کد خبر: ۱۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مدیر عامل بیمه ایران:

تاکید اصلی بر بهبود معیشت، توانمند سازی و عدالت در حوزه رفاهی همکاران است

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در جلسه یک شنبه‌های نوآورانه که با حضور سید محمد ناصر مبرقعی، سیدعلیرضا سادات میر، اسماعیل مهدوی نیا، علیرضا مقدسی اعضای هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران در ساختمان مرکزی، ضمن بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه رفاهی کارکنان شرکت، استفاده از فناوری‌های نوین، هوشمندسازی، توسعه خدمات غیرحضوری و توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت دانست و از مجموعه مدیران و همچنین همکاران خود به پاس اقدامات انجام شده در این عرصه قدردانی کرد و بر لزوم اجرای هر چه سریع تر، مصوبات هیات مدیره، برای بهبود هرچه بیشتر شرایط معیشتی و عدالت محوری در حوزه رفاهی کارکنان تاکید نمود.
تاکید اصلی بر بهبود معیشت، توانمند سازی و عدالت در حوزه رفاهی همکاران است

تاکید اصلی بر بهبود معیشت، توانمند سازی و عدالت در حوزه رفاهی همکاران است

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: شریفی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در یک سال اخیر و با حمایت‌های اعضای هیات مدیره در حوزه رفاهی صورت گرفته، این اقدامات را نتیجه ریل گذاری مدیران قبلی شرکت برای خدمات رفاهی کارکنان دانست و اظهار داشت: اقدامات بسیار خوب و مثبتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ برای افزایش و بهبود رفاه و معیشت همکاران صورت گرفته و برای این منظور و برخورداری هر چه بهتر، سامانه‌های رفاهی در شرکت ایجاد شده است.

شریفی در ادامه به ایجاد خانه فرهنگ و مصاحبه با پیشکسوتان و مدیران سابق بیمه ایران تحت عنوان " تدوین تاریخ شفاهی" پرداخت و بیان داشت: بیمه ایران بعنوان یک شرکت ۸۸ ساله، قطعا به مرحله‌ای از بلوغ و رشد رسیده که بتواند علاوه بر حوزه‌های فنی و بیمه گری با استفاده از تجربیات خود و سایر شرکت ها، در حوزه رفاهی تصمیمات مهمی برای ایجاد تحول و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان بگیرد و امیدوارم این روند با توسعه سامانه‌های رفاهی و ایجاد اپ موبایلی بصورت مستمر ادامه داشته باشد و در نهایت به مرحله‌ای برسیم که در نتیجه این اقدامات حال همکاران و خانواده‌های آنان بهتر شود.

سید محمد ناصرمبرقعی عضو هیات مدیره، بیمه ایران را شرکتی بحران محور توصیف کرد و گفت: رسیدگی به مطالبات برحق شغلی، رفاهی و انگیزشی کارکنان شرکت که در حوزه‌های مختلف صدور و پرداخت خسارت، بعلت مشکلات شغلی و کاری دچار صدمات روحی و جسمی شده اند همواره مورد تاکید هیات مدیره بوده و در این رستا و برای توانمند سازی همکاران و خانوده‌های آن‌ها ایجاد سامانه رفاهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مهمترین شاخصه این سامانه، عدالت محوری و بهبودرضایت شغلی کارکنان بود، به همین منظور سامانه رفاهی با ساختاری پویا و سازنده در حوزه خدمات رفاهی برای برخورداری یکسان و برابر همه همکاران راه اندازی گردیده و با نظر سنجی صورت گرفته بطور نسبی موجب افزایش میزان رضایتمندی کارکنان از این خدمات رفاهی شده است.

مبرقعی خواستار ارسال اخبار شرکت و موضوعات مختلف حوزه رفاهی برای تکریم و اطلاع همکاران بازنشسته از اقدامات صورت گرفته و امکانات رفاهی شرکت شد.

سید علیرضا سادات میر عضو هیات مدیره، استفاده از فن آوری‌های نوین برای ایجاد سامانه‌های مختلف از جمله سامانه رفاهی را یکی از استراتژی‌ها و انتظارات اعضای هیات مدیره برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی همکاران عنوان و تصریح کرد: گام‌های موثری در راستای حمایت از وضع معیشتی، رفاهی کارکنان از سوی اعضای هیات مدیره برداشته شده و درتلاش هستیم از طریق ظرفیت‌های موجود و با تسریع در روند اجرای این خدمات و برنامه ها، آثار و برکات این تغییرات در حوزه‌های مختلف بیمه گری، رفاهی و ... نمود بیشتری داشته باشد.

مقدسی عضو هیات مدیره، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین و ارزنده‌ترین سرمایه شرکت دانست و با شرح فعالیت‌های صورت گرفته برای الکترونیکی کردن فرآیندها، به موضوع شفاف سازی و افزایش رضایتمندی و تسهیل و تسریع در پاسخگویی به نیاز‌های رفاهی و پرسنل همکاران شاغل و بازنشسته شرکت در سامانه جامع منابع انسانی پرداخت و تاکید کرد: توجه به ارتقا و بهبود و توسعه وضعیت معیشت همکاران علاوه بر اجر اخروی یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود که می‌تواند شرکت را، در تحقق اهداف و ارائه خدمات هر بهتر به مشتریان و بیمه گزاران به موفقیت‌های هرچه بیشتر برساند.

