کد خبر: ۱۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
دکتر زارعیان در همایش کسب و کار اعلام کرد:

تجاری سازی، الزام کنونی کسب و کار مخابرات است

معاون تجاری و خدمات مشتریان در همایش توسعه کسب و کار مخابرات ایران در اصفهان که امروز سه شنبه ۵ اردیبهشت برگزار شد، گفت: اکنون حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه رقابت لحظه‌ای و بر اساس نوآوری و عدم تکرار است و فروش با فرایند‌های جدید و ساده سازی شده صورت می‌گیرد، بنابراین کسب و کارخود را براین اساس باید تجاری و متحول کنیم.

تجاری سازی، الزام کنونی کسب و کار مخابرات است

به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :دکتر زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان ضمن بیان این مطلب در همایش کسب و کار شرکت مخابرات ایران، به رقابت غیر حیطه بندی شده (بزرگ – کوچک، بزرگ – بزرگ) بازار ارتباطی امروز اشاره کرد و گفت: وجود شرکت‌های ارتباطی و مخابراتی در کشور با کمترین هزینه در این رقابت، فضا کسب و کار را تغییر داده، الزام بازار ما را به این مسیر رهنمون می‌سازد، باید این موضوع را بدانیم و درک کنیم تا با برنامه ریزی دقیق‌تر به نیاز‌های مشتریان پاسخ دهیم.

وی افزود: مشتریان هدف شرکت مخابرات ایران، کسب و کار‌هایی هستند که به دنبال بهبود سازمانی از طریق توجه به فناوری‌های نوین موجود در خارج از مرز‌های سازمانی خود بوده و با معیار‌های تعیین شده توسط شرکت مخابرات ایران تطابق داشته باشد.

معاون تجاری و خدمات مشتریان با اشاره به ورود استارتاپ‌های داخلی و تاثیر بر بازار‌های سنتی گفت: ورود اسنپ و دگرگونی سیستم حمل و نقل مثال خوبی بر این امر است.

تاکید بر فراگیر بودن حوزه کسب و کار

دکتر زارعیان با تاکید بر فراگیر بودن حوزه کسب و کار و اینکه همه حوزه‌های مخابرات باید در توسعه و رونق کسب وکار همکاری داشته باشند، اظهارداشت:حوز تجاری تنها ۲۵ درصد از شاخص‌های عملکردی را در این زمینه بر عهده دارد و ۷۵ درصد از شاخص‌ها مربوط به حوزه‌های شبکه، IT، راهبرد و کسب وکار، مالی، زنجیر تامین، حقوقی و روابط‌عمومی می‌باشد که انشالله با کمک و هماهنگی همه به اهداف ترسیم شده برسیم.

وی یکی از ویژگی‌های خوب عملکردی شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ را سادگی و بدون تشریفات بودن خواند واظهارداشت: برگزاری رویداد‌هایی از این دست می‌تواند آغاز همکاری‌های خوب و حرکت به سوی تحول و نوآوری در عرصه ارتباطات باشد

مدیریت سفر و تجربه مشتری

معاون تجاری و خدمات مشتریان با تشریح سفر مشتری، مراحل آن (آگاهی، توجه و تامل، ارزیابی، خرید و استفاده) و انواع تجارب مشتری گفت: در این حوزه بحث ۷ P مطرح است و تمام همکاران باید درگیر این موضوع شوند و از اولین لحظات ورود مشتری به شرکت تا پایان تجربه، سفر و تجربه مشتری باید رضایت آمیز باشد.

وی با اشاره به پاسخگویی به نیاز مشتریان بر اساس مدیریت سفر مشتری گفت:برای پاسخ به نیاز‌های مشتریان هدف، به ابزار قابل کنترل و عملیاتی نیاز داریم که با هماهنگ کردن آن‌ها می‌توانیم علاوه بر اینکه بازار و مشتری و تمامی فر آیند‌های مربوط به آن را از دیدگاه شرکت مد نظر داشته باشیم از دریچه دید مشتری نیز آن را مورد توجه قرار دهیم.

دکتر زارعیان با اشاره به سرعت جهت گیری جهانی به سمت دیجیتالی شده بر ضرورت تغییر نگاه در این بخش تاکید داشت وتصریح کرد: فعالیت‌های خوبی در بخش زیر ساختی انجام شده است و رتبه خوبی در حوزه زیر ساخت داریم، ولی در کاربرد و مهارت باید تقویت شویم.

وی افزود: ساده سازی فرایندها، سامان دهی کانال‌های حضوری، آموزش هدفمند کارکنان، سامان دهی و به روزرسانی پرتال، راه اندازی برندشاپ و فراهم کردن بستر سرویس دهی یکپارچه از جمله موضوعات مهمی است که باید به آن توجه داشت.

معاون تجاری و خدمات مشتریان ارائه سرویس مناسب به همراه کسب درآمد خوب را هنر دانست و گفت: ایجاد تجربه خوب در مشتری و پاسخ به نیاز مشتری از خدمات مهم تجاری است. در حوزه تجاری باید به سراغ مشتری رفت و تحلیل داشت.

وی گفت: نقش مهم مشتریان تجاری را در نظر بگیرید و علاوه بر سرویس دهی به تمام مشتریان، توجه ویژه‌ای برای مشتریان تجاری‌ها داشته باشید و نیاز‌های جدید برای شان ایجاد کنید.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
قدردان و قدرشناس باشیم! title
‏در جنگل کامرون، شامپانزه‌ای از دست‌های عکاس فرانسوی کمک گرفت تا آب بنوشد و برای قدردانی، دست‌های او را شست.
عکسی که جهانی شد! title
عکسی در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است که میلیون‌ها بار دیده شد.
گل به خودی خنده‌دار ترکیه! title
گل دوم پرتغال به ترکیه توسط سامت آکایدین مدافع ترکیه به عجیب ترین شکل ممکن به ثمر رسید.
بررسی پیشرفته‌ترین جنگنده‌های آمریکا title
F-۱۶ Fighting Falcon و F-۲۲ Raptor چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
چرا پزشکیان دوباره ازدواج نکرد؟ title
مسعود پزشکیان نامزد تائید صلاحیت شده در چهاردهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری اسلامی ایران است که نامش با جهشی چشم‌گیر در گوگل در صدر لیست نامزد‌ها قرار دارد. برای بسیاری از افراد آشنایی با زندگی خصوصی کاندیدا‌های ریاست جمهوری جالب است.
کنسرت عجیب علیرضا قربانی در ۵۰ متری تخت جمشید! title
کنسرت علیرضا قربانی قرار است در فاصله ۵۰ متری تخت‌گاه تخت‌جمشید برگزار شود. علیرضا عسگری‌چاهوردی می‌گوید: به دلیل آنکه برنامه‌ریزی‌های کنسرت از قبل انجام شده بود امکان اینکه کنسرت در پردیس تخت‌جمشید و پارکینگ ستاره برگزار شود، فراهم نشد، اما اگر صدا‌ی باند‌ها به‌سمت تخت‌گاه منعکس شود در لحظه موسیقی را متوقف خواهیم کرد.
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت چیست؟ title
زنگ خطر برای کاربران همستر کامبت به صدا درآمد.
برگزیده
در آخرین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری چه گذشت؟ title
شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین مناظره انتخاباتی را با موضوع «کارآمدسازی دولت»، در استودیو ۱۱ صداوسیما برگزار کردند.
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.