به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران: محمود شایان در این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن روز روابط عمومی، گفت: روابط عمومی، ویترین بانک ملی ایران است و نقش بسیار مهمی در ارتباط موثر میان بانک و عموم جامعه دارد.
وی ضمن تاکید بر نقش نیروی انسانی در رسیدن به اهداف عالیه بانک، بیان کرد: بدنه کارشناسی قوی و با تجریه از مزیتهای روابط عمومی بانک است و این تجربه با مجهز شدن به دانش روابط عمومی روز جهان، یک جهش مهم را در عملکرد این بخش رقم میزند.
حسن کاظمی نیز در این دیدار روابط عمومی را چشم و چراغ بانک خواند و لازمه موفقیت بانک در عرصههای مختلف را عملکرد مطلوب روابط عمومی در انعکاس برنامه و خدمات آن به مشتریان دانست.
در این بازدید، عضو هیات مدیره و معاون منابع انسانی ضمن دیدار با کارکنان این اداره از نظرات و دیدگاههای آنها در رابطه با مسائل مختلف بانک آگاه شدند.