کد خبر: ۱۸۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
مدیر عامل بیمه ایران در آیین رونمایی از داشبورد رتبه بندی نمایندگی ها :

ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در آیین یکشنبه‌های نوآورانه و رونمایی از داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی‌های اعلام کرد: ارتقا‌ی سطح کیفی خدمت رسانی به مردم، اهمیت بالایی برای ما دارد و همه تصمیمات و اهداف ما در این راستا برنامه ریزی شده است. از اینرو ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌های مدیریتی، بخصوص داشبورد رتبه بندی نمایندگان اهمیت زیادی در تصمیم گیری برای تسهیل در ارائه خدمت رسانی به مردم دارد.
ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

ساده سازی، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های داشبورد‌ها، اهمیت زیادی در تصمیم گیری‌ها دارد

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: شریفی در این جلسه که با حضور سید ناصر مبرقعی، سید علیرضا سادات میر، علیرضا مقدسی و اسماعیل مهدوی نیا اعضای هیات مدیره، سلامی و خدامی معاونین مدیر عامل و مدیر کل امور نمایندگی‌ها برگزار گردید، با اشاره به بهبود عملکرد خدمات الکترونیک و ارتقای سیستم‌های دیجیتالی در شرکت، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها، ایده‌ها و اندیشه‌هایی که در بیمه ایران در حال انجام و پیگیری است، موضوع مشارکت نمایندگان در اداره شرکت است. این داشبورد با ایجاد ظرفیت رتبه بندی برای همکاران نماینده، آن‌ها را بیشتر از گذشته در معرض توجهات قرار خواهد داد.

وی افزود: همکاران نماینده به عنوان حلقه اتصال میان مشتریان و شرکت می‌توانند نقش موثری در افزایش ورودی‌های شرکت، افزایش پرتفوی و کاهش ضریب خسارت داشته باشند. انجمن صنفی نمایندگان نیز در یک سال اخیر، حضور با ارزشی در همایش‌ها، جلسات و مجموعه‌های مشابه داشت که این حضور قطعا نتایج مطلوبی در پی خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره بیمه ایران خواستار استفاده از ظرفیت آی تی و داشبورد‌های ۲۵ گانه توسط مدیران شرکت شد و گفت: بر اساس ظرفیتی که در داشبورد نمایندگان پیش بینی شده، باید برای هر کدام از نمایندگان، کارنامه بهره وری نیز صادر گردد تا در ارائه انواع خدمات به نمایندگان از قبیل تسهیلات، تفویض اختیار و سایر موارد دیگر، از این کارنامه بعنوان مرجع رسیدگی و تصمیم گیری استفاده شود.

سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره نیز با اشاره به ظرفیت‌های داشبورد نمایندگی‌ها اظهار داشت: خروجی این داشبورد باید برای نمایندگان ملموس باشد و شبکه فروش احساس کند که تحت ارزیابی است و بازخورد اقدامات و نتایج حاصل از داشبورد‌ها باید به موقع به نماینده مریوطه داده شود تا متوجه وضعیت و موقعیت خود در شرکت شده و از برآیند اعتبار این ارزیابی به نقطه اقناع برسد.

وی فرآیند ارزیابی مستمر و موضوع اعتبار برای نمایندگان را مهمتر از مسائل مالی عنوان کرد وافزود: پس از ارزیابی نمایندگان، آن‌هایی که در گروه رتبه برتر قرار می‌گیرند، باید روش‌هایی برای جلوگیری از ایستایی و بهبود عملکرد آن‌ها ارائه نماییم تا ضمن بکارگیری و شناخت استعداد‌های ویژه همکاران نماینده برتر، نسبت به انتقال دانش و تجربه آن‌ها، برای اصلاح روش‌ها و ادامه مسیر موفقیت استفاده شود. برای نمایندگانی هم که در شاخص‌های ارزیابی رتبه مناسبی کسب نکرده باشند نیز، باید اقدامات مختلف آموزشی را در نظر بگیریم تا با رفع ایرادات و اشکالات، این گروه از نمایندگان نیز به گروه نمایندگان برتر اضافه شوند.

علیرضا مقدسی عضو هیات مدیره و رئیس شورای فناوری در این جلسه ضمن قدردانی و حمایت از اقدامات صورت گرفته، بیان داشت: برای ارزیابی نمایندگان، نیاز به شاخص‌های معینی داشتیم که این شاخص‌ها در داشبورد رتبه بندی نمایندگی‌ها پیش بینی و اقداماتی در این زمینه انجام شده تا به هدف غایی در افزایش فروش و اصلاح ترکیب پرتفوی شرکت برسیم.

بیمه ایران در سال ۱۴۰۱ با صدور ۱۷ میلیون فقره بیمه نامه، رشد ۳/۳ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده و این بخشی از رسالت نمایندگان که در خط مقدم فروش و از عوامل کلیدی صنعت بیمه بشمار می‌آیند، بوده است که باید برای بازدهی بیشتر، انگیزه آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار اجرای هر چه سریعتر داشبورد رتبه بندی نمایندگان و ارائه گزارش‌های تحلیلی به هیات مدیره شد وگفت: مدیران ارشد بیمه ایران با حساسیت ویژه‌ای پیگیر بازنگری و تکمیل شاخص‌های ارزیابی و امور تحول آفرینی شرکت هستند و اقدامات خوبی انجام شده که نتایج این اقدامات در صورت‌های مالی شرکت و افزایش تعداد و میزان حق بیمه و درآمد‌های تحقق یافته شرکت قابل مشاهده است.

