به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: روحی با تاکید بر شفافیت و دسترسی آسان همه همکاران در سراسر کشور به این سامانه، خاطرنشان کرد: در این سامانه کلیه خدمات پرسنل اعم از برنامههای آموزشی، اطلاعات پرسنلی، دستورالعملها، فرمها، پرونده درمان و همچنین میز خدمت الکترونیک به منظور طرح سوالات و مشکلات پرسنلی و رفاهی همکاران و دریافت پاسخ در کمترین زمان ممکن، سامانه انتصابات مدیران پایه و میانی به منظور تسهیل و تسریع در انجام فرآیندهای انتصابات و شفاف سازی و اطلاع رسانی به هنگام، فیش رفاهی برای همکاران در جهت اطلاع از میزان پرداختیهای مختلف رفاهی، پاداشها و. کارنامه بهره وری شعب، مشاهده آخرین وضعیت وام دریافتی، مانده اقساط و مبلغ وام پرداختی هر کارمند، سیستم ثبت سوابق خدمتی کارکنان قراردادی، سامانههای فیش، احکام حقوقی، بیمه ایران من، درمان (بیمه شدگان) و موارد دیگری پیشبینی شده و همکاران با ورود به این سامانه میتوانند از این امکانات استفاده نمایند.
مدیر کل منابع انسانی بیان داشت: در سال گذشته در این سامانه از طریق کیف پول الکترونیکی، اعتبار ۱۳۰ میلیون ریالی برای هر یک از کارکنان شاغل و بازنشسته اختصاص یافت که همکاران میتوانستند با استفاده ازاعتبار این کیف، نسبت به خرید یک فقره بیمه نامه شخص ثالث اقدام نمایند و یا از طریق شرکت مهر سیاحت سبا، ازامکانات ۱۵۰۰ هتل، مراکز اقامتی، گردشگری و خرید بلیط هواپیما در اقصی نقاط کشور استفاده نمایند.
وی افزود: در سال جاری نیز مبلغ ۱۳۰ میلیون ریال اعتبار برای کیف الکترونیکی به صورت علیالحساب پیش بینی شده و بعد از ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه سال ۱۴۰۲، مبلغ قطعی کیف پول الکترونیکی اعمال خواهد شد. همچنین از خردادماه نیز امکان استفاده از رستورانها، خرید بلیط قطار به این سامانه افزوده خواهد شد و همکاران با ورود به سامانه و انتخاب نوع خدمت (هتل یا بلیط) و شهر مورد نظر، میتوانند فهرست هتلها و مراکز اقامتی در هر شهر و پروازهای هواپیماییهای مختلف را مشاهده و انتخاب نمایند.
روحی در خصوص طرحهای در دست اجرا نیز تصریح کرد: بر اساس مذاکرات انجام شده، در نظر داریم نسبت به استفاده از امکانات وتسهیلات تامین کنندگان مطرح در کشور از جمله اسنپ، گروه لوازم خانگی انتخاب و ... اقدام نماییم و همچنین در راستای توسعه خدمات رفاهی درحوزه رستورانها، الکترونیکی کردن فرآیندهای کاری در حوزه منابع انسانی از جمله صدور تسویه حسابها، نقص عضو، ثبت نام بیمه شدگان قراردادهای درمان (تبعی ۳ و ..) و ارسال پیامک به مناسبت سالروز تولد کارکنان و اعضای خانواده آنها نیز اقدامات خوبی انجام شده که در صورت نهایی شدن، به اطلاع همکاران خواهد رسید.