخورد اقدامات و نتایج حاصل از داشبورد‌ها باید به موقع به نماینده مریوطه داده شود تا متوجه وضعیت و موقعیت خود در شرکت شده و از برآیند اعتبار این ارزیابی به نقطه اقناع برسد.

وی فرآیند ارزیابی مستمر و موضوع اعتبار برای نمایندگان را مهمتر از مسائل مالی عنوان کرد وافزود: پس از ارزیابی نمایندگان، آن‌هایی که در گروه رتبه برتر قرار می‌گیرند، باید روش‌هایی برای جلوگیری از ایستایی و بهبود عملکرد آن‌ها ارائه نماییم تا ضمن بکارگیری و شناخت استعداد‌های ویژه همکاران نماینده برتر، نسبت به انتقال دانش و تجربه آن‌ها، برای اصلاح روش‌ها و ادامه مسیر موفقیت استفاده شود. برای نمایندگانی هم که در شاخص‌های ارزیابی رتبه مناسبی کسب نکرده باشند نیز، باید اقدامات مختلف آموزشی را در نظر بگیریم تا با رفع ایرادات و اشکالات، این گروه از نمایندگان نیز به گروه نمایندگان برتر اضافه شوند.

علیرضا مقدسی عضو هیات مدیره و رئیس شورای فناوری در این جلسه ضمن قدردانی و حمایت از اقدامات صورت گرفته، بیان داشت: برای ارزیابی نمایندگان، نیاز به شاخص‌های معینی داشتیم که این شاخص‌ها در داشبورد رتبه بندی نمایندگی‌ها پیش بینی و اقداماتی در این زمینه انجام شده تا به هدف غایی در افزایش فروش و اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت برسیم.

بیمه ایران در سال ۱۴۰۱ با صدور ۱۷ میلیون فقره بیمه نامه، رشد ۳/۳ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده و این بخشی از رسالت نمایندگان که در خط مقدم فروش و از عوامل کلیدی صنعت بیمه بشمار می‌آیند، بوده است که باید برای بازدهی بیشتر، انگیزه آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار اجرای هر چه سریعتر داشبورد رتبه بندی نمایندگان و ارائه گزارش‌های تحلیلی به هیات مدیره شد وگفت: مدیران ارشد بیمه ایران با حساسیت ویژه‌ای پیگیر بازنگری و تکمیل شاخص‌های ارزیابی و امور تحول آفرینی شرکت هستند و اقدامات خوبی انجام شده که نتایج این اقدامات در صورت‌های مالی شرکت و افزایش تعداد و میزان حق بیمه و درآمد‌های تحقق یافته شرکت قابل مشاهده است.

مقدسی افزود: ۲۵ شاخص با نظر خبرگان برای ارزیابی تدوین گردیده که از این تعداد، ۷ شاخص، در مرحله اول اجرا شد و برای اعتبار و روانی بیشتر، در مرحله بعدی، همه ۲۵ شاخص، عملیاتی می‌گردد و سامانه معرفی شده، ارزیابی و تحلیل شاخص‌ها را تسهیل می‌کند.

گفتنی است: داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی‌ها، یک داشبورد مدیریتی برای نشان دادن جایگاه هر نماینده در کل کشور، استان و شعبه است و بر اساس مبانی قانونی، مصوبات هیات مدیره و آیین نامه حدود اختیارات و همچنین طی کردن مراحل تحقیقاتی در ۳ فاز طراحی و راه اندازی شده است.

فاز اول شامل بررسی‌های مقدماتی و جمع آوری اطلاعات و طراحی شاخص‌ها، فاز دوم، تحلیل و مصاحبه با خبرگان و نهایی کردن شاخص‌ها فاز سوم نیز تجزیه و تحلیل مدل، جمع بندی و ارائه گزارش نهایی است.

