کد خبر: ۱۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مدیر عامل بیمه ایران:

تاکید اصلی بر بهبود معیشت، توانمند سازی و عدالت در حوزه رفاهی همکاران است

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در جلسه یک شنبه‌های نوآورانه که با حضور سید محمد ناصر مبرقعی، سیدعلیرضا سادات میر، اسماعیل مهدوی نیا، علیرضا مقدسی اعضای هیات مدیره، جمعی از معاونین و مدیران در ساختمان مرکزی، ضمن بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه رفاهی کارکنان شرکت، استفاده از فناوری‌های نوین، هوشمندسازی، توسعه خدمات غیرحضوری و توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت دانست و از مجموعه مدیران و همچنین همکاران خود به پاس اقدامات انجام شده در این عرصه قدردانی کرد و بر لزوم اجرای هر چه سریع تر، مصوبات هیات مدیره، برای بهبود هرچه بیشتر شرایط معیشتی و عدالت محوری در حوزه رفاهی کارکنان تاکید نمود.
تاکید اصلی بر بهبود معیشت، توانمند سازی و عدالت در حوزه رفاهی همکاران است

تاکید اصلی بر بهبود معیشت، توانمند سازی و عدالت در حوزه رفاهی همکاران است

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: شریفی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در یک سال اخیر و با حمایت‌های اعضای هیات مدیره در حوزه رفاهی صورت گرفته، این اقدامات را نتیجه ریل گذاری مدیران قبلی شرکت برای خدمات رفاهی کارکنان دانست و اظهار داشت: اقدامات بسیار خوب و مثبتی از ابتدای سال ۱۴۰۱ برای افزایش و بهبود رفاه و معیشت همکاران صورت گرفته و برای این منظور و برخورداری هر چه بهتر، سامانه‌های رفاهی در شرکت ایجاد شده است.

شریفی در ادامه به ایجاد خانه فرهنگ و مصاحبه با پیشکسوتان و مدیران سابق بیمه ایران تحت عنوان " تدوین تاریخ شفاهی" پرداخت و بیان داشت: بیمه ایران بعنوان یک شرکت ۸۸ ساله، قطعا به مرحله‌ای از بلوغ و رشد رسیده که بتواند علاوه بر حوزه‌های فنی و بیمه گری با استفاده از تجربیات خود و سایر شرکت ها، در حوزه رفاهی تصمیمات مهمی برای ایجاد تحول و بهبود وضعیت رفاهی کارکنان بگیرد و امیدوارم این روند با توسعه سامانه‌های رفاهی و ایجاد اپ موبایلی بصورت مستمر ادامه داشته باشد و در نهایت به مرحله‌ای برسیم که در نتیجه این اقدامات حال همکاران و خانواده‌های آنان بهتر شود.

سید محمد ناصرمبرقعی عضو هیات مدیره، بیمه ایران را شرکتی بحران محور توصیف کرد و گفت: رسیدگی به مطالبات برحق شغلی، رفاهی و انگیزشی کارکنان شرکت که در حوزه‌های مختلف صدور و پرداخت خسارت، بعلت مشکلات شغلی و کاری دچار صدمات روحی و جسمی شده اند همواره مورد تاکید هیات مدیره بوده و در این رستا و برای توانمند سازی همکاران و خانوده‌های آن‌ها ایجاد سامانه رفاهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مهمترین شاخصه این سامانه، عدالت محوری و بهبودرضایت شغلی کارکنان بود، به همین منظور سامانه رفاهی با ساختاری پویا و سازنده در حوزه خدمات رفاهی برای برخورداری یکسان و برابر همه همکاران راه اندازی گردیده و با نظر سنجی صورت گرفته بطور نسبی موجب افزایش میزان رضایتمندی کارکنان از این خدمات رفاهی شده است.

مبرقعی خواستار ارسال اخبار شرکت و موضوعات مختلف حوزه رفاهی برای تکریم و اطلاع همکاران بازنشسته از اقدامات صورت گرفته و امکانات رفاهی شرکت شد.

سید علیرضا سادات میر عضو هیات مدیره، استفاده از فن آوری‌های نوین برای ایجاد سامانه‌های مختلف از جمله سامانه رفاهی را یکی از استراتژی‌ها و انتظارات اعضای هیات مدیره برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی همکاران عنوان و تصریح کرد: گام‌های موثری در راستای حمایت از وضع معیشتی، رفاهی کارکنان از سوی اعضای هیات مدیره برداشته شده و درتلاش هستیم از طریق ظرفیت‌های موجود و با تسریع در روند اجرای این خدمات و برنامه ها، آثار و برکات این تغییرات در حوزه‌های مختلف بیمه گری، رفاهی و ... نمود بیشتری داشته باشد.

مقدسی عضو هیات مدیره، نیروی انسانی را بزرگ‌ترین و ارزنده‌ترین سرمایه شرکت دانست و با شرح فعالیت‌های صورت گرفته برای الکترونیکی کردن فرآیندها، به موضوع شفاف سازی و افزایش رضایتمندی و تسهیل و تسریع در پاسخگویی به نیاز‌های رفاهی و پرسنل همکاران شاغل و بازنشسته شرکت در سامانه جامع منابع انسانی پرداخت و تاکید کرد: توجه به ارتقا و بهبود و توسعه وضعیت معیشت همکاران علاوه بر اجر اخروی یک نوع سرمایه گذاری محسوب می‌شود که می‌تواند شرکت را، در تحقق اهداف و ارائه خدمات هر بهتر به مشتریان و بیمه گزاران به موفقیت‌های هرچه بیشتر برساند.

