به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه البرز: مدیرعامل بیمه البرز در نشستی با انجمنهای صنفی نمایندگان بیمه البرز با اشاره به لزوم جلب رضایت مشتریان از طریق خدمات مطلوب و با کیفیت، گفت: سرعت، صداقت و دقت در انجام امور مشتریان از شاخصهایی است که مدیران و نمایندگان بیمه البرز باید مد نظر داشته باشند چرا که این بهترین تبلیغ برای بیمه البرز است.
موسی رضایی در این نشست ضمن استماع سخنان اعضای انجمنهای صنفی نمایندگان این شرکت درباره تقویت هر چه بیشتر شبکه فروش، گفت: بیمه البرز در رشتههای مختلف بیمهای از جمله آتش سوزی و باربری رتبه اول را در صنعت بیمه دارد که باید با چابک سازی شرکت و کوتاه کردن فرآیند ارتباط نمایندگان با مدیران از طریق هوشمند سازی سازمانی و بر خط کردن کامل درخواستهای مشتریان، این برتری را تداوم بخشید.
موسی رضایی اجرای طرح توسعه بیمههای زندگی بیمه البرز (شوکا) را طرحی برای تامین آتیه و آرامش مشتریان دانست و از ارایه تسهیلات بانکی ۵ ساله بدون ضامن با کارمزد ۴ درصد برای خریداران این بیمه نامه خبر داد.
توجه به وضعیت معیشت نمایندگان بیمه البرز یکی دیگر از موضوعاتی بود که مدیرعامل بیمه البرز آن را در دستور کار این شرکت عنوان و تاکید کرد: نمایندگان فروش به عنوان اعضای خانواده بیمه البرز، بازوان توانمند شرکت در توسعه همه جانبه هستند و برای بهبود شرایط شغلیشان دریغ نخواهیم کرد.
موسی رضایی همچنین برگزاری نشستهای منظم دورهای با شبکه فروش بیمه البرز را با هدف شناسایی مشکلات و رفع سریع آنها ضروری دانست.