همچنین در این آیین گزارشی از عملکرد این داشبورد و مراحل راه اندازی آن، توسط سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری، خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌ها، حمید رضا بحیرایی مدیرکل امور نمایندگی‌ها و نسترن کلاه چی معاون آمار مدیریت فناوری اطلاعات و آمار ارائه گردید.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
قلقلی سکوت را شکست؛روایت تلخ شهرام لاسمی قلقلی سکوت را شکست؛روایت تلخ شهرام لاسمی
شهرام لاسمی،قلقلی معروف، در برنامه رک با مجید واشقانی، از زندگی تلخ خود در فقر صحبت کرد.
مصوبه جدید شورای رقابت: تعیین قیمت خودرو به خودروسازان مصوبه جدید شورای رقابت: تعیین قیمت خودرو به خودروسازان
طبق تصمیم تازه شورای رقابت، از این پس قیمت خودرو مستقیماً توسط خودروسازان بر اساس فرمول «کاست‌پلاس» تعیین می‌شود و سازمان حمایت تنها نقش ناظر خواهد داشت.
از کنفرانس تهران تا نشست آلاسکا؛ تکرار سیاست قدرت‌های بزرگ از کنفرانس تهران تا نشست آلاسکا؛ تکرار سیاست قدرت‌های بزرگ
در گذار از کنفرانس تهران ۱۹۴۳ تا نشست آلاسکا ۲۰۲۵، تاریخ تکرار می‌شود: قدرت‌های بزرگ همچنان سرنوشت ملت‌های ضعیف را رقم می‌زنند. ایران و اوکراین، قربانیان رئال‌پلیتیک، حاکمیت محدود خود را در برابر منافع غول‌ها از دست می‌دهند.
جبهه اصلاحات: آشتی ملی فرصتى طلایی برای تغییر و بازگشت به مردم است جبهه اصلاحات: آشتی ملی فرصتى طلایی برای تغییر و بازگشت به مردم است
جبهه اصلاحات ایران در بیانیه‌ای آشتی ملی را تنها راه نجات کشور و تغییر ساختار‌ها دانست و خواستار مذاکرات مستقیم با آمریکا شد.
نخست‌وزیر دانمارک: نتانیاهو خودش یک مشکل است نخست‌وزیر دانمارک: نتانیاهو خودش یک مشکل است
مته فردریکسن اعلام کرد بنیامین نتانیاهو با اقدامات اخیر دولت اسرائیل به «مشکل» بدل شده و قصد دارد فشار اتحادیه اروپا بر تل‌آویو را افزایش دهد.
کیهان: ادعای خروج ایران از لیست سیاه FATF موهوم است کیهان: ادعای خروج ایران از لیست سیاه FATF موهوم است
روزنامه کیهان با انتقاد از اظهارات رئیس مرکز اطلاعات مالی، آن را «خوش‌خیالی موهوم» خواند و گفت ایران هنوز راه طولانی تا خروج از لیست سیاه FATF دارد.
شرط پوتین برای پایان جنگ فاش شد شرط پوتین برای پایان جنگ فاش شد
ترامپ پس از مذاکره با پوتین در آلاسکا اعلام کرد آتش‌بس راه‌حل نیست و تنها توافق صلح مستقیم می‌تواند جنگ روسیه و اوکراین را پایان دهد.
برگزیده
تاکید مدیرعامل شستا بر ارتباط بارز با استارت آپ‌ها و پارک‌های فناوری تاکید مدیرعامل شستا بر ارتباط بارز با استارت آپ‌ها و پارک‌های فناوری
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در دیدار با مدیران گروه صنعتی بارز ضمن اشاره به اهمیت دو موضوع بین‌المللی سازی و نوآوری بر ایجاد ارتباط بین گروه صنعتی بارز با استارت آپ‌ها، دانشکده‌های تخصصی و پارک‌های فناوری تاکید کرد.
روند بازگشت دلار روند بازگشت دلار
قیمت دلار که روز گذشته خود را به کانال ۹۵ هزار تومانی نزدیک کرده بود، در معاملات نقدی امروز دوباره به کانال ۹۲ هزار تومانی سقوط کرد و روی رقم ۹۲ هزار و ۴۰۰ تومان بسته شد. تا این لحظه، قیمت دلار در معاملات فردایی هم رونق چندانی ندارد و ۲۰۰ تومان بالاتر قرار گرفته است.
ایران‌خودرو از دولت شکایت کرد ایران‌خودرو از دولت شکایت کرد
با اینکه خودروسازان به‌تازگی موفق شدند مجوز افزایش قیمت محصولاتشان را بگیرند، اما به نظر می‌رسد این افزایش نه‌تنها رضایت آنها را جلب نکرده، بلکه حالا یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان کشور پای شکایت به میان آورده است.
صفحه خبر بالای تصاویر