به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران :نشریه الکترونیکی ارتباطات با هدف مطالعه بیشتر و عمیقتر مطالب تخصصی نشریه و همچنین تمرکز بر خبرهای مورد نیاز کارکنان شامل اطلاعات مفید مخابراتی برای ذی نفعان است. براین اساس در بخش گزارش ها، مطالبی، چون «رتبه اول شاخص فروش را در گروه ارتباطات و مخابرات»، «هوشمند سازی، کسب و کار سازمانی را رونق میبخشد» و ««نجما» در هشتمین استان، راهبرد تحول گرایی، شفافیت مالی، «برند برتر»، نشست هم اندیشی کسب و کار خراسان رضوی نظام پژوهش و فناوری در شرکت مخابرات ایران» را میخوانیم.
در گزارش تحلیل اخبار این شماره نیز آمده: زمستان امسال در حالی برای شرکت مخابرات ایران آغاز شد که این شرکت عزم خود را برای ادامه اجرای طرح جهادی نجما بیش از پیش جزم کرد. تا به امروز که آذربایجان غربی به عنوان هشتمین استان کشور طرح نجما را رسما آغاز کرد هفت استان دیگر کشور در زنجیره طرح جهادی فیبرنوری قرار گرفتند.
این درحالی ست که دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت از شفافیت حداکثری در صورتهای مالی میگوید که موجب حصول نتایج بهتر در توسعه میشود، همین امر در اجرای طرح توسعهای فیبرنوری در کشور نیز به نوعی صورت میگیرد، زیرا که مبنای تامین سرمایههای طرح نجما، منابع داخلی موجود در شرکت است. رتبه برتر در میان صدشرکت برتر، اخذ جایزه برنامه ریزی و با چند رویداد مخابراتی دیگر، شرکت مخابرات ایران زمستان ۱۴۰۱ را به پایان رساند.
در بخش گفتگو، میتوانید سخنان دکتر محمودزاده رییس هیات مدیره شرکت مخابرات را با عنوان «هوش مصنوعی در حوزه مخابرات یک الزام جدی برای آینده است» بخوانید.
در بخش فرهنگ وسازمان مطلبی با عنوان «شما چگونه تعارض و ناسازگاری را در محیط کارخود مدیریت میکنید» آمده است. دو کتاب «شکل دهی آینده، اتقلاب صنعتی چهارم» «دوره عمر سازمان (چرخه عمر سازمان) آدیزس در بخش معرفی کتاب برای خوانندگان گرامی معرفی شده است.
در بخش دانش تحول، «اَبَرروندهای آیندهساز»، «فناوری رادیو شناسه چیست و چه کاربردهایی دارد» را با هم میخوانیم.
در بخش جهان نما، مطالبی با عنوان «تکنولوژی، مخابرات و رسانه در سال ۲۰۲۰» آمده است.
بخش مقاله این شماره فصلنامه ارتباطات، مقاله «هوش مصنوعی، روابط عمومی داده محور و هوشمند» را در خود جای داده است.
گفتنی است، با توجه به لزوم استفاده بهینه از فرایندهای جدید خدمت رسانی در حوزه رسانه و استفاده از امکان تعامل مناسب با مخاطبان به روش دو جانبه، فصلنامه سازمانی ارتباطات متعلق به شرکت مخابرات ایران به صورت آنلاین و برخط تحت نشانی اینترنتی ertebatat.tci.ir رونمایی شد. نشریه الکترونیکی ارتباطات شرکت مخابرات ایران با سابقه بیش از ۲۵ سال و رسیدن به ۲۷۵ شماره، اکنون به صورت الکترونیکی و با هدف افزایش تعامل بین بخشی کارکنان با مجموعه روابط عمومی شرکت و ارائه تولیدات رسانهای و خبری مرتبط با هدف آگاهی بخشی برای کارکنان و همچنین، مشتریان و ذی نفعان شرکت رونمایی شد.
مخاطبان فصلنامه ارتباطات آنلاین در سراسر کشور میتوانند با استفاده از درگاه واحد ertebatat.tci.ir و بخشها و زیرمنوهای مختلف آن، مطالب مورد نیاز خود را در فصلنامه در تمام بخشها اعم از تلفن ثابت، اینترنت، یادداشت، مقاله، اخبار حوزه فناوری، گفتگوهای سازمانی و دیگر سرویسها با سهولت و سرعت بیشتری دریافت کرده و علاوه بر آن از امکان کامنت گذاری، نظردهی و دیگر امکانات متنوع و کاربرپسند سایت آنلاین فصلنامه ارتباطات استفاده کنند.