کد خبر: ۱۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

معرفی بیمه تعاون به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور

در اختتامیه نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور، بیمه تعاون به عنوان روابط عمومی برتر صنعت معرفی شد.
معرفی بیمه تعاون به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور

معرفی بیمه تعاون به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون:نهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر صنعت بیمه کشور، عصر روز دوشنبه اول خرداد با معرفی برگزیدگان خود به پایان رسید که در این افتخار، یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز به عنوان مدیرعامل شرکت برتر در زمینه روابط عمومی حضور داشت و همراهی خود را با روابط عمومی بیمه تعاون نشان داد.

جوایز این دوره از رقابت‌ها نیز از سوی مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی؛ مهدی محمدی، مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد و امور دارایی؛ علی استاد هاشمی، معاون نظارت بیمه مرکزی؛ مصطفی رئوفی، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی؛ محمد سلطانی فر، رئیس کمیته داوران جشنواره و سیدغلامرضا کاظمی دینان، پیشکسوت روابط عمومی به سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان شرکت بیمه تعاون اهدا شد.
بر این اساس، شرکت بیمه تعاون دو رشته «رضایت مشتری» و «مطالعات پژوهش‌های اجتماعی» به عنوان منتخب جشنواره شناخته شد.

گفتنی است پیشتر در هشتمین پویش سه شنبه‌های نوآوری بیمه مرکزی که با ارائه «رویکرد جت، گارانتی رضایت مشتریان» از سوی بیمه تعاون همراه بوده است، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی نیز تأکید کرده بود که «صنعت بیمه مجموعه‌ای مردم مدار و مخاطب محور است و تمامی فعل و انفعالات در حوزه تصمیم سازی و عملیات بیمه‌ای در راستای رضایتمندی مشتریان محصولات و خدمات بیمه‌ای صورت می‌گیرد».

از دیگر سو، رئیس کل بیمه مرکزی در روند بازدید از شعبه رشت شرکت بیمه تعاون به طرح‌های نوآورانه این شرکت نیز اشاره کرده بود و با تأکید بر کلیدواژه «نوآوری» مطرح کرد: «بحث نوآوری در شرکت بیمه تعاون بسیار حائز توجه است و ما نیز در بیمه مرکزی در این خصوص پیگیر هستیم».

او در ادامه تأکید کرد: «بیمه تعاون به صورت سیستماتیک و در چهارچوب مقررات اداری به بحث پرداخت خسارت توجه کرده و امیدوارم بیش از پیش این استراتژی دنبال شده و به سایر شرکت‌ها نیز تجربه این عمل، انتقال داده شود».

انتظارات رئیس کل بیمه مرکزی از روابط عمومی و رسانه‌های صنعت بیمه

در این نشست، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی نیز به تشریح دیدگاه‌ها و انتظارات خود از روابط عمومی شرکت‌ها و رسانه‌های فعال در صنعت بیمه پرداخت و اظهار داشت: «مطلوب است که خبرگزاری تخصصی صنعت بیمه را راه اندازی کنیم».

او در ادامه در بخش دوم به ضرورت «اولویت بندی رسانه ها» اشاره کرد و گفت: «رسانه‌ها باید به دنبال چالش‌هایی باشند که به بحران‌های اصلی منجر می‌شوند و در مواردی که فضای حاشیه‌ای را تقویت می‌کند رویکرد ثانویه را اتخاذ کنند؛ به طور مثال آنچه هم اکنون اولویت محسوب می‌شود بحث بیمه‌های درمان است که بسیار بحرانی بوده و در وهله دیگر نیز بحث آموزش کارکنان و مدیران است که در صورت عدم توجه می‌تواند منجر به چالش شود».

رئیس کل بیمه مرکزی سومین مورد را «ارتباطات بین المللی» معرفی کرد و اظهار داشت: «علی رغم شرایط تحریم، اگر هم اکنون در سطح منطقه و فضای بین المللی فعالیت نکنیم و از ظرفیت موجود غافل شویم، در آینده به سختی می‌توانیم برای خود فضایی را خلق کنیم».

بهزادپور «نظارت هوشمند» را به عنوان مورد چهارم معرفی کرد و از رسانه‌ها خواست تا به این مورد نیز به عنوان چالش اصلی توجه کنند و تشریح کرد: «در فصل ۸ قانون اساسی به نظارت همگانی و عمومی می‌پردازد که نظارت عمومی به این معناست که مردم برای چیزی که برایشان اهمیت دارد بیایند مشارکت کنند و ما باید امروز بدانیم که چه کنیم تا در این زمینه مردم را نیز به فعالیت واداریم».

