کد خبر: ۱۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
با افزایش ۶۸ درصدی ارزش سهام بیمه البرز در فروردین ماه ۱۴۰۲، این شرکت، عنوان پربازده‌ترین سهم بیمه‌ای را به خوداختصاص داد.

بیمه البرز صدرنشین رشد ارزش روز بازار در بین شرکت‌های بیمه‌ای

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه البرز: ارزش بازار سهام شرکت بیمه البرز در پایان اسفند ماه سال ۱۴۰۱، ۸۲۳۵۵ میلیارد ریال بود که این رقم با ۵۵۸۶۰ میلیارد ریال افزایش در پایان اولین ماه سال ۱۴۰۲ به رقمی معادل ۱۳۸۲۱۵ میلیارد ریال رسید.

تغییرات مدیریتی در سطح کلان شرکت، عملکرد مطلوب و دقت در سرمایه گذاری‌های شرکت، افزایش سهم بازارو اجرای طرح‌های نوین بیمه‌ای خصوصاً در زمینه بیمه‌های زندگی از جمله‌ی عوامل این موفقیت به شمار میرود.

شایان ذکر است که از میان ۳۰ شرکت بیمه‌ای حاضر در بازار سرمایه، ۲۹ شرکت دارای رشد ارزش بازار از ۴.۹ درصد تا ۶۷.۸ هستند که بیشترین این رشد متعلق به بیمه البرز است.

برچسب ها: بیمه البرز
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
دزدی گردنبند رضا شاهرودی! title
رضا شاهرودی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و یار سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید که از سوی زورگیران در اتوبان نیایش تهران مورد حمله گرفته و گردنبند او به سرقت رفته است.
حضور محسن هاشمی در ستاد مردمی مسعود پزشکیان title
محسن هاشمی ضمن حضور در ستاد دکتر مسعود پزشکیان و گفتگو با حامیان او با علی عبدالعلی زاده گفتگو کرد.
عوارض تداخل برخی دارو‌های اعصاب و روان با مصرف سیگار title
سرپرست دفتر نظارت و پایش محصولات سلامت محور سازمان غذا و دارو، از احتمال بروز برخی تداخلات دارو‌های اعصاب و روان با سیگار خبر داد.
اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز اعلام شد title
روابط عمومی سازمان غذا و دارو اسامی، اسامی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز را اعلام کرد.
غرفه فروش کفن ۲.۵ میلیون تومانی در بهشت زهرا تعطیل شد title
مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره برخورد سازمان بهشت زهرا (س) با غرفه گران‌فروشی کفن به مبلغ حدود ۲.۵ میلیون تومان گفت: اگر شهروندان گزارش تخلفات خاصی را بدهند، برخورد قانونی با متخلفین صورت می‌گیرد و با مورد خاص اخیر هم برخورد و غرفه جمع‌آوری شد.
مسن‌ترین حاجی امسال چند سال دارد و از کدام کشور؟ title
زن ۱۳۰ ساله الجزایری مُسن‌ترین حاجی امسال لقب گرفت.
تصاویر جدید از فصل سوم «زخم‌کاری» با انتقام جواد عزتی title
فصل سوم سریال «زخم‌کاری» در حالی از ۲۵ خرداد پخش خودش را آغاز می‌کند که در سری گذشته نتوانست مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.