عضو هیات مدیره توجه به حوزه منابع انسانی و جانشین پروری برای شرکت را گام مهمی در تحقق اهداف و حفظ و نگهداری دستاورد‌ها برشمرد و گفت: در کمیته جبران خدمات و شورای فن آوری جلسات مختلفی برگزار و تصمیات بسیار خوبی برای ارتقا و بهبود وضعیت معیشتی همکاران و شرکت اتخاذ شده، ولی علی رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته، گاهی تاخیر در ادامه و ارائه خدمات رفاهی، موجب از بین رفتن آثار مثبت این خدمات می‌شود، امیدوارم با افزایش کیفیت و تسریع و استمرار روند خدمات رفاهی شاهد تحقق آثار مثبت این برنامه‌ها واهداف تعیین شده باشیم.

گفتنی است سامانه جامع منابع انسانی در حوزه رفاهی و اداری برای کارکنان شرکت راه اندازی گردیده تا همکاران با استفاده از تسهیلات و امکانات این سامانه به آسانی از میزان تسهیلات دریافتی، پرداخت‌های مناسبتی، احکام و ... آگاهی یافته و از کیف پول الکترونیکی برای استفاده در حوزه‌های مختلف صدور بیمه نامه، گردشگری، رستوران، بلیط هواپیما و سایرخدمات و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این سامانه برخوردار شوند.

برچسب ها: بیمه ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
رابطه ترامپ با ایران احساسی است؟ رابطه ترامپ با ایران احساسی است؟
رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: «من ضرب‌الاجلی تعیین کرده‌ام، اما این ضرب‌الاجل بر اساس احساس من است، نه زمان مشخص. اگر حس کنم دیگر وقتش رسیده، اقدام خواهیم کرد»!
از نوشیدن آب داغ غافل نشوید! از نوشیدن آب داغ غافل نشوید!
نوشیدن آب داغ می‌تواند راه‌حل بسیاری از مشکلات باشد؛ مانند سینوزیت، استرس و کاهش وزن. بسیاری از کسانی که به سلامت‌شان اهمیت می‌دهند، عادت دارند هر روز صبح یا قبل از خواب آب گرم بنوشند. اما نظر علم درباره این عادت چیست؟
افغانستان اتباع خود را گردن نمی‌گیرد؟! افغانستان اتباع خود را گردن نمی‌گیرد؟!
نادر یار احمدی مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: مهاجرت امروز به یک پدیده دائمی تبدیل شده است در حالیکه تا قبل از این ما این اعتقاد را نداشتیم.
امسال سال مار باید مارکشی راه بیندازیم؟ امسال سال مار باید مارکشی راه بیندازیم؟
یک متخصص حیات وحش با اشاره به اینکه نام‌گذاری سال‌ها به نام حیوانات، فرصت مناسبی را در سال ۱۴۰۴ برای تاکید بر اهمیت فرهنگی و زیست‌محیطی مار‌ها فراهم کرده است گفت: اگرچه از نظر نمادین، مار‌ها به عنوان نماد شفا شناخته می‌شوند، اما در عمل، برخورد انسان با مار‌ها متفاوت است چرا که ترس از این مار‌های سمی موجب ترس از سایر مار‌ها نیز شده است. این امر باعث می‌شود مار‌ها در معرض خطر قتل عام ناشی از تصور اشتباه از مار‌های سمی قرار بگیرند.
دشت سوسن دشت سوسن
دشت «سوسن»، یکی از جاذبه‌های طبیعی استان خوزستان، در ۳۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان ایذه قرار دارد. این منطقه از دو دهستان دشت «سوسن شرقی» با مرکزیت «جنگه» و دشت «سوسن غربی» با مرکزیت «ترشک» تشکیل شده و در مجاورت استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. عبور رودخانه کارون از میان دشت شرایط مناسبی برای گردشگری و فعالیت‌های طبیعت‌گردی فراهم کرده است.
اگر با هوش مصنوعی سر و کار داری به دنبال نصب این ۱۰ اپلیکیشن باش! اگر با هوش مصنوعی سر و کار داری به دنبال نصب این ۱۰ اپلیکیشن باش!
سال ۲۰۲۵، سالی است که هوش مصنوعی همه‌چیز را تغییر می‌دهد. از بهبود بهره‌وری در محیط‌های کاری تا انقلاب در دنیای خلاقیت، این ۱۰ اپلیکیشن هوش مصنوعی با قابلیت‌های نوآورانه، مسیر جدیدی را در زندگی روزمره و حرفه‌ای ما ترسیم خواهند کرد.
ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۵ ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۵
مجله مشهور فوربز، لیست به‌روزرسانی شده و ۱۰ نفره ثروتمندترین زنان جهان در نیمه اول سال ۲۰۲۵ میلادی را منتشر کرد.
برگزیده
حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد حقوق جدید سربازان در سال ۱۴۰۴ اعلام شد
حقوق سربازان مجرد در مناطق عملیاتی، حداقل ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.
بانک‌ها سال ۱۴۰۳ چقدر وام دادند؟ بانک‌ها سال ۱۴۰۳ چقدر وام دادند؟
در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷ هزار و ۶۶۴ همت تسهیلات پرداخت شده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱ هزار و ۸۹۶ همت معادل ۳۲.۹ درصد افزایش داشته است.
کالابرگ مرحله دوم دهک ۱ تا ۳ واریز شد کالابرگ مرحله دوم دهک ۱ تا ۳ واریز شد
سخنگوی طرح کالابرگ: سرپرستان خانوارِ حدود ۳۰ میلیون نفر از هموطنان از امروز می‌توانند با مراجعه به ۲۳۰ هزار فروشگاه از ۱۱ قلم محصول تعریف شده در طرح را به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هریک از اعضا خانواده خود خرید کنند.
صفحه خبر بالای تصاویر