وی پنجمین مورد را «حضور به موقع و پاسخگویی» عنوان کرد و اظهار داشت: «ما باید به موقع سوالاتی که مطرح می‌شوند را پاسخ دهیم؛ در این خصوص حتی در زمینه تبیین نیز باید فعال بوده و به طور مثال در موضوع برنامه هفتم توسعه باید حضور بیمه پررنگ‌تر باشد و رسانه‌ها نیز به این موضوع بپردازند؛ یا در مثال دیگری که ضرورت دارد ما تبیین کنیم این است که در دولت سیزدهم نزدیک به ۲۷ میلیون خانه بیمه شدند».

رئیس کل بیمه مرکزی مورد ششم را «تخصصی کردن نگاه به بخش‌های مختلف صنعت» عنوان کرد و این مهم را تکلیف رسانه‌ها دانست.

بهزادپور «رعایت اخلاق حرفه ای» را نیز به عنوان مورد هفتم و دیگر تکلیفی که از سوی رسانه‌ها ضرورت دارد انجام شود عنوان کرد.

او در هشتمین و آخرین مورد «تعامل سازنده» را مطرح کرد و اظهار داشت که این مهم باید بین روابط عمومی و رسانه‌ها صورت پذیرفته و ما نیز باید به آن ساختار دهیم.

برچسب ها: بیمه تعاون
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
عوارض خطرناک استفاده از موبایل در دستشویی عوارض خطرناک استفاده از موبایل در دستشویی
بسیاری از افراد به تلفن همراه خود وابستگی زیادی دارند و حتی آن را تا دستشویی و حمام نیز با خود می‌برند.
فرونشست پارکینگ در قیطریه ۳ خودرو را بلعید فرونشست پارکینگ در قیطریه ۳ خودرو را بلعید
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، از یک مورد حادثه فروکش کردن کف پارکینگ ساختمان مسکونی خبر داد.
مُسکنی که خطر خونریزی داخلی را افزایش می‌دهد مُسکنی که خطر خونریزی داخلی را افزایش می‌دهد
افرادی که از دارو‌های رقیق‌کننده خون استفاده می‌کنند، در صورت مصرف دارو‌های ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAID) مانند ایبوپروفن یا ناپروکسن، دو برابر با خطر خونریزی داخلی مواجهند.
ضبط سلمان فارسی از سر گرفته شد ضبط سلمان فارسی از سر گرفته شد
سریال «سلمان فارسی» که ضبط آن متوقف شده بود با بازگشت میرباقری ـ کارگردان ـ از سر گرفته شد
جشن تولد امیر قلعه نویی در قصرش جشن تولد امیر قلعه نویی در قصرش
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تولد ۶۱ سالگی‌اش را در منزلش که بی‌شباهت به قصر نیست و در کنار پسرش جشن گرفت.
لامبورگینی ۲ میلیون دلاری که یک ایرانی ساخت لامبورگینی ۲ میلیون دلاری که یک ایرانی ساخت
وناتوس رونوشت منصوری از شاسی بلند اوروس لامبورگینی است. تمامی ابعاد لامبورگینی وناتوس منصوری دقیقا مشابه نسخه استاندارد لامبورگینی اوروس است با این تفاوت که ستون دوم یا «B» حدود ۲۰۰ میلیمتر عقب‌تر رفته است.
واکسیناسیون عمومی علیه HPV ضروری است؟ واکسیناسیون عمومی علیه HPV ضروری است؟
اخیرا در برخی صفحات مجازی افراد تشویق به دریافت واکسن HPV می‌شوند؛ اظهاراتی که در برخی مواقع غیر علمی و نادرست هستند
برگزیده
نرخ بهره بین بانکی رشد کرد نرخ بهره بین بانکی رشد کرد
بر اساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته آخر آبان ماه، با افزایش ۰.۶ درصدی به بالاترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا امروز رسید.
۶۴۰۰ عضو هیات مدیره زیر بلیط دولت ۶۴۰۰ عضو هیات مدیره زیر بلیط دولت
در جریان ارایه گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۲، رییس کل دیوان محاسبات، اعلام کرد از مجموع ردیف‌هایی که نمایندگان به عنوان منابع عمومی بودجه سال ۱۴۰۲ مصوب کردند رقمی بالغ بر ۳۵۰ همت محقق نشده است.
باخت خودروهای الکتریکی مرسدس بنز به چینی‌ها باخت خودروهای الکتریکی مرسدس بنز به چینی‌ها
مرسدس بنز با توجه به رقابت شدید رقبای ارزان‌تر ساخت چین، با افت فروش خودروهای الکتریکی مواجه شده است.
صفحه خبر بالای تصاویر