مقدسی افزود: ۲۵ شاخص با نظر خبرگان برای ارزیابی تدوین گردیده که از این تعداد، ۷ شاخص، در مرحله اول اجرا شد و برای اعتبار و روانی بیشتر، در مرحله بعدی، همه ۲۵ شاخص، عملیاتی می‌گردد و سامانه معرفی شده، ارزیابی و تحلیل شاخص‌ها را تسهیل می‌کند.

گفتنی است: داشبورد رتبه بندی سنجش کارایی و درجه بندی نمایندگی‌ها، یک داشبورد مدیریتی برای نشان دادن جایگاه هر نماینده در کل کشور، استان و شعبه است و بر اساس مبانی قانونی، مصوبات هیات مدیره و آیین نامه حدود اختیارات و همچنین طی کردن مراحل تحقیقاتی در ۳ فاز طراحی و راه اندازی شده است.

فاز اول شامل بررسی‌های مقدماتی و جمع آوری اطلاعات و طراحی شاخص‌ها، فاز دوم، تحلیل و مصاحبه با خبرگان و نهایی کردن شاخص‌ها فاز سوم نیز تجزیه و تحلیل مدل، جمع بندی و ارائه گزارش نهایی است.

همچنین در این آیین گزارشی از عملکرد این داشبورد و مراحل راه اندازی آن، توسط سلامی سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری، خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها شعب و نمایندگی‌ها، حمید رضا بحیرایی مدیرکل امور نمایندگی‌ها و نسترن کلاه چی معاون آمار مدیریت فناوری اطلاعات و آمار ارائه گردید.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
رابطه ترامپ با ایران احساسی است؟ رابطه ترامپ با ایران احساسی است؟
رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: «من ضرب‌الاجلی تعیین کرده‌ام، اما این ضرب‌الاجل بر اساس احساس من است، نه زمان مشخص. اگر حس کنم دیگر وقتش رسیده، اقدام خواهیم کرد»!
از نوشیدن آب داغ غافل نشوید! از نوشیدن آب داغ غافل نشوید!
نوشیدن آب داغ می‌تواند راه‌حل بسیاری از مشکلات باشد؛ مانند سینوزیت، استرس و کاهش وزن. بسیاری از کسانی که به سلامت‌شان اهمیت می‌دهند، عادت دارند هر روز صبح یا قبل از خواب آب گرم بنوشند. اما نظر علم درباره این عادت چیست؟
افغانستان اتباع خود را گردن نمی‌گیرد؟! افغانستان اتباع خود را گردن نمی‌گیرد؟!
نادر یار احمدی مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: مهاجرت امروز به یک پدیده دائمی تبدیل شده است در حالیکه تا قبل از این ما این اعتقاد را نداشتیم.
امسال سال مار باید مارکشی راه بیندازیم؟ امسال سال مار باید مارکشی راه بیندازیم؟
یک متخصص حیات وحش با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال‌ها به نام حیوانات، فرصت مناسبی را در سال ۱۴۰۴ برای تاکید بر اهمیت فرهنگی و زیست‌محیطی مار‌ها فراهم کرده است گفت: اگرچه از نظر نمادین، مار‌ها به عنوان نماد شفا شناخته می‌شوند، اما در عمل، برخورد انسان با مار‌ها متفاوت است چرا که ترس از این مار‌های سمی موجب ترس از سایر مار‌ها نیز شده است. این امر باعث می‌شود مار‌ها در معرض خطر قتل عام ناشی از تصور اشتباه از مار‌های سمی قرار بگیرند.
دشت سوسن دشت سوسن
دشت «سوسن»، یکی از جاذبه‌های طبیعی استان خوزستان، در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان ایذه قرار دارد. این منطقه از دو دهستان دشت «سوسن شرقی» با مرکزیت «جنگه» و دشت «سوسن غربی» با مرکزیت «ترشک» تشکیل شده و در مجاورت استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. عبور رودخانه کارون از میان دشت شرایط مناسبی برای گردشگری و فعالیت‌های طبیعت‌گردی فراهم کرده است.
اگر با هوش مصنوعی سر و کار داری به دنبال نصب این ۱۰ اپلیکیشن باش! اگر با هوش مصنوعی سر و کار داری به دنبال نصب این ۱۰ اپلیکیشن باش!
سال ۲۰۲۵، سالی است که هوش مصنوعی همه‌چیز را تغییر می‌دهد. از بهبود بهره‌وری در محیط‌های کاری تا انقلاب در دنیای خلاقیت، این ۱۰ اپلیکیشن هوش مصنوعی با قابلیت‌های نوآورانه، مسیر جدیدی را در زندگی روزمره و حرفه‌ای ما ترسیم خواهند کرد.
ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۵ ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۵
مجله مشهور فوربز، لیست به‌روزرسانی شده و ۱۰ نفره ثروتمندترین زنان جهان در نیمه اول سال ۲۰۲۵ میلادی را منتشر کرد.
برگزیده
حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد
حقوق سربازان مجرد در مناطق عملیاتی، حداقل ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.
بانک‌ها سال ۱۴۰۳ چقدر وام دادند؟ بانک‌ها سال ۱۴۰۳ چقدر وام دادند؟
در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷ هزار و ۶۶۴ همت تسهیلات پرداخت شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱ هزار و ۸۹۶ همت معادل ۳۲.۹ درصد افزایش داشته است.
کالابرگ مرحله دوم دهک ۱ تا ۳ واریز شد کالابرگ مرحله دوم دهک ۱ تا ۳ واریز شد
سخنگوی طرح کالابرگ: سرپرستان خانوارِ حدود ۳۰ میلیون نفر از هموطنان از امروز می‌توانند با مراجعه به ۲۳۰ هزار فروشگاه از ۱۱ قلم محصول تعریف شده در طرح را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هریک از اعضا خانواده خود خرید کنند.
صفحه خبر بالای تصاویر