عضو هیات مدیره توجه به حوزه منابع انسانی و جانشین پروری برای شرکت را گام مهمی در تحقق اهداف و حفظ و نگهداری دستاورد‌ها برشمرد و گفت: در کمیته جبران خدمات و شورای فن آوری جلسات مختلفی برگزار و تصمیات بسیار خوبی برای ارتقا و بهبود وضعیت معیشتی همکاران و شرکت اتخاذ شده، ولی علی رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته، گاهی تاخیر در ادامه و ارائه خدمات رفاهی، موجب از بین رفتن آثار مثبت این خدمات می‌شود، امیدوارم با افزایش کیفیت و تسریع و استمرار روند خدمات رفاهی شاهد تحقق آثار مثبت این برنامه‌ها واهداف تعیین شده باشیم.

گفتنی است سامانه جامع منابع انسانی در حوزه رفاهی و اداری برای کارکنان شرکت راه اندازی گردیده تا همکاران با استفاده از تسهیلات و امکانات این سامانه به آسانی از میزان تسهیلات دریافتی، پرداخت‌های مناسبتی، احکام و ... آگاهی یافته و از کیف پول الکترونیکی برای استفاده در حوزه‌های مختلف صدور بیمه نامه، گردشگری، رستوران، بلیط هواپیما و سایرخدمات و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این سامانه برخوردار شوند.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
مبلغ جریمه ورود غیرمجاز به طرح ترافیک تغییر کرده است؟ مبلغ جریمه ورود غیرمجاز به طرح ترافیک تغییر کرده است؟
تعرفه‌های جدید طرح ترافیک تهران از ۱۰ خرداد رسما اجرا شد و تغییرات تازه‌ای را به همراه آورد که واکنش‌های زیادی در میان شهروندان و کارشناسان برانگیخت.
از وسایل داخل کوله پشتی دانش آموزان خبر دارید؟ از وسایل داخل کوله پشتی دانش آموزان خبر دارید؟
گرایش دانش‌آموزان به مصرف دخانیات با ابزار‌هایی نوظهور، در حال رشد است؛ آمار‌ها و واقعیت‌ها این موضوع را تأیید می‌کنند و صدای زنگ خطر در مدرسه‌ها هنوز خاموش است.
معمای جدیدی به نام سووشون! معمای جدیدی به نام سووشون!
«با تنگ شدن راه تنفس این سریال‌ها، این مخاطب نه به سوی صداوسیما، بلکه به سراغ محتوای خارجی خواهد رفت و این گزاره‌ای است که توسط مطالعات علمی (نظیر نظرسنجی کشوری مرداد ۱۴۰۰ ایسپا) نیز به اثبات رسیده است.»
گرما با سرطان بانوان ارتباطی دارد؟ گرما با سرطان بانوان ارتباطی دارد؟
طبق یک مطالعه جدید، همزمان با افزایش دما در کشور‌های خاورمیانه و شمال آفریقا در دو دهه گذشته، مرگ و میر ناشی از سرطان در میان زنان نیز افزایش یافته است.
ماهسون به ایران می‌آید؟ ماهسون به ایران می‌آید؟
ماهسون (خواننده ترکیه‌ای) برگزاری کنسرت در ایران را تکذیب کرد.
نیویورک تایمز در خصوص رابطه ایران و آمریکا افشاگری کرد! نیویورک تایمز در خصوص رابطه ایران و آمریکا افشاگری کرد!
نیویورک‌تایمز اعلام کرد: ویتکاف پیشنهاد کرده یک کنسرسیوم منطقه‌ای برای تولید انرژی هسته‌ای ایجاد شود که ایران، عربستان سعودی، سایر کشور‌های عربی و ایالات متحده را دربر می‌گیرد.
نگران طراحی سوالات امتحانات نهایی نباشید توسط معلمان رسمی و با صلاحیت انجام خواهد شد! نگران طراحی سوالات امتحانات نهایی نباشید توسط معلمان رسمی و با صلاحیت انجام خواهد شد!
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با رد شایعات مربوط به حضور چهره‌های غیرآموزشی در طراحی سوالات امتحانات نهایی گفت: تنها دبیران رسمی با تحصیلات مرتبط و سابقه معتبر مجاز به طراحی سوالات هستند.
برگزیده
اگر در جایگاه عرضه سوخت مجبور به خرید اجباری مکمل سوخت شدیم چه کنیم؟ اگر در جایگاه عرضه سوخت مجبور به خرید اجباری مکمل سوخت شدیم چه کنیم؟
در صورت فروش اجباری مکمل‌های سوخت در پمپ بنزین‌ها، تماس صرف با شماره شرکت ملی پخش یا صنف جایگاه‌داران و حتی تعزیرات حکومتی، هیچ اختلال و گرفتاری برای فرد کلاهبردار به وجود نیاورده و تنها در صورت پیگیری و اثبات، مالک جایگاه جریمه می‌شود.
اسامی بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی منتشر شد اسامی بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی منتشر شد
فهرست بزرگ‌ترین بدهکاران مشکوک‌الوصول بانک‌ها تنها یک آمار ساده نیست؛ این اسامی، بخشی از بحران ناترازی نظام بانکی را عیان می‌کند. شرکت‌هایی که هزاران میلیارد وام گرفته‌اند و حالا بازپرداختی در کار نیست.
مافیای افزایش قیمت لبنیات مافیای افزایش قیمت لبنیات
نرخ جدید شیرخام ۲۳ هزار تومان تعیین شد؛ رقمی که نه‌تنها با واقعیت بازار همخوانی ندارد، بلکه به گفته علی‌احسان ظفری، رئیس هیأت مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی، حاصل فشار و تصمیم‌گیری‌های غیرشفاف و لابی‌گری‌های قدرتمند است؛ چنان‌که شورای قیمت‌گذاری بدون توجه به نظرات کارشناسی اقدام به تصویب نرخ جدید شیرخام کرد که روند قیمت لبنیات را بار دیگر صعودی می‌کند.
صفحه خبر بالای